۷۰۱۴۵۱
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

پیروانی: اگر محروم شوم از خودم دفاع می‌کنم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید به خاطر تقسیم جوایز در دوران حضورش در تیم ملی به کمیته اخلاق رفته و توضیحاتی را ارائه داده است.

ایسنا: افشین پیروانی بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار کرد: تیمی که قهرمان می‌شود معمولا سخت بازی می‌کند. قهرمان شدیم و فکر می‌کنم باید یک مقدار بهتر بازی کنیم. این اتفاقات در فوتبال طبیعی است. ان‌شاء‌الله در بازی بعد جبران کنیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه پرسپولیس با این نحوه بازی می‌تواند السد را شکست دهد گفت: برابر السد باید خیلی بهتر بازی کنیم. فکر می کنم السد بهترین تیم غرب آسیا است. باید خیلی بهتر از بازی با پارس جنوبی عمل کنیم.

او درباره مصدومان تیبمش گفت: آقای ربیع خواه الان برای مداوا از ورزشگاه خارج شد. ان‌شاء‌الله همه سالم و سلامت باشند که مشکلی پیش نیاید.

سرپرست پرسپولیس درباره شایعه محرومیت یکی از مدیران پرسپولیس که سابقه حضور در تیم ملی را دارد گفت: باید نام این مدیر را بگویند. هر وقت نام را گفتند صحبت می کنیم.

پیروانی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد این مدیر اوست و محرومیت به خاطر جوایزی است که به درستی در تیم ملی تقسیم نشده گفت: بحث درباره یکسری جوایز است. نماینده اسپانسری که این جوایز را توزیع کرد در آن مراسم بود. ۵۷ نفر در آن مراسم بودند. می‌توانید به تک تک شان زنگ بزنید و بپرسید که جوایز را گرفتند یا نه.

او ادامه داد: پاداش را همه تیم گرفتند. بازیکنان و مسئولان کنار تیم جوایز خود را دریافت کردند. به طور تصادفی به هر کدام از آنها که می‌خواهید زنگ بزنید و بپرسید که کارت‌های هدیه را گرفتند یا نه. اسپانسر این جوایز را به کلیه اعضای تیم ملی داد. چون من به عنوان مدیر تیم امضا کردم، به گردن من افتاده اما این جوایز توزیع شده است.

پیروانی درباره اینکه بعد از صحبت‌های دو ماه پیشش در ورزشگاه آزادی مبنی بر افشاگری درباره فدراسیون فوتبال این پرونده ها به جریان افتاده است، گفت: ان‌شاء‌الله هیچ پشت پرده ای نیست اما مطمئن باشید این بحث‌ها را به نحو احسن انجام می‌دهیم و این صحبت ها برطرف می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: در کمیته اخلاق درباره این موضوع هم صحبت کردیم. یک سری موضوعات را به عنوان مطلع رفتم.

او درباره اینکه اگر او را محروم کنند چه اتفاقی می‌افتد گفت: هنوز چیزی ابلاغ نشده و نمی‌دانیم چه خبری شده است. موضوع همین است. اگر صحت داشته باشد از خودمان دفاع می‌کنیم. می توانید به طور تصادفی به همه بازیکنان تیم ملی زنگ بزنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بلاخره یکی پیدا شد جلوی چرت و پرت گفتن های این پرادعارو بگیره. مگه علی پروین اسطوره ی پیروزی نیست؟؟ چرا اینقد به اندازه ی تو مصاحبه نمیکنه؟؟ هر پنج کلمه حرف میزنه یا تهدیو میکنه فدراسیونو یا کری میهونه واسه استقلال

    • بدون نام

      دزدی به تو هم سرایت کرده ...شاه دزد و میر دزد و شحنه دزد و افشین دزد و هدایتی دزد و زنجانی دزد و پسر پروین دزد و شیرینی دزد و طاهری دزد و رویانیان دزد و لونگیان دزد و طارمی هم دزد هم دروغگو ..اینا وزشی بودن به.اضافه وزیر ..سیاسیون همشون بدون استثنا احمدی نژاد دوبار بقایی و رسایی و کوچک زاده و زاکانی و کوثری و حسینیان و بذرپاش و نقوی حسینی و سردبیر کیهان با خواهر زادش سردبیر پیروزی و اسماعیل بیگی ووووو هم دزد هم دروغگو هم ریاکار خداناباور

    • بدون نام

      ای لنگی دزد

    • شیرازی

      آقایان فدراسیون فوتبال کمیته اخلاقش چون خودشان بیت المال را غارتکرده‌اند ومیکنند این هیاهو را براه انداخته‌اند از مجلس شورای اسلامی بازرسی مربوطه استدعا دارم برای دفاع از بیت المال مسلمین مردم مستضعف ورود بفرمایند به هزینهکردها درآمد میلیاردی آنان ممنون.درود بر افشین خان پیروانی و علی آقا کریمی که فدراسیون را رسوا کردند

    • بدون نام

      لنگی ... فاسد و زد و بندباز

    • بدون نام

      بزنید بیچاره ش کنید این .....در ضمن افشین خرفت استقلال و العین بهترین تیم غرب آسیاست

    • امین تاجی

      دزد لنگی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج