۷۱۹۱۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

«اینیستا» قدم در راه «لادروپ» می‏‎گذارد؟

آندرس اینیستا به احتمال زیاد راهی ویسل کوبه ژاپن خواهد شد و این در حالی است که این تیم در سال ۱۹۹۶ هم بازیکنی از لالیگا اسپانیا خریده بود.

خبرگزاری مهر: آندرس اینیستا اعلام کرده قرار است به لیگ چین یا ژاپن برود و مطبوعات محلی این کشورها اما معتقدند او به احتمال زیاد راهی ویسل کوبه ژاپن خواهد شد.

تیم فوتبال ویسل کوبه متعلق به هیروشی میکیتانی، رئیس شرکت راکوتن است، شرکتی که اسپانسر لباس‎های بارسلونا است. اخیرا یکی از سخنگویان باشگاه ژاپنی به خبرگزاری «افه» گفته هنوز جزئیات دقیقی از مقصد این بازیکن مشخص نیست و البته احتمال پیوستنش به ژاپن را رد نکرده است.

همچنین سران باشگاه ژاپنی پیش از این و در تاریخ ۸ می گفته بودند که خوشحال می‏‌شوند اگر بتوانند ستاره اسپانیایی را به خدمت بگیرند. اخیرا هم «هوچی»، روزنامه ژاپنی، مدعی شده که پیشنهاد کوبه اینیستا را راضی کرده است و قرار است این بازیکن به زودی راهی آسیای شرقی شده تا قراردادش را امضا کند.

اگر ستاره اسپانیایی در نهایت کوبه را برای بازی کردن انتخاب کند به تیمی رفته که پیش از این بازیکن بزرگ دیگری هم از اسپانیا خریده است؛ لادروپ در سال ۱۹۹۶ بعد از ترک رئال مادرید راهی کوبه شد و بعد از یک فصل بازی در این تیم دوباره به آژاکس بازگشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج