۸۰۱۴۹۶
۸۰ نظر
۵۰۰۰
۸۰ نظر
۵۰۰۰
پ

همان همیشگی؛ دوباره کی‌روش، بازهم برانکو

با وجود تلاش‌هایی که برای جلوگیری از تنش بین برانکو و کارلوس کی‌روش سرمربیان تیم‌های پرسپولیس و تیم ملی انجام شده است اما باز هم این دو مربی نامدار در برخی از مصاحبه‌هایشان واکنش‌هایی علیه یکدیگر داشتند که این مصاحبه‌ها طی روزهای اخیر هم ادامه پیدا کرده است.

برترین ها : با وجود تلاش‌هایی که برای جلوگیری از تنش بین برانکو و کارلوس کی‌روش سرمربیان تیم‌های پرسپولیس و تیم ملی انجام شده است اما باز هم این دو مربی نامدار در برخی از مصاحبه‌هایشان واکنش‌هایی علیه یکدیگر داشتند که این مصاحبه‌ها طی روزهای اخیر هم ادامه پیدا کرده است.

همان همیشگی؛ دوباره کی‌روش، بازهم برانکو

داستان امروز از اینجا آغاز شد: محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال طی نامه ای به باشگاه پرسپولیس، سرمربی این تیم و وابستگان این باشگاه هشدار جدی داده است.

در این نامه که از سوی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس ارسال شده آورده شده که تنها یک نفر مدعی خوشحالی مربی تیم ملی بوده که این موضوع باعث به راه افتادن خبرسازی‌های منفی علیه تیم ملی شده است و بعد از آن برانکو در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار با پیکان با الفاظ و کلماتی نامناسب باعث ایجاد تفرقه و دو دستگی در خانواده بزرگ فوتبال شده که این موضوع به تضعیف تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا شده است.

این نامه احتمالا به دلیل مصاحبه هفته گذشته برانکو با روزنامه کشورش بود که در آن مصاحبه گفته بود که کروات ها در ایران موفق می شوند.

برانکو: کی‌روش هم بدون موفقیت برکنار می‌شود

برانکو و پرسپولیس «کی‌روش ممنوع» شدند

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان هم روز گذشته در دیدار خصوصی که با خبرنگاران داشت، در این جلسه کی روش به کنایه گفت: مربی بعدی تیم ملی (منظورش برانکو بود) مشخص شده است.

کی‌روش: مربی بعدی تیم ملی معرفی شده است

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در واکنش به این نامه گفت:‌

یک موضوع برای ما مبهم است و آن، این است که چرا همه اخطارها و جریمه‌هایی که برای ما در نظر گرفته می‌شود برای زمانی است که ما بازی حساسی داریم؟ قبل از بازی با پیکان علیه هواداران ما حکم دادند، قبل از بازی با تراکتورسازی بیرانوند را جریمه کردند و حالا در آستانه بازی با ماشین‌سازی به سرمربی تیم تذکر می‌دهند.

یک سؤال هم از مسئولان فدراسیون فوتبال داریم و آن این است که آیا تذکراتی که به برانکو داده شده به کی‌روش هم داده می‌شود؟ کی‌روش در یکی از مصاحبه‌هایش علنا گفته بود که وقت ندارم به خبرنگاران ناهار و هدیه بدهم و مشخص بود تمام این صحبت‌های او کنایه به برانکو است اما هیچ تذکری به او داده نمی‌شود.

تذکر به برانکو شامل حال کی‌روش هم می‌شود؟

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس درباره این نامه گفت: آیا در این نامه اسمی از من آورده‌اند؟ در نامه عنوان شده است مربی پرسپولیس که باقری، آنالیز و مارکو هم می‌توانند مورد خطاب باشند. از بقیه ماجرا دیگر خبر ندارم. مگر من مقصر خوشحالی مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی در روز فینال لیگ قهرمانان آسیا و پیروزی کاشیما هستم؟

همان همیشگی؛ دوباره کی‌روش، بازهم برانکو

وی در پاسخ به این سوال که در نامه فدراسیون خیلی واضح آمده است سرمربی پرسپولیس حق اظهارنظر در مورد کی‌روش را ندارد خاطرنشان کرد: کی‌روش را رها کنید، او برای من مهم نیست. راجع به بازی با ماشین‌سازی صحبت کنید.

مرتضی تورک رئیس کمیته اخلاق درباره مصاحبه ها و کنایه های کی روش و برانکو به یکدیگر گفت: در حال رصد رفتارهای کی‌روش و برانکو هستیم. پرونده آنها را در کمیته اخلاق تشکیل داده‌ایم، اما اقدام خاصی مبنی بر احضار آنها نکرده‌ایم. می‌خواهیم ببینیم تا کجا می‌خواهند پیش بروند و سپس اقدام کنیم.

وی در مورد اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند که فدراسیون یا کمیته اخلاق نمی‌تواند به اظهارات کی‌روش ورود کند، گفت: چنین چیزی نیست و برای هر دو نفر پرونده تشکیل داده‌ایم.

کارلوس کی روش در بیانیه تازه خود که در صفحه فیسبوکش منتشر کرد با کلماتی کنایه آمیز و چند لایه سرمربی پرسپولیس را مورد خطاب قرار داد.

همان همیشگی؛ دوباره کی‌روش، بازهم برانکو

بیانیه کوتاه کارلوس کی روش این بار مستقیم سرمربی پرسولیس را مورد هدف قرار می دهد؛ فردی که به عقیده کی روش از مصونیت برخوردار بوده و در فوتبال ایران مجازات نمی شود.

پیام جدید کارلوس کی‌روش علیه برانکو

حمیدرضا گرشاسبی، در دفاع از حقوق باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم، نسبت به نامه ارسالی از سوی دبیرکل فدراسیون فوتبال خطاب به باشگاه و برانکو ایوانکوویچ، واکنش جدی نشان داد.

به این منظور، نامه‌ای خطاب به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران، ارسال و باشگاه خواهان آن شد که با توجه به درج مطالب و ادعاهای غیرواقع و غیرمنصفانه در این نامه به فوریت جلسه ای تشکیل شود تا این مسایل مورد بررسی قرار بگیرد.

باشگاه پرسپولیس، در بخشی از نامه خود آورده است که با توجه به اهمیت موضوع و تاثیر آن بر روند فعالیت های باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس در اوج حساسیت رقابت های لیگ، همچنین مناسبات سازنده پرسپولیس با تیم‌های ملی و بهایی که برای همه این موارد پرداخت کرده، جدی و مصمم است.

این باشگاه همچنین مشروح توضیحات خود درباره مسایل پیش آمده و پیگیری آن از سوی مراجع ذیربط از جمله فدراسیون فوتبال را در نامه خصوصی و محرمانه دیگری اقدام می‌کند.

در پی ارسال این نامه، مهدی تاج در گفت‌وگوی تلفنی با حمید رضا گرشاسبی، قول پیگیری فوری این موضوع و تشکیل جلسه ای ویژه در این ارتباط را داد.

باید دید این کنایه ها و مصاحبه ها چه نتیجه ای برای تیم ملی و پرسپولیس خواهد داشت!؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • محمدحسین

      اقای کیرووش شما با نیمی از جمعیت ایران روب روی ن فقط پرسپولیس پس سرتو بنداز پاینو گمشو ...چون اون تیم ملی رو باخودتو دارو دستت اتیش میزنیم...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اه ول کنید این دو تا رو
        خودشون زبون خودشونو میفهمن دیوونه مون کردن

      • ایران

        ایشالله بعد جام ملت ها میبینیم همه ی این کی روش پرستا خفه خون گرفتن
        دلال موزامبیکی بی افتخار

      • هالک

        شما غلط میکنید

      • بدون نام

        این پرسپولیسیا که رو به روی تیم ملی قرار گرفتن همونایین که 2 هفته پیش به ترکا و اصفهانیا فحش میدادن که چرا در بازی ملی!! لیگ قهرمانان اسیا از لنگ طرفداری نمیکنن

      • بدون نام

        یعنی انقدی که این ادم معلوم الحال بیانیه داده و پاچه این و اون و گرفته وقت برای تیم ملی خرج میکرد الان جز پنج تیم برتر دنیا بودیم

      • بدون نام

        ماجرا از ان روزی شدت گرفت که کیروش از جام جهانی برگشت بجای پاسخ گویی به عملکرد تیم ملی شروع کرد
        به مصاحبه علیه برانکو
        اما کلا حال به هم زن شده ماجرا

      • بدون نام

        محمدحسین چه غلطها

      • امیر

        دمت گرم ..کیروش رو باید آتیش زد

    • بدون نام

      خبر نگاران ایران با نهار برانکو براشون داده جهانی شدن آبروی هرچی خبر نگار بود بردند بایک نهار برانکو شغل خبر نگاری زیر سوال بردند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی‌یه نفر‌ میاد و احترام میزاره خبرنگارارو مهم بشمار میاره و دعتشون میکنه به ناهار یعنی ابروی خبرنگارامون تو سطح جهان رفته? میگن ما کشورمون جهان سومیه بخدا دروغ میگن اصلا نمیتونن مارو تیم رتبه بندی قرار بدن از بس خاص هستیم

    • علیرضا

      اخه کدوم ادم احمقمی کیروش با یه مربی درجه چندم مقایسه میکنه.به نظر من کیروش سطح خودش پایین میاره با جواب دادن به برانکارد

      پاسخ ها

      • ارش

        آفرین خیلی نظر مفیدی دادی . لطفا دستاوردهای کیروش هم بنویس تا همه حض وافر ببرند . مثلا تو‌جام جهانی با پرتغال بازی کرد انگار برانکو‌نکرده مثلا یه بازی گروهی برده با گل به خودی انگار طالبی با دوتا گل خود تیم نکرده بود . مثلا قبل فینال به عراق نباخت .مثلا تا حالا یه برد با تفاضل کل داشته .مثلا بازیکن ساخته و‌اورده تیم ملی همه اینها رو بگو بعد ببینیم این برانکو چه غلطی کرده چرا سرمربی بوده و‌تیم رو برده حام‌حهانی چرا بازیکن سازه چرا تیمش همیشه تهاجمی و به روز بازی میکنه .عاموووووو این کیروش مربی بود رونالدو‌نگاهش میکرد تا ه اینکه کیروش از لجش به یه بازیکن با ملیت دیگه التماس کنه تو تی وی تصویرش بیفته

      • بدون نام

        احسنت

    • سید کاظم از نرجه

      دلال مزامبیکی این دوره هم هیچی نمیشه فقط برانکو رو نشانه رفته نتیجه نگرفت کاسه کوسها رو سر برانکو بشکنه

    • محمدی

      درود بر کیروش

    • بدون نام

      مشکل از فدراسیون است وقتی از روز اول گربه را پای حجله نمی کشند این مربیان خارجی هم حقوق سر به فلک می گیرند هم ما باید با ساز انها همه مدل برقصیم صلابت وقوانین شرط عدم تشنج بین مربیان باید سرلوحه کارشان باشد تنها دانش بدرد نمی خورد

    • بدون نام

      مگه قراره تیم ملی تو جام اسیا نتیجه ای بگیره همه برعلیه پرسپولیس و ما پرسپولیسیها که با همه تیمها از نظر طرفدار برابری میکنیم برعلیه تیم ملی و تیمهای دیگه هستیم و عملا تیم ملی برای همه بجز پرسپولیسیها شده است ودیگه بازیهای تیم ملی برامون ارزشی نداره چه ببره و چه ببازه برامون فرقی نداره

      پاسخ ها

      • امیر

        واقعا تیم ملی دیگه هیچ ارزشی نداره برامون..من که دلم میخواد نتیجه نگیره

    • رضا

      برانکو در حد کی روش نیستی..شما فامیلاتو بیار عضو کن...هیچی از فوتبال سر در نمیارن

    • بدون نام

      مرده شوراین فوتبال وببرن که مربی باشگاهی به مربی تیم ملی ناسزا میگه ومحروم نمیشه گل بگیرین دراین فوتبال و..یادمه قلعه نویی مربی تیم ملی بودناصرخان حجازی هم سرمربی استقلال به مشکل خوردن وعلیه هم حرف زدن بعدناصرخان وبه جرم اینکه امیرمربی تیم ملی بودمحروم کردن حالا چرااین کارونمیکنن فبها

    • ن..ا...صر

      مرد همیشه در صحنه کی روش مرد سربلند

      پاسخ ها

      • محمد

        هر دومربی بسهم خودشان برای فوتبال این کشور دارند زحمت
        میکشندولی حق تحقیر ویا جسارت به یکدیگر را ندارند توصیه
        میشودآنها راصلح بدند فوت بال کشور نیاز به هم دلی دارد ‌و
        مسولین ورزش باید سریعا جلوی این حرکات خطر ناک را بگیرند
        آقای کی روش برای تیم ملی وادامه موفقیت ها برای مردم خیلی
        مهم است چون آبروی کشور است

    • حمید

      بلا بنسبت ساکت چکاره است تهدید می کنه

    • بدون نام

      در حمایت از تیم ملی کشور عزیزمان باید گفت:
      لعنت به برانکو
      درود بر کی روش

    • بدون نام

      فقط پرفسور فوتبال آسیا

    • بدون نام

      سلام این کیروش کی میخواد دست از سر برانکو برداره

    • بدون نام

      حق با کیروش هست

    • بدون نام

      لعنت به کی روش... دلال موزامبیکی

    • الفت

      لنگیای وطن فروش که چشم موفقیت تیم ملی روندارین
      متاسفم براتون

    • ناشناس

      پیروزی و موفقیت جواب همه رو میده ؛ کسانیکه ادعایی در خصوص تیم ملی دارند مثل برانکو و مایلی کهن و علی کریمی ... بد نیست یادشون بیاریم که قبلا از بازی تیم ملی چه حسرتهایی می خوریم یادتون هست بازی با قطر و بحرین و عربستان در مقدماتی جام جهانی مگه همین بحرین نبود ما رو شکست دادن و پرچم عربستان رو چرخوندن ؛ اگه میخواین جای کی روش بشینین و خودتون رو نشون بدین بیاین رقابت کنید نه بدگویی رو رواج بدین ؛ انصاف هم خوب چیزیه

      پاسخ ها

      • سیاوش

        با نتیجه شش بر دو کره جنوبی رو شکست دادیم
        میشه بگی زمان مربیگری چه کسی،بود؟

    • احسان پرسپولیسی شیش آتیشه

      کیروش غلط کرد بیجا میکنه به پروفسور بد حرف بزنه ، عشق فقط پروفسور برانکو

    • shar joooon perspolisi

      دلال موزامبیکی خفه شووووووووووووووو

    • وحید

      کی روش بی دلیل کاری یا حرفی نمیزنه همبشه نزدیک بازیهای مهم تیم ملی بدانکو با طعنه جو تیم ملی رو بهم میریزه واقعا درست نیست تیم ملی در هر حال الویت به تمام تیمهای باشگاهی دارد .

    • بدون نام

      محبوبیت برانکو و عظمت پرسپولیس شده خار چشم کیروش فاسده کینه ای
      تو آتش منفوریت وحسادت بمیر

      پاسخ ها

      • علی

        ایول شیر مادرت حلالت

    • بدون نام

      کیروش تو دریای منفوریت درحال غرق شدنه خودش خبرنداره

    • علیرضا معارف وند

      به نظر من فدراسون فوتبال بازیچه دست کیروش است
      ا

    • بدون نام

      دلال موزامبیکی مایه شرم ملی

    • بدون نام

      پیام منو بدون کمو و کاست چاپ کنید .به این کیروش بگید خفه شه وگر نه بازی بعدی پرسپولیس از خجالت خود شو .ساکت. دارو دستش یه جور درمیاییم که به عمرش ندیده باشه .لطفا چاپ کنید.

    • R. A

      بر بدخواه پرسپولیس و برانکو لعنت

    • علی قنبری

      هردو احمقن
      ختم کلام

    • علیرضا

      شفر هم دیگه نمیذاره برن پک
      برانکو مقصره طرف بعد از بازی با مراکش مصاحبه میکنه بر علیه ایشون
      برانکو و بازیکنهاش تلاش میکنن که موفق باشن چرا فشارش به کیروش میاد
      برانکو با تیم ملی سوم جام ملتها شد ، امیر قلعه نویی موفقیت بیشتری داشت اما کیروش چی
      راست میگن تیم رسانه ای میتونه القا کنه ماری یک ماهی را از غرق شدن نجات داد
      در نهایت دستاوردها و افتخارات برانکو تو تیم ملی فوتبال ایران از خیلی ها بیشتره
      یکم انصاف و عدالت چیز بدی نیست

    • احمد

      آقای کیروش خجالت بکش بس کن
      تنها هنر شما بردن تیم ملی به جام جهانی بوده که ما قبل از شما هم رفتیم

    • بهرام عاشقی

      آخه برانکو چی فکر میکنه .کی روش کجا اون منقول کجا

    • محمد

      یکبار برای همیشه هر دوشون در حلسه ای با حضور آقای تاج روبروی هم بشینن و سو تفاهم ها رو بر طرف کنن.
      در ضمن آقای کی روش با حضور در فینال باشگاههای آسیا می توانست به حرف و حدیثا پایان بده

    • کامیار

      آخه کیروش تیم ملی ارزونی خودت... پرفسورواسه پرسپولیسه مثه فرگوسن منچسترنگهش میدارن اگه لازم باشه طرفداراپول جمع میکنن به کوری چشم همه حسودا تاابدنگهش میداریم هراحدی هم اعم ازوزیریاهرکسه دیگه بخوادبرانکوروازمابگیره باچهل ملیون طرفداربایددربیفته که طبیعتا ورمیفته هرکی میخادباشه این خط قرمزماست فهمیدی کیروش

    • وحید

      شورش رو در آورده این دلال موزامبیکی.
      کسی هم جلودارش نیست. به هر کس و هرچیز تو این فوتبال بی احترامی میکنه.
      تاج ترسو معلوم نیست چه بندی تو قرارداد این دلال گذاشته..

    • خورشید

      بسیار عجیب است که مربی تیم باشگاهی با خیال راحت و بدون داشتن ترس و واهمه ای مرتب ره مربی تیم ملی که از پشتیبانی آحاد مردم کشورجمهوری اسلامی ایران برخوردار است می تازد و این بی توجهی بی علت نمی تواندباشد مگرآنکه باپشتیبانی بعضی عوامل اجرایی فدراسیون فوتبال برخوردارباشد.
      مربی باشگاهی بدون کوچکترین توجهی به مقبولیت تیم ملی و نظرات میلیونها نفر از مردم ایران مرتب باعث تضعیف تیم ملی در آستانهُ بازی های جام ملت های آسیا می شود و این نشان از آن دارد کا مربی تیم باشگاهی نظر همهُ مردم ایران مطلقا برایش اهمبت ندارد و عملا به نظرمردم دررابطه باتیم ملی توهین می کند.
      البته لازم به توجه است فدراسیون در قبال مربی تیم ملی و درصورت بی احترامی به مربی باشگاه های کشور خودش را مسیول بداند و درصورت تاییدشدن رفتارغیرحرفه ای مربی تیم ملی اورا پاسخگو به رفتار خودنماید.
      به امید پیروزی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایراک در جام ملت های آسیا...آمین

    • سعید

      ضربه ای که این دلال کروات دوپینگی به فوتبال ایران زده تا سالها درست نمیشود ، دو دستگی در فوتبال ایران هیچوقت به این شکل نبود اگر تیم ملی ما که بهترین تیم ملی ۳۰ سال اخیره در جام ملت ها قهرمان نشه بجای کیروش این مردک کروات باید پاسخگو باشه چون تمام حواشی رو ایشون درست کرده .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام درود برانکو

      • م.ر.ا

        آفرین به سعید لعنت به برانکارد

    • بدون نام

      برانگوه گمشو کیروش عشقه عشق

    • بدون نام

      توغلط میکنی اتیش میزنی شما هوادارهای کوری خوان کم هم قتل جنایت نکردین اگه به شما چیزی نگن پرو میشین.احترام کیروش بعنوان مربی باتجربه واجب

    • بدون نام

      به هوش باشید کی روش دارد فرافکنی میکند تادر صورت عدم نتیجه‌گیری آنرا گردن برانکو ایوانکوویچ بیاندازد.

    • بدون نام

      خاک بر سر فوتبال ایران که شده بازبچه دو تا مربی اشغال خارجی که هیچ کجایی دنیا بهشون تیم نمیدن اومدن اینجا شدن ادم
      کیروش چه کارنامه ای داره که بعضیا ازش دفاع میکنن
      برانکو کدوم کارنامه داره؟مگه همین برانکو نبود که از امارات دیپورتش کردن
      فوتبال ایران شده پرسپولیس و تیم ملی،باشگاهی که تمام ورزش بسیج شده واسه پرسپولیس کیروش هم که همه کارست و تاج و نوچهاش همه خدمتگزار کیروشن،تنها اورده کیروش فوتبال کثیف
      برانکو هم که هم حتی وزیر هم در خدمتشه نمیتونه کیروش و تاج رئیس و کیروش مربی تیم ملی و برانکو مربی قهرمان لیگش باشه

    • محمد

      هرمربی که بامربی دیگه جروبحث کنه وبه همدیگه تیکه بندازن نشان ازبی فرهنگی وبی شخصیتی دومربی است مربی باشخصیت وبافرهنگ هیچوقت جواب نمیده وهمه چیوبه مردم واگذارمیکنه

    • حسین نظام

      ماشالله کیروش

    • بدون نام

      کی روش باید عارش بشه با برانکو بحث کنه
      ..‌‌‌‌...
      درسطح اونیس

    • خورشید

      برانکو فکر کرده با این قیل و قال مربی بعدی تیم ملی میشه،،یبار دیگه بعداز ناکامی از همون محل مسابقات تیم رو رها کنه و فرار ‌کنه،
      اونسری از ترس بدهی مالیاتی و آبروریزی که خودش و علی کریمی توی جام جهانی راه انداختند و آبروی فوتبال ایران رو بردند از ترس رفت خونش.
      حالا هم بخیال تماشاگران قرمز که نشون دادند معنی عرق ملی و تعصب و غیرت رو فراموش کردند به اینهادلخوش کرده،بنازم به غیرت ایرانی قرمزها.
      تقصیر تیم ملی و کیروش و مردم ایران و طرفدارهای دیگرتیمها نیست که نتونستید جام ببرید،تیمی که باید دوهیچ باخته رو جبران می کرداز ترس گل خوردن توی خونه دلخوش کرد به صفرصفر
      برانکویادش رفته بود صفرصفریعنی جام پَر

    • یدهم

      درود بر ایرانی

    • بهادر دشتی

      فراموش نکنیم که کیروش تیم رو دو جام جهانی پشت سر هم برده و موفق عمل کرد. در صورتی که برانکو بهترین تیم تاریخ ایران رو در جام جهانی آلمان در اختیار داشت و افتضاح بار آورد ! حتی اینقدر بی شخصیت بود که برای عدم پرداخت مالیات از همان آلمان مستقیم فرار کرد کرواسی ! مصاحبه های گوناگون و توهین به ملت ایران . بعد از چند سال فراموش کار شدن ملت !

    • بدون نام

      کی روش خیلی چیزا میدونه و میفهمه واقعا کی روش دانا وفهمیده است

    • بدون نام

      اقلها زبون دراوردن بهتره خفه خون بگیرن کیروش و تیم ملی هدیه به خودتون منتظر نتایج تیم در بازیهای اسیایی هستیم وکریها را میزاریم بعد از نتایج واون موقع کسایی که زبون درازی میکنن نیز اون زمان نیز زبون درازی بکنن
      ر

    • بدون نام

      کیروش چون میدونه نتیجه نمیگیره از الان میخواد کس دیگه ای رو مقصر جلوه بده

    • امیر

      خدا وکیلی تیم لنگ قبل از دو تا بازی گذشته در لیگ جریمه های سخت انضباطی شده بود واقعا در حق لنگ اجحاف شده

    • بدون نام

      مرگ بر برانکو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرگ بر کیروش دلال

    • بدون نام

      چطور به حرفها و حملات کیروش بعد جام جهانی نسبت به برانکو واکنش و تذکری نداد فدراسیون!!! فدراسیون بدونه بر خلاف کیروش تهی، مردم پشت برانکو هستن و بخاطرش همه کار میکنن

    • وحید

      رفتار برانکو واقعا زشته داره ازطرفداران سواستفاده میکنه و جو برای تیم ملی الوده کی روش اگر برود تو مربی تیم ملی نمیشی مگه سال 2006 یادت رفته یا فدراسیون دخالت کرد دادکان با امدن هاشمیان و خداد تیم نتیجه گرفت رفت جام جهانی و شما در انتخاب و تاکتیک اشتباه داشتی در پرسپولیس هم تیمهای باشگاهی خیلی ضعیف شدن قهرمان شدی ..عجیب است مردم فوتیال دهه 60 -70یادشون نرفته اون فوتبالیستها و باشگاها کجا الان کجا تیمهای عربستانی بودن ایا فینالی در کار بود

    • ژاله

      همه شاهد بودن بعد از جام جهانی کی روش توهین به فرانک و رو شروع کرد

    • م.ر.ا

      این برانکوی نادان ازحسودی داره میترکه خوب بسه دیه

    • بدون نام

      ول کنید این احمق ها رو بابا

    • بدون نام

      کیروش فقط پول مفت به جیب میزنه و بس، هیچ کاری هم نمیتونه برا تیم ملی انجام بده ولی برانکو با دست خالی هم دوم آسیا شد مرسی برانکو

    • مهیا استقلالی

      اه عجب ادمیه برانکو ول کن نیس

    • فزاد

      برانکو لعنتی می خواد تیم ملی نابود کنه تو جام ملت ها

    • فزاد

      برانکو لعنتی می خواد تیم ملی نابود کنه تو جام ملت ها

    • فزاد

      برانکو لعنتی می خواد تیم ملی نابود کنه تو جام ملت ها

    • فزاد

      برانکو لعنتی می خواد تیم ملی نابود کنه تو جام ملت ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج