۶۷۴۳۴۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مروری بر بازی‌های معوقه هفته بیست و یکم لیگ یک

خونه به خونه – نساجی؛ جشن فوتبال در بابل

سه دیدار حساس از ایستگاه بیست و یکم لیگ دسته اول آزادگان که به دلیل بارش برف و نامساعد بودن زمین های مسابقه به تعویق افتاده بود ، عصر امروز برگزار می شود. بی تردید جذابترین بازی امروز ، دیدار تیم های ماندرانی خونه به خونه و نساجی است.

ورزش سه: سه دیدار حساس از ایستگاه بیست و یکم لیگ دسته اول آزادگان که به دلیل بارش برف و نامساعد بودن زمین های مسابقه به تعویق افتاده بود ، عصر امروز برگزار می شود. بی تردید جذابترین بازی امروز ، دیدار تیم های ماندرانی خونه به خونه و نساجی است.

سه دیدار حساس از ایستگاه بیست و یکم لیگ دسته اول آزادگان که به دلیل بارش برف و نامساعد بودن زمین های مسابقه به تعویق افتاده بود ، عصر امروز برگزار می شود. بی تردید جذابترین بازی امروز ، دیدار تیم های ماندرانی خونه به خونه و نساجی است. در دو مسابقه دیگر تیم های مدعی اکسین و ملوان به مصاف تیم های قعرنشین راه آهن و صبا می روند. اکسینی های البرز در تهران ، مهمان راه آهن هستند و تیم ملوان در انزلی میزبان صبای قم است.

خونه به خونه بابل - نساجی قائمشهر ؛ دربی حساس ها

نتیجه دربی مازندران هم برای مازنی ها و هم برای همه سایر مدعیان از اهمیت ویژه ایی برخوردار است. خونه به خونه ایی ها که در بازی رفت مغلوب نساجی شده بودند ، در این دیدارفقط باید برنده شوند تا ضمن انتقام از حریف سنتی ، دل طرفدران پرشور بابلی و مالک متمول شان را که از باخت بیزار هستند را به دست آورند. هم اکنون نساجی با ۳۹ امتیاز در رده دوم جای دارد و در صورت پیروزی در این بازی ۴۲ امتیازی شده و به رتبه دوم صعود می کند وخونه به خونه در همان امتیاز ۳۶ و رده چهارم باقی می ماند.

راه‌آهن تهران - اکسین البرز ؛ راحت الحلقوم

راه آهن تهران امروز میزبان اکسین البرز است. هر چقدر این تیم ریشه دار و سازنده تهرانی در فصل اخیر متزلزل و شکننده نشان داده در مقابل اکسین البرز نتایج خوب و روند رو به جلویی داشته تا جاییکه برخلاف راه آهن که در قعر جدول زمینگر شده ، این تیم در میان تیم های بالای جدولی جاخوش کرده و در پی صعود به لیگ برتر است. اکسینی ها اگر بتوانند ۳ امتیاز این دیدار را به حساب خود واریز کنند ۳۸ امتیازی می شوند و با یک پله صعود (قطعی) در جایگاه پنجم قرار می گیرند و اگر دربی مازندران به سود نساجی تمام شود و یا حتی مساوی شود ، اکسینی ها تا رده چهارم صعود می کنند.

ملوان بندرانزلی - صبای قم ؛ باید دل به دریا زد

دو تیم ملوان و بادران که از مدعیان این دوره از رقابت ها به شمار می آیند تا امروز در ۱۰ مسابقه با حریفانشان به تساوی رسیده اند تا لقب رکورد دار تساوی ها در لیگ دسته اول را یدک بکشند. بادران هم اکنون با ۴۰ امتیاز رده دوم جدول را در اختیار دارد اما ملوان ۳۱ امتیازی و در جایگه نهم قرار دارد. نادر دست نشان برای اینکه ملوانی ها یکی از تیم های راه یافته به لیگ برتر باشند بایستی دل به دریا زده و تیمش را تهاجمی تر به میدان بفرستد تا به جای یک امتیاز ، سه امتیاز به حساب ملوان واریز شود و بازی با صبای قم می تواند یک شروع خوب با ارایه بازی های تهاجمی برای ملوان باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج