۷۵۷۸۸۵
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

عزیزی: بیات می‌خواهد از مزارع آفریقا بازیکن غالب کند

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت تأکید کرد که سرپرست این باشگاه در حد و اندازه‌ای نیست که بخواهد پاسخش را بدهد.

خبرگزاری تسنیم: خداداد عزیزی در واکنش به اظهارات کیومرث بیات، سرپرست باشگاه سپیدرود مبنی بر اینکه در صورت عدم توافق مالک سپیدرود با خداداد عزیزی، در ۲۴ ساعت آینده سرمربی جدید معرفی خواهد شد، گفت: می‌توانند ۲۴ ساعته مربی بیاورند، اما اول باید حکم اخراج من را بدهند! این آقا (بیات) باید حرف بزند تا خودش را مطرح کند. او اصلاً در حد و اندازه‌ای نیست که بخواهم پاسخش را بدهم.

وی افزود: من با باشگاه سپیدرود قرارداد دارم و فردا ساعت ۱۸:۳۰ تمرین را برگزار می‌کنم. این آقا متوجه نیست که قرارداد دارم، آن وقت می‌خواهد در ۲۴ ساعت آینده مربی جدید معرفی کند؟! اگر مالک باشگاه با من توافق کند، ماجرا فرق می‌کند.

اگر توافق کنند که هیچ، اما اینکه این آقا بخواهد مربی معرفی کند، ارتباطی به او ندارد. من این آدم را نمی‌شناسم و طرف حسابم مالک باشگاه است. اگر شأن سپیدرود این مدیرعامل است، واویلا، چون کارش نقل‌وانتقال بازیکن است! خدا آخر و عاقبت سپیدرود را به خیر کند.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: امروز با آقای نوین مالک باشگاه سپیدرود جلسه دارم. اگر برای جدایی به توافق برسیم، استعفا می‌دهم، اما اگر این اتفاق رخ ندهد، به محل تمرین می‌روم و می‌خواهم ببینم این آقا (بیات) چطور می‌خواهد مربی بیاورد!

عزیزی در واکنش به اینکه بیات گفته است سرمربی سپیدرود کسی خواهد بود که در شأن این باشگاه باشد، گفت: بله، کسی باید بیاید که اندازه خودش باشد. در و تخته باید با هم جور باشند تا او هم بتواند بازیکن سیه چرده آفریقایی، ماداگاسکاری و ... را بیاورد.

باید هم او کسی را بیاورد که در حدواندازه خودش باشد تا از آشپزخانه، شیرینی فروشی و مزارع آفریقا، بازیکن به سرمربی جدید غالب کند! منظورش از انتخاب یک مربی در شأن سپیدرود همین موضوع بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداوکیلی شما هیچی از مربی گری بلدی که ادعا هم میکنی تا حالا دو تا برد پشت سر هم داشتی مثل زگیل چسبیدی برا پول حرام حلالش هم که مهم نیست

    • بهمن

      عزیزی تو عشقی عشق. ....اس کاش 1000 تا مثل تو داشتیم

    • ایرانی.

      این خدادادبه کنه گفته زکی. اخه توکجات به سرمربی میخوره؟یک ادم بی ادب که داری توگیلانیومیخوری وبهشون توهین میکنی.اینقدنگواخراجم کنن و3 چندسال قرارداددارم.بخوای ازباشگاهی که حتی پول هتل نداره کلاشی کنی وپول یامفت بگیری بیشترازین که خرابی خراب ترمیشی.پدرابومسلم وسیاه جامگانوتودراوردی ونابودشون کردی حال براسپیدرودکیسه دوختی؟ خجالت بکش . کاش اون یک گل شانسیوبه استذالیانزده بودی.بیست ساله داری ازهمون توبره میخوری.

      پاسخ ها

      • قاسمی اندیمشک

        بابا به این تماشاگرانی که بی احترامی به سرمربی تیم ووومیکنن عیبه خدادادروحداقل بخاطر بازیهایی که تو تیم ملی فوتبال کشورمان کرده احترام بذاریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج