۸۱۳۳۱۹
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

جدیدترین ستاره پوچتینو؛ هت‌تریک پاس گل

کایل واکر پیترز در دومین مسابقه فصل ۳ پاس گل ارسال کرد.

وبسایت نود: در یکی از مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس تاتنهام در ورزشگاه ومبلی میزبان بورنموث بود و در ادامه روند درخشان ماه های اخیر، موفق شد با ۵ گل حریف را از پیش رو بردارد.

اریکسن، کین و لوکاس مورا باز هم گلزنان تاتنهام بودند و سان هیونگ مین نیز با زدن دو گل دیگر، نشان داد که به راستی الماس این روزهای فوتبال آسیاست. اما ستاره تاتنهام در روز باکسینگ دی، مردی در سمت راست خط دفاعی بود.

کایل واکر پیترز مدافع ۲۱ ساله تاتنهام که در این فصل نیمکت نشین ثابت کیران تریپیر در پست دفاع راست بوده، در این مسابقه جای مدافع ملی پوش اسپرز را گرفت. این تنها دومین مسابقه واکر پیترز در فصل ۱۹-۲۰۱۸ لیگ برتر و نخستین تجربه او به عنوان یک بازیکن ثابت محسوب می‌شد. پیترز پیش از این تنها ۱۲ دقیقه در برابر لسترسیتی بازی کرده بود اما در اولین تجربه فیکس خود عملکرد بی نظیری داشت.

جدیدترین ستاره پوچتینو؛ هت‌تریک پاس گل

واکر پیترز در دقایق 16، 23 و 35 پاس سه گل نخست تاتنهام را به ترتیب به اریکسن، سان و مورا داد تا به این ترتیب در ارسال پاس گل هت‌تریک کرده باشد. واکر پیترز با این 3 پاس گل البته یک رکورد ویژه را هم ثبت کرد.

به نقل از سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، با 21 سال و 257 روز سن واکر پیترز بعد از جرمن پنانت جوانترین بازیکنی است که موفق شده در یک دیدار لیگ برتری 3 پاس گل ارسال کند. پنانت در روز 30 آگوست 2003 و در حالی که 20 سال و 227 روز سن داشت در جریان پیروزی 3-2 لیدز یونایتد برابر میدلزبورو پاس هر سه گل لیدز را برای ساخو، کامارا و ویدوکا ارسال کرد تا رکوردی ویژه به نام خود ثبت کند.

واکر پیترز جدیدترین ستاره معرفی شده توسط پوچتینو است که نشان داده می‌تواند در مواقع ضروری، به خوبی جای ستاره ای چون تریپیر را پر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روبراهی مشکلی نداری ؟واکر؟

    • m.a

      حس میکنم این خبر کاملا اشتباهه
      واکر بازیکن سیتیه

    • علی

      ادمین بی سواد صاحب این عکس تو سیتیه

    • بدون نام

      داداچ عکس اشتباهه اون کایل واکر ولی این سیاهپوسته؟؟

    • Amir

      خخخخ عکسو اشتباه زدی گلم

    • نظری

      داداش کایل واکر منچسترسیتیه.

    • سامی

      عزیزای به ظاهر مشتاق فوتبال که همه متفق القول میدونید کایل واکر تو سیتیه!!این کایل واکر پیترز بازیکن هم نام و هم پست و هم باشگاهی سابق کایل واکر تیم ملی انگلیس.دو سه سال گذشته همش پشت خط اون کایل واکر و تریپر بود ولی گفت اینقد میمونم تا یه روز من بشم کایل واکر اصلی...فک کنم الان شده!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج