۷۸۲۵۰۹
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش پرسپولیس به تامین هزینه ترمیم آزادی

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: هزینه های مرمت ورزشگاه ملی و بزرگ آزادی برای فینال لیگ قهرمانان نیاز به عزم همگانی دارد و از عهده پرسپولیس خارج است.

مهر: جعفر کاشانی، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات مدیر مجموعه ورزشی آزادی مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس باید هزینه های مرمت این ورزشگاه را برای تایید از سوی AFC پرداخت کند خاطرنشان کرد: من هنوز فرصت نکردم صحبت های آقای نیکوخصال را بخوانم. اما باید بگویم چنین بودجه ای در توان باشگاه پرسپولیس نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: استادیوم آزادی یک ورزشگاه ملی محسوب می شود. ما هم آن را اجاره می کنیم. حاضریم هرگونه همکاری برای نشان دادن عظمت فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی داشته باشیم اما به تنهایی از عهده هزینه های آن بر نخواهیم آمد.

واکنش پرسپولیس به تامین هزینه ترمیم آزادی

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: ضمن اینکه حالا وقتش است تا بقیه ارگان ها و نهادها حمایت کامل داشته باشند تا پرسپولیس افتخار ملی برای فوتبال باشگاهی کسب کند.

جعفر کاشانی در خصوص اقدامات هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای حل مشکلات مالی این باشگاه گفت: مسائل مربوط به بی پولی واقعا جدی است. باید به باشگاه ها توجه ویژه شود. نیاز به حمایت همه جانبه در این برهه حساس داریم. تلاش های بسیار زیادی در حال انجام است تا بتوانیم بدهی های خود را به حداقل برسانیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: در دوره مدیریتی فعلی تمام تلاش خود را برای شفافیت مالی انجام داده ایم. هیچ گونه مدرک مالی را نمی توانید پیدا کنید که هیات مدیره روی آن نظر نداده باشد. حسابرسی ویژه ای انجام می دهیم تا همه اهدافمان را در سلامت مالی کامل پیش ببریم.

وی در خصوص بازی برگشت پرسپولیس مقابل السد قطر در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: اهمیت این بازی بیشتر از بازی رفت که یک بر صفر پیروز شدیم است. باید بدانیم برای صعود به فینال هیچ چیز تمام نشده است.

امیدوارم صدهزار هوادار تیم هم بتوانند همچون همیشه در طول بازی، حمایت کامل داشته باشند تا به فینال برسیم. شرایط روحی اعضای تیم در بهترین شکل ممکن است و چنین جوی را باید در پرسپولیس حفظ کنیم. اسم ها در این تیم بازی نمی کنند و تمام تیم اتحاد کامل دارد تا به قهرمانی در آسیا برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • نازی

      از مسئولین پرسپولیس خواهش میکنیم بازی برگشت فینال رو در ورزشگاه امام رضا (ع) تو مشهد مقدس برگزار کنن که ورزشگاه مدرن و جدیدی محسوب میشه و از نظر امکانات شهری هم مشهد توان برگزاری مسابقه فینال رو داره. اون خرابه آزادی هم بذارین واسه خودشون که هر کاری میخوان بکنن. عوض اینکه حمایت کنن، سنگ اندازی میکنن. موقع کسب افتخار همه مدعی هستن، اما پای کار کردن و کمک که به میون بیاد همه درجا میزنن. باز خوبه یکی پیدا شد مجموعه ورزشی آزادی بسازه. وگرنه از این مسئولین جز اختلاس و هرروز گرونی و حباب درست کردن کار دیگه ای ساخته نیس...

    • پرسپولیس کبیر

      درود بر دکتر کاشانی عزززیز
      .ورزشگاه ربطی ب پرسپولیس نداره ما باید این همه پول بدیم بخاطر یه فینال ؟؟باید ازخداتونم باشه ک آبرو ایران و داریم میخریم.اگ کسی از پرسپولیس سواستفا ه کنه »ما طرفدارا مجبور میشیم دس به کاری بزنیم ک دودش بره چش خود آقایون

    • بدون نام

      میگم اگرقبل از انقلاب همین استادیوم هم ساخته نشده بود، تیم ملی، استقلال (تاج) وپرسپولیس کجا باید بازی می‌کردند؟! اصلاً برای مردم ارزشی قائل شدند؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج