۷۰۱۶۸۵
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

این چه شکل از مبارزه با فساد است آقای تاج؟

خبر مهم روز گذشته فوتبال ایران ، محرومیت ۵ ساله سرپرست یک تیم تهرانی از مسابقات فوتبال به دلیل تخلفاتش در یکی از تیم های ملی بوده است!

خبرآنلاین: خبر مهم روز گذشته فوتبال ایران ، محرومیت ۵ ساله سرپرست یک تیم تهرانی از مسابقات فوتبال به دلیل تخلفاتش در یکی از تیم های ملی بوده است! این دقیقا مضمون خبری است که روز گذشته فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار داده تا افشین پیروانی به ناچار بگوید اگر منظور من هستم ، بیایند و بگویند دقیقا چه تخلفی انجام داده ام.

او که چپندی قبل به کمیته اخلاق رفته بود تا دقیقا درباره ماجرای دوره حضور در تیم ملی و ماجراهای اسپانسر تیم ملی توضیحاتی بدهد ، حالا که به عنوان مدیر تیم فوتبال پرسپولیس منصوب شده ، با چنین اتهامی روبرو می شود. اتهامی که اگر در آن تخلفی انجام داده ، حتما باید محاکمه و محروم شود اما نکته تار و گنگ این اتفاق همچنان نوع برخورد عجیب فدراسیون فوتبال با مبارزه با فساد است. اگر کسی تخلفی انجام داده ، به حکم قطعی درباره آن رسیده اید و قرار نیست خیلی خبری اش کنید ، خیلی ساده حکم را برایش بفرسیتد و بگویید برود خانه اش. این چه شکل خاله زنکی از مبارزه با فساد است که جدول حروف متقاطع راه می اندازید و خبر را یواشکی به بیرون درز می دهید و درحالی که راست را نگاه می کنید ، با اشاره چپ تان می گویید فلانی.

با این سیستم فوتبال پاک نمی شود. اگر پیروانی تخلفی کرده ، پرونده را خیلی شفاف به او ابلاغ کنید و چون ماجرا مالی عنوان شده ، پرونده اش را در اختیار مراجع ذیصلاح حقوقی قرار دهید .

ولی اگر مطمئن نیستید و این شایعات بر اساس گمانه هاست ، از یاد نبرید دارید درباره نفر دوم تشکیلات پرسپولیس سخن می گویید. از کسی که کاپیتان تیم ملی ایران بوده است. خود شما دو سه سالی عنان تیم ملی تان را در اختیارش گذاشته بودید و هنوز هم اسپانسری که می گویید تخلف کرده است ، حامی مالی تان در جام جهانی است.

با این شیوه کی بود ، کی بود ، من نبودم نمی توانید فوتبال را پاک کنید آقای تاج. یا باید صراحت لهجه داشته باشید و با شهامت از پی احقاق حق فوتبال باشید که آن وقت مدیریت کدخدامنشی تان را باید کنار بگذارید و یا باید بی خیال این شعارهای زیبا باشید که همین حالا هم پر است از شایعات عحیب و غریب حوالی فوتبال تان.

همین بیخ گوش تان در لیگ یک ، ببینید مدعیان اخلاق تان در تشکیلات سازمان لیگ ، چطور انگشت اتهام به سوی شان است و همه انگشت حیرت به دهان گرفته اند که واقعا آنجا همه چیز پاک است؟

برخورد کنید با فساد در فوتبال اما خیلی با شهامت و نه با مدلی یواشکی. می خواهید با مفسد برخورد کنید ، این راهش نیست و البته یادتان باشد دورتان موارد مشکوک به فساد بسیارند. کاش نگاهی به اطراف تان هم بیاندازید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بینام

      یکی باید با خود تاج مبارزه کنه

    • بدون نام

      یارو خلاف کرده الان که حکم مجازاتش اومده شما نمیذارید حکم اجرا بشه چطور انتظار دارید احکام دیگر متخلفان اجرایی بشه؟ اون وقت مدعی فوتبال ودنیای ورزش پاکید ولی تا کسی از اطرافیان خبرنگارها محکوم بشه حجمه ها علیه فدراسیون شروع میشه فساد رو شما خبرگزاریها وخبرنگاران هم میتونید جمع کنید هم براحتی باعث فساد میشید.

    • امین تاجی

      بازم پای لنگی هاا درمیونه

    • مهدی

      حرف از مبارزه با فساد که میزنن ادم خنده اش میگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج