۷۰۲۷۰۲
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

بوفون: بازهم می‌گویم پنالتی مشکوک بود

سنگربان یوونتوس بار دیگر تاکید کرد که پنالتی که داور انگلیسی به سود رئال مادرید گرفت مشکوک بود. با این حال گفت که کینه‌ای نسبت به این داور ندارد و برای او آرزوی موفقیت می‌کند.

ایسنا: به نقل از مدیاست، یوونتوس با وجود این که توانست شکست سه بر صفر برابر رئال مادرید را در برنابئو جبران کند اما پنالتی‌ که داور انگلیسی در دقایق پایانی گرفت باعث حذف شدن تیم ایتالیایی و صعود رئال مادرید به دور بعد شد.

بعد از پنالتی‌ جان لوئیجی بوفون، سنگربان یوونتوس به شدت به داور بازی اعتراض کرد و همین باعث شد تا او از بازی هم اخراج شود.

کاپیتان یوونتوس بعد از بازی سخنان تندی را علیه داور بر زبان آورد. او بازهم به سخنان اعتراض آمیز خود ادامه‌ داد و این بار در برنامه‌ای تلویزیونی به تفصیل در این باره سخن به میان آورد.

بوفون گفت‌: اصلا نمی‌خواهم رفتار خودم را توجیه کنم. من انسان دو رو و منافقی نیستم و اگر دوباره در چنین شرایط قرار گیرم همان رفتار را تکرار می‌کنم هر چند که به ضرر من باشد. سناریوی آن شب بسیار شک بر انگیز بود و نمی‌توانستم ساکت بنشینم و نظاره‌گر باشم. داور می‌خواست قهرمان بازی شود.

او ادامه‌ داد: داستان به محض پایان بازی تمام شد. بعد از بازی گفتم که دیگر کینه‌ای نسبت به داور انگلیسی ندارم و برای او آرزوی موفقیت می کنم. شاید اگر او کمی تجربه داشت آن پنالتی را نمی‌گرفت. من نگفتم که پنالتی‌ درست نبود،‌ بلکه گفتم که مشکوک بود. ۳۰ ثانیه قبل از پایان بازی و گرفتن چنین پنالتی‌ عجیب بود. بهتر بود که داور بازی را ادامه می‌داد. دیداری تاریخی برای بازیکنان یوونتوس در حال رخ دادن بود اما آن پنالتی‌ اجازه نداد که کامل شود. بعد از آن پنالتی‌ احساس کردم که ظلمی در حال رخ دادن است و ما را فریب می‌دهند و این گونه بود که اعتراض کردم.

بوفون در پایان سخنان خود، گفت‌: شاید می‌توانستم رفتار بهتری از خود نشان دهم اما باور کنید که نمی‌توان در چنین شرایطی بهتر از این برخورد کرد. من بوفون در فضای فوتبالی و زیر فشار زیادی بزرگ شده‌ام. من قبل از این که هوادار یوونتوس باشم یک ایتالیایی هستم و بسیار خوشحال شدم که رم توانست شب بزرگی را رقم زند و به نیمه نهایی راه پیدا کند. بسیار دوست داشتیم که ما هم چنین شب تاریخی را تجربه کنیم. اگر یوونتوس هم رئال مادرید را حذف می‌کرد دستاورد بزرگی برای فوتبال ایتالیا بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درسته که دوست داشتنی هستی وما هوادارتیم ولی داری بی انصافی میکنی گل سالم پنالتی رئال رو نگرفت آگه اون پنالتی هم نمیگرفت دیگه افتضاح به سود شما میگرفت اونوقت شما بودین که باید از خودتون دفاع میکردین که بابا ما فوتبالی بردیم نه مافیایی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پنالتی که بازی رفت روی کوادرادو گرفته نشد چی!؟

    • narges.rpj

      اقا حرف بوفون حرف حقه
      حتی اگه خدا هم بگه شبه.ولی بوفون بگه روزه،حرف بوفون رو قبول زارم
      خیلی مردی مشتی

    • بدون نام

      ازنظرما توقهرمانی اصلا در شان ومرام تونیست بخای درباره باشگاه حقیر ریال صحبت کنی ازهمون اوایل ریال با پولهای کثیف دیکتاتورش فرانکوی خونخوار صاحب جام شده.

    • narges.rpj

      آقا دیگه ایجور هم نیس
      رئال اصلا باشگاه کثیفی نیس و به هیچکس هم باج نمیده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج