۷۴۱۵۰۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

کمیته پیشکسوتان استقلال: شرایط ناگوار نیست

کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال درباره شرایط این باشگاه در روزهای اخیر اطلاعیه‌ای صادر کرد.

ایسنا: کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال درباره آخرین شرایط باشگاه اطلاعیه‌ای صادر کرد. متن این اطلاعیه بر اساس آن چه که در سایت باشگاه استقلال آمده به شرح زیر است:

باشگاه استقلال به عوان یکی از بزرگ‌ترین و پر افتخارترین باشگاه های آسیا و ایران در روزهای مهم و تعیین کننده‌ای قرار دارد. با تلاش مدیران باشگاه، اعضای هیات مدیره و کادرفنی، کمیته فنی باشگاه و به ویژه حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان بازیکنان جوان و آینده‌داری جذب استقلال شده، قرارداد فرشید باقری و وریا غفوری تمدید شده و امید ابرهیمی و سرور جپاروف نیز در آستانه امضای قراردادهای خود هستند. مشکل مالیات تیام نیز در یکی دو روز آینده حل شده و این بازیکن به تمرینات اضافه می‌شود.

کمیته پیشکسوتان استقلال: شرایط ناگوار نیست

بر خلاف تلاش‌های نافرجام انجام شده و جو سازی‌های اخیر از سوی افراد مشخص، استقلال در شرایط سخت و ناگواری قرار ندارد. هماهنگی کامل میان اعضای هیات مدیره، مدیران باشگاه و کادرفنی وجود دارد و با اضافه شدن چند بازیکن مذکور، تیم کامل خواهد شد.

موفقیت‌های به دست آمده در فصل گذشته از جمله رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، قهرمانی جام حذفی، دارا بودن بیشترین بازیکن در تیم ملی و ... به دلیل تلاش های شبانه روزی همه اعضای باشگاه، کادرفنی و بازیکنان بوده است. البته در این میان حمایت‌ها و همراهی‌های همیشگی هواداران عزیز هموار باعث دلگرمی و افزایش روحیه و انگیزه همه عوامل باشگاه استقلال بوده است.

کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال حمایت کامل خود را از مدیرعامل، هیات مدیره، مدیران باشگاه، کادرفنی، کمیته فنی و بازیکنان اعلام می‌کند و از هواداران گرامی استقلال می‌خواهد همان‌طور که بارها و در روزهای سخت حامی تیم محبوب خود بوده‌اند، برای حفظ آرامش و روند رو به رشد استقلال یک بار دیگر وفاداری همیشگی خود را به استقلال بزرگ نشان داده و به آرامش باشگاه خود کمک کنند.

وزیر محترم ورزش و جوانان و اسپانسر باشگاه همکاری و حمایت همیشگی خود را از استقلال داشته‌اند و شایعاتی که خلاف این گفته می‌شود، نادرست است و جهت به حاشیه راندن باشگاه مطرح می‌شود. بدون تردید استقلال بزرگ با قدرت تمام به مسیر خود ادامه می‌دهد و هیچ موضوعی نمی‌تواند ایمان و اراده موجود در استقلال را کاهش دهد.

کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال برای حفظ آرامش این باشگاه از کلیه هواداران محترم درخواست می‌کند ضمن حفظ آرامش، حمایت همیشگی خود را از تیم محبوب‌شان ادامه داده تا این باشگاه بزرگ و پر افتخار به سمت موفقیت های بیشتر با قدرت تمام حرکت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردک روانی ، اینکه تاج کبیر همه بازیکنان رو میگیره بحثی نیست،حرف ما اینه که تمرینات دیر شروع شده، پیش فصل نامناسبی داریم،دوباره مصدوم می‌دیم.
      شماها چجوری پیشکسوتید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج