۷۴۳۲۱۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اوسترسوند: قدوس را با هر قیمتی نمی‌فروشیم

ستاره دو ملیتی تیم ملی ایران همچنان با ابهامات فراوانی در خصوص آینده خود مواجه است تا جایی که رئیس باشگاه اوسترسوند مدعی شد پیشنهاد قابل توجهی برای این بازیکن دریافت نکرده است.

ورزش سه: بازگشت سامان قدوس به تمرینات اوسترسوند آن هم درست در بحبوحه شایعات نقل و انتقالاتی اطراف این بازیکن باعث شد تا ستاره دو ملیتی ایران با آینده ای مبهم روبرو شود به خصوص که خبر رسید این بازیکن به پیشنهاد باشگاه چینی که مورد توجه اوسترسوند قرار گرفته بود، پاسخ منفی داده است.

در هفته‌های اخیر رسانه‌های اروپایی از تمایل باشگاه‌هایی مانند سلتاویگوی اسپانیا، سوانسی انگلیس و چند تیم هلندی و آلمانی برای خرید سامان قدوس خبر داده بودند که در این بین چند روز قبل رسانه‌های سوئدی پیشنهاد هنگفت مالی یک تیم سوپر لیگ چین جهت انتقال مهاجم ایرانی تیم اوسترسوند را منتشر کردند،پیشنهادی که از سوی قدوس هم رد شد.

دانیل کیندبرگ، رئیس باشگاه اوسترسوند در واکنش به این اخبار گفت:« هنوز پیشنهاد ایده‌آلی نرسیده است. ما قطعا انتظارات خود را پایین نمی‌آوریم و تاکنون پیشنهادی که به اندازه کافی خوب باشد دریافت نکردیم. باشگاه هایی علاقه‌مند به جذب قدوس هستند و پیشنهاد‌ها می‌رسند، اما هیچ کدام از آن‌ها به اندازه کافی خوب نیستند. سوانسی؟ هیچ چیزی در این رابطه وجود ندارد، هر چند این انتقال را رد نمی‌کنم، اما هنوز تماسی میان ما برقرار نشده است».

رئیس باشگاه اوسترسوند درباره تعیین قیمت ۳۰ میلیون کرون سوئد برای فروش سامان قدوس تصریح کرد:« واقعا نمی‌خواهم قیمتی را تعیین کنم. ۳۵ یا ۵۰ میلیون کرون؟ شاید قیمت اولی هم به نسبت پیشنهاد دومی خوب باشد، اما باید این مساله را مورد توجه قرار دهیم که سامان قدوس واقعا می‌خواهد به کدام باشگاه برود. ما نیازی به فروش حتمی بازیکنان خود نداریم و سامان قدوس هم از این قاعده مستثنی نیست. ما اگر احساس کنیم پیشنهاد خوب دریافت نکرده‌ایم، نباید سامان را بفروشیم به همین خاطر در این پنجره نقل‌وانتقالاتی سامان قدوس را به هر قیمتی نمی فروشیم».

با این شرایط و موضعی که رئیس باشگاه اوسترسوند در قبال پروسه انتقال ستاره ایرانی گرفت می توان این گونه برداشت کرد که سامان قدوس بعد از درخشش با تیم ملی ایران و فصل رویایی اخیر برای رسیدن به آرزوی خود در راه پیوستن به باشگاهی مطرح با سختی های فراوانی دست به گریبان خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج