۸۳۷۷۴۱
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

حدادی‌فر: از استقلال چَک محکمی خوردیم

تیم فوتبال ذوب آهن در ادامه روند ناموفقش در لیگ برتر این بار در برابر ماشین سازی هم کاری از پیش نبرد و در فولاد شهر به نتیجه ای بهتر از تساوی صفر بر صفر دست پیدا نکرد.

ورزش سه: تیم فوتبال ذوب آهن در ادامه روند ناموفقش در لیگ برتر این بار در برابر ماشین سازی هم کاری از پیش نبرد و در فولاد شهر به نتیجه ای بهتر از تساوی صفر بر صفر دست پیدا نکرد.

قاسم حدادای فر شاید بهترین کسی باشد که می تواند در این خصوص صحبت کند . وی ابتدا با اشاره به اینکه در بازی مقابل ماشین سازی نتوانستند بازی خوبی به نمایش بگذارند گفت:« بازی بسیار سختی برای ما بود . در عین حال باد شدیدی هم که در ورزشگاه ایجاد شده بود که هر دو تیم را دچار درد سر کرده بود .»

وی در ادامه افزود:« ما در این بازی صاحب توپ و میدان بودیم اما در نهایت از موقعیت هایمان استفاده نکردیم و در نهایت سه امتیاز مهم این بازی را از دست دادیم . چرا که با توجه به شرایطی که ما در جدول داریم برای ما بسیار حیاتی بود که این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم ولی باید تمام تلاشمان را بگذاریم برای بازی های آینده که بتوانیم از این وضعیت و جایگاه نامناسب خلاص شویم.»

وی به عنوان یکی از بازیکنان با تجربه ذوب آهن در مورد مشکل اصلی این تیم گفت:« واقعا نمی دانم مشکل چیست و این درحالی است که همه کادر فنی و تمام اعضای تیم تمام سعی خودشان را انجام می دهند که از این شرایط بتوانیم فاصله بگیریم ولی ما مدت هاست در لیگ نتوانستیم به برتری برسیم و این امر باعث شده است که روی تیم فشار زیادی وارد بیاید و من فکر می کنم اگر بتوانیم یک برد را به دست بیاوریم و یک گل را بزنیم از این شرایط می توانیم خارج شویم .»

ذوب آهن در پایان فصل گذشته در انتهای لیگ در جایگاه دوم رده بندی جای گرفت اما خروج سرمربی این تیم و ورود نمازی برای این تیم مفید واقع نشد .

وی در همین خصوص اظهار داشت:« من هیچ وقت به خودم اجازه ندادم که درباره مربی تیم صحبتی به میان بیاورم و این مسائل را معمولا به کادر مدیریتی تیم واگذارمی کنم. ولی در کل تیم پارسال همه چیز درشرایط بسیار خوبی به سر می برد و حتی امیدوار بودیم که با تقویت تیم برای قهرمانی تلاش کنیم در عین حال که ما پارسال هم اگر کمی زودتر شروع می کردیم می توانستیم قهرمان شویم ولی امسال از اول فصل همه چیز تغییر کرد و همانطور که گفتم من در حد یک بازیکن می توانم صحبت کنم چون اصلا دوست ندارم در مسائل مربیان دخالت کنم اما از مدیران انتظار دارم که با ریشه یابی این مشکلات دیگر به وقع نپیوندد.»

حدادی‌فر: از استقلال چَک محکمی خوردیم

هافبک با اخلاق و خوش فکر ذوب آهن در باره شرایط این روز های خودش عنوان کرد:« خدا رو شکر به جز اول فصل که کمی شرایطم بد بود و حالا خوبم ولی من معتقدم که آنچه که از اهمیت بیشتری برخوردار است نتیجه گرفتن تیم است . وقتی نتیجه حاصل شود همه بازیکنان به چشم می آیند اما وقتی نتیجه گرفته نمی شود همه ما یک جورایی متهم هستیم.»

وی همچنین گفت: « متاسفانه آن شرایط خوب را دیگر نداریم اما امیدواریم که در روز دوشنبه که در مقابل الزورا عراق به میدان می رویم بتوانیم با کسب یک نتیجه خوب شرایط را به نفع خودمان تغییر دهیم.»

او درباره تاثیرات علیرضا منصوریان و بازی پر انتقادشان در مقابل استقلال گفت:« درباره بازی استقلال باید بگویم که در آن بازی به نوعی یک چک محکمی خوردیم درست دو روز قبل آز آن جزو خوشحال ترین افراد ایران بودیم اما سه روز بعد حتی سرمان را نمی توانستیم بالا بگیریم .»

درباره علیرضا منصوریان هم باید اقرار کنم از روزی که ایشان آمدند آن قدر زحمت کشیدند که من تعریفی نمی توانم برای آن ارائه دهم. واقعا ازصبح تا شب ایشان برای تیم وقت می گذارد. ولی من فکرمی کنم ما بازیکنان نتوانستیم آن طور باید وظایف مربیان را به جا بیاوریم . ضمن این که تیم ما از لحاظ بودجه هم درمضیقه هستیم ولی باید شرایط را بپذیریم. هدف ما در آینده این است که تمام تلاشمان را به کار ببندبم تا چند پله از این جایگاه صعود کنیم و در مرحله گروهی هم بتوانیم از گروهمان صعود کنیم.

حدادی‌فر: از استقلال چَک محکمی خوردیم

وی در خاتمه هم با اشاره به حمایت تماشاگران ذوب آهن گفت:« با توجه به این که می دانم ما نتایج خوبی را به دست نگرفتیم از طرف خودم و همه بازیکنان از تمام تماشاگران ذوب آهن می خواهم که مثل همیشه برای حمایت تیمشان روز دوشنبه به ورزشگاه بیایند و در این روز سخت به تیم ما کمک کنند. امیدوارم که ما هم بتوانیم از این بازی به بعد روند صعودی خود را آغاز کنیم و سعی می کنیم که هر چه قدر در لیگ توانستیم انتظاراتشان را به جا بیاوریم درآسیا از خجالت همه آنها در بیاییم .»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای حدادی عزیز شما چک خوردین ولی وقتی به لنگ برسیم بانوک پابه ماتحتشان میزنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الفراربه ترکیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج