۸۶۹۱۷۳
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

زیبایی از دیدار سپاهان - پرسپولیس گرفته شد

حواشی دیدار سپاهان و پرسپولیس سبب شد تا تصمیمات تماشاگران و همینطور مجریان برگزاری این مسابقه تحت تاثیر قرار بگیرد.

ورزش سه: دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس همیشه در ادوار تاریخ لیگ برتر حساس و نفس گیر بوده و و طی سال های اخیر بارها شاهد اتفاقات عجیبی در این مسابقه بوده ایم؛ اتفاقاتی که منجر به حساس تر شدن بیشتر این مسابقه هم شده است.

اتفاقات دیدار برگشت دو تیم در ورزشگاه آزادی که با مجروح شدن نزدیک به ۳۰۰ هوادار همراه بود و همینطور فضایی که در فضای مجازی میان هواداران دو تیم ایجاد شده بود، نگرانی هایی جدی برای برگزاری دیدار نیمه نهایی جام حذفی به وجود آورد و جلسات مختلفی برای برگزاری بازی انجام شد.

در این میان اجرایی کردن قانون ۵۰/۵۰ در استقرار هواداران هم شرایط را سخت تر کرد تا حواشی این مسابقه که به ال کلاسیکوی فوتبال ایران شهرت دارد، بیشتر از هر زمان دیگری شود و ترس از انجام مسابقه بدون رخ دادن حادثه ای ناگوار زیاد شد. در نهایت تصمیم گرفته شد ۳۰ درصد از ظرفیت به پرسپولیسی ها اختصاص داده شود و ۷۰ درصد در اختیار میزبان قرار بگیرد.

با تمام این تفاسیر امروز در شرایطی دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس آغاز شد که استقبال از این مسابقه حتی به اندازه دیدار برگشت سپاهان و استقلال در لیگ هم نیست و شاهد سکوهای خالی زیادی در ورزشگاه هستیم؛ سکوهایی که به شدت توی ذوق می زنند.

زیبایی از دیدار سپاهان - پرسپولیس گرفته شد

زیبایی از دیدار سپاهان - پرسپولیس گرفته شد

زیبایی از دیدار سپاهان - پرسپولیس گرفته شد

روز گذشته دادخواه رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان در مصاحبه ای با خبرگزاری فارس در اصفهان اعلام کرده بود 45 هزار بلیت برای بازی فروخته می شود و صبح امروز هم آنچه از مصاحبه خلیلی و فتاحی سرپرستان دو تیم به نظر می آمد، این بود که 20 درصد ورزشگاه قرار است خالی نگه داشته شود تا اطمینان مسئولان برگزاری بازی از عدم ایجاد حادثه ناگوار بیشتر شود.

تمام این اتفاقات سبب شد تا تصمیمات تماشاگران دو تیم پرسپولیس و سپاهان برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه تحت تاثیر قرار بگیرد و حالا که دیدار دو تیم آغاز شده، کمتر از 40 هزار نفر در ورزشگاه نقش جهان حضور دارند؛ ورزشگاهی که امیدوار بودیم در دیدار نیمه نهایی جام حذفی شاهد پرشدن ظرفیت کاملش باشیم ولی باز هم این مهم میسر نشد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • هرچه برانکو بگه

      شله زردای عقده ای

    • بدون ناممم

      قلعه نویی باید محروم بشه،مگه فرهاد کاظمی یا فیروز کریمی یا فراز کمالوند چکار کردند منشوری شدن حق مربیگری در لیگ برترو ندارن،این از همه منشوری تره

    • بدون نام

      لنگ انقلابی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج