۷۵۷۶۰۵
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

عزیزی: سرمربی تیم هستم مگر آنکه اخراجم کنند

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: سرمربی این تیم من هستم و تا زمانی که حکم اخراجم را به من ندهند، تمام مسائل فنی برعهده من است و بیات حق ندارد در مورد زمان تمرینات ما صحبت کند.

فارس: خداداد عزیزی در خصوص اظهارات مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود مبنی بر اینکه حضور خداداد عزیزی در این تیم منتفی است چون جو علیه او است، گفت: من هنوز سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت هستم و تمرینات ما تا روز دوشنبه تعطیل است، از آقای ناظمی خواستم برای اعضای کادر فنی در هتل جا رزرو کند، همچنین برای بازیکنان غیربومی تیم هم اتاق بگیرد، دوشنبه ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه تمرینات ما آغاز خواهد شد.

وی افزود: دوشنبه به شهر رشت می‌روم تا ببینم این آقا که می‌گوید تمرینات بدون حضور من برگزار می‌شود چگونه می‌خواهد این کار را انجام دهد، من سه سال با باشگاه سپیدرود قرارداد دارم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود تأکید کرد: این آقایی که امروز حکم سرپرستی باشگاه را گرفته، همین چند وقت پیش می‌خواست دو بازیکن سیه‌چرده را به ما قالب کند، او نزد من آمد و گفت آقای عزیزی با این دو بازیکن قرارداد ببند چون آنها خیلی خوب هستند، من وقتی دیدم در تمرینات به درد نمی‌‌خورند آنها را رد کردم.

عزیزی: سرمربی تیم هستم مگر آنکه اخراجم کنند

عزیزی افزود: بیات دوباره نزد ما آمد و گفت که با ۳۰ میلیون تومان این دو نفر را جذب کنید، باز هم قبول نکردم و گفتم اینها به درد نمی‌خورند، دوباره گفت ۲۰ میلیون بدهید تا اینها را جذب کنیم، باز هم من قبول نکردم.

جالب است او مرتب پیشنهاد می‌داد و برای بار آخر گفت با این بازیکنان رایگان قرارداد ببند، که من گفتم این دو بازیکن لیست ما را پر می‌کنند و من با دو بازیکنی که به درد نمی‌خورند و معلوم نیست از کجا آمده‌اند و ممکن است فک و فامیل شما باشند قرارداد نمی‌بندم. حالا این شخص آمده و در مورد تمرینات و زمان شروع آن صحبت می‌کند. سرمربی این تیم من هستم، مگر اینکه حکم اخراج من را صادر کنند.

وی تأکید کرد: من فردا با آقای نوین مالک باشگاه جلسه دارم و اگر با او توافق کنم، خودم استعفا می‌دهم، ولی وقتی کسی که هنوز حکم مدیرعاملی‌اش خشک نشده، در مورد چنین مسائلی صحبت می‌کند، من باید جواب بدهم.

مسئول فنی تیم من هستم و مدیرعامل نمی‌تواند در مورد زمان تمرینات صحبت کند. من می‌گویم که چه زمانی تمرینات شروع می‌شود و تا دوشنبه هم تمرینات ما تعطیل است، بهتر است آقای بیات بازیکنان سیه‌چرده‌اش را به تیم‌های دیگر غالب کند و در مورد این مسائل حرفی نزند.

عزیزی در پایان گفت: از دوشنبه با قدرت تمرینات را آغاز می‌کنیم، چون با کسب یک امتیاز تبریز روحیه تیمی ما بالا رفته و می‌خواهیم اولین برد خانگی را در هفته آینده مقابل پدیده بدست آوریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ایرانی.

      فقط مونده بودتوکیسه بدوزی اقای مثلااسطوره.خجالت بکش وقتی شهری بتوفوش میدن ونمیخوان تیمشون دست باشه که هرازبرنمیدونی پس لطفا زیپ اون کیسه روبکش وبروپی کارت وگرنه ...

    • ایرانی.

      خاک توسرت برترینها.توکه قویترین سانسورچی این مملکت شدی. پس کونظرم ؟.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ننگ بر برترینهای سانسورچی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج