۷۵۱۲۲۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گریندل اتهام نژادپرستی را تکذیب کرد

راینهارد گریندل، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان، اتهامات نژادپرستی که علیه او مطرح شده را به شدت رد کرد ولی اعتراف کرد که در ماجرای مسوت اوزیل مرتکب اشتباهاتی شده است.

ورزش سه: راینهارد گریندل، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان، اتهامات نژادپرستی که علیه او مطرح شده را به شدت رد کرد ولی اعتراف کرد که در ماجرای مسوت اوزیل مرتکب اشتباهاتی شده است.

گریندل در یک بیانیه‌ی شخصی که در وبسایت فدراسیون فوتبال آلمان منتشر شده نوشت:" حالا که به عقب برمی‌‌گردم به این نتیجه می‌رسم که باید صریح و روشن آنچه برای شخص من و فدراسیون فوتبال آلمان اهمیتی کلیدی دارد را به زبان می‌آوردم. اینکه هر نوع نژادپرستی غیر قابل تحمل، غیر قابل پذیرش و برای ما غیر قابل تصور است".

گریندل اتهام نژادپرستی را تکذیب کرد

گریندل در ادامه می‌نویسد:" این در مورد جروم بواتنگ، مسوت اوزیل و همه‌ی بازیکنانی که ریشه‌ی مهاجر دارند صادق است".

اوزیل روز یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای از تیم ملی آلمان کناره‌‌گیری کرد. اوزیل در بیانیه‌ی خود که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد انتقادات شدیدی به منتقدینش، رسانه‌ها، برخی اسپانسرها و فدراسیون فوتبال آلمان وارد کرد.

او به گریندل به شدت حمله‌ور شده و از نژادپرستی در رهبری فدراسیون فوتبال آلمان خبر داد. گریندل در بیانیه‌ی خود می‌نویسد:" به صراحت اعلام می‌کنم که انتقادهای شخصی از من، برایم گران آمده است. انتقادهایی که همکارانم را هدف گرفته برایم از این هم دردناک‌تر بوده. اینکه بسیاری از داوطلبینی که با تیم ملی و فدراسیون فوتبال آلمان همکاری می‌کنند به نژادپرستی مرتبط شوند برای من قابل پذیرش نیست. من این اتهامات را چه از طرف فدراسیون فوتبال آلمان و چه از طرف شخص خودم با قاطعیت رد می‌کنم".

گریندل در بیانیه‌ی خود به تقاضاهایی که در روزهای اخیر برای استعفای او مطرح شده اشاره نمی‌کند. اما این نماینده‌ی سابق پارلمان آلمان به هدف‌هایی که فدراسیون فوتبال، تحت هدایت او در هفته‌ها و ماه‌های آینده دنبال خواهد کرد می‌پردازد و می‌نویسد:" فدراسیون فوتبال آلمان حالا باید به سه موضوع کلیدی بپردازد. تحلیل ورزشی جامع از اتفاقاتی که رخ داده، هدف بزرگ ما یعنی میزبانی رقابتهای یورو 2024 و بحث و تبادل نظر درباره‌ی روند جذب و ادغام مهاجرین در جامعه‌ی آلمان".

گریندل در ادامه می‌نویسد:" بحث‌هایی که در جامعه‌ی آلمان در این مورد در گرفته باید به مثابه فرصتی برای پیشبرد تلاشها در این راستا مورد استفاده قرار گیرد. همه باید از خود بپرسیم که در این زمینه چطور باید به جلو حرکت کرده و ایده‌های نو خلق کرد. ما در هفته‌ها و ماه‌های آینده در کنار هم روی این پروژه‌های مهم با جدیت و تعهد کامل کار خواهیم کرد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج