۶۷۱۳۸۳
۱۸ نظر
۵۰۰۰
۱۸ نظر
۵۰۰۰
پ

حمله تند علی کریمی: جرات دارند من را جریمه کنند!

سرمربی تیم سپیدرود گفت با انتقاد از فدراسیون فوتبال گفت که اگر باشگاه‌ها نباشند تاج، کفاشیان و ساکت در فدراسیون فوتبال نخواهند بود.

ایسنا: دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و استقلال خوزستان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. علی کریمی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت‌هایمان را از دست دادیم. ما تمرکز لازم را نداشتیم و گل دریافت کردیم. یک بازیکن‌مان را متاسفانه از دست دادیم و شرایط سخت شد. تیم ما برای کسری یک نفر تلاش می‌کردند. خدا را شکر با کمک تماشاگران که مثل همیشه حمایت کردند بازی را به انتها رساندیم.

او ادامه داد: این نتیجه برای ما حکم شکست را دارد چون باید مقابل یکی از رقبایمان در انتهای جدول پیروز می‌شدیم. جا دارد به خاطر تلاش بازیکنانم از ‌آن‌ها تشکر کنم. ان‌شاءالله بتوانیم در بازی‌های بعدی امتیازات لازم را بدست بیاوریم.

کریمی با بیان اینکه چک پرداختی بازیکنان را خودش به آن‌ها تحویل داده است، درباره داوری دیدار گفت: من می‌خواهم درباره داوری صحبت نکنم. بالاخره همه اشتباه می‌کنند و من همیشه اعلام کردم. اما امروز خیر سرمان یکی از داورانی که می‌خواهد جانشین آقای ترکی، ممبینی و... بشود قضاوت می‌کرد. ما به کجا داریم می‌رویم؟ آقایان اصفهانیان و غیاثی که وقتی خارج از گود می‌نشینند خطایی که اتفاق نیفتاده را خطا تشخیص می‌دهند اما در حال حاضر که پست دارند عقایدشان تغییر کرده است. من نمی دانم این انتصابات در فدراسیون فوتبال روی چه حساب و کتابی است.

سرمربی سپیدرود با برداشتن میکروفون برنامه ۹۰ از روی میز کنفرانس خبری افزود: چرا وقتی قرار نیست بازی‌های ما را در برنامه پخش کنید، این را اینجا می‌گذارید؟ آقای فردوسی پور هم برنامه‌اش را به سمتی برده که بحث کارشناسی ندارد و یک سری از بازی‌ها را نشان نمی‌دهد. چرا داوری بازی‌های ما را نشان نمی‌دهد؟ باشگاه تمام سعی و تلاشش را می‌کند که در لیگ برتر بماند. تاج کجاست؟ این انتصابات روی چه حسابی است؟ اگر فوتبال نباشد تاج و امثال تاج نیستند.

علی کریمی ادامه داد: به قرآن، به دین،‌ به پیغمبر من چند بار به تاج،‌ کفاشیان و ساکت گفتم که اگر باشگاه‌ها نباشند شما هم نیستید. پشت سر هم افراد را جریمه می‌کنند. بخاطر یک بطری ۴۰ میلیون تومان جریمه کردند. مگر جریمه کردن حساب و کتاب ندارد؟ فدراسیون باید کسری بودجه خودش را با جریمه‌های انضباطی تامین کنند؟ در حال حاضر کمتر از ۲۰ ۳۰ میلیون تومان جریمه نمی‌کنند. دیگر باید بگوییم بانک فدراسیون فوتبال! اگر بخش خصوصی سرمایه‌گذاری می‌کند باید سرش را ببرند؟ الان هم من را جریمه می‌کنند. جرات دارند من را جریمه کنند. بازیکنان من با اینکه ۱۰ نفره بهترین بازی را از خود به نمایش گذاشتند اما ناراحت به رختکن آمده‌اند. من چطور می‌توانم با این شرایط، بازیکنان را از نظر روحی و روانی برای بازی بعد آماده کنم؟

او افزود: من منتظر شما هستم و می‌دانم با شما چه کار کنم! داور بازی بازیکن را اخراج نکرده ولی فدراسیون فوتبال بعد از بازی بازیکن را محروم می‌کند! اگر آن حرکت جریمه داشت چرا خود داور اخراج نکرد؟ داور را محروم می‌کنند اما اسم او را اعلام نمی‌کنند. برای چه؟ باید اسمشان را اعلام کنند که عبرت شود برای داوران دیگر! مگر خون داورها رنگین‌تر است؟

سرمربی سپیدرود در ادامه صحبت‌هایش گفت: من در ابتدای صحبت‌هایم گفتم که ما در زمان‌های حساس بازی که باید تمرکز داشته باشیم، نداریم. دو شب پیش هم چلسی در خانه خودش در ۶-۷ دقیقه دو گل دریافت کرد. ما در حال تلاش هستیم که تمرکزمان را بدست بیاوریم که به شرایط خوبی برگردیم. ما می‌خواهیم در فرصتی که داریم این مشکل را حل کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جادوگر

    • بدون نام

      دمت گرم هر کار کنی ما پشتتیم علی اقا

    • بدون نام

      افرین کریمی خوشم میادنترسی

    • بدون نام

      این اقا فقط با ترامپ نجنگیده که اون رو هم بزودی شاهدش خواهیم بود.

    • بدون نام

      علی کریمی بدرد مربیگری نمیخوره چون اعصابش رو نداره نمیتونه باند بازی و مافیای فوتبال ما رو تحمل کنه

    • پ ع

      ادب داشته باش نمی تونی ببری فرافکنی نکن

    • بدون نام

      خدامرده هاتو بیامرزه اتحاد باعلی کریمی یعنی فوتبال پاک همه دست به دست هم بدهیم ازهوادارتاپیشکسوت بدورازازرنگها نود مردمردونه به نود که همه تیمها وبازیکنان رانابودکرد محل نگذراریم وتحریم مرام ایرانی داشته باشیم

    • بدون نام

      این فوتبال مگه خصوصیه که برای دستمزد و جریمه چک و چونه می زنید؟ این آقا اگه خیلی به فکر مردمه بهتره بر علیه این فوتبال دولتی که از جیب مردم بریز و بپاش می کنه موضع بگیره

    • بدون نام

      علی کریمی مربیگری تو خونش نیست بهتره بره دنبال یه کار دیگه

    • بدون نام

      ننگ بر عادل ناعادل مافیایی

    • بدون نام

      نه بابا همه چی باید به کام شما لنگی ها باشه؟ چطور وقتی داور جباروف رو اخراج نکرد همه تون حمله کردین لنگی ها که باید جریمه ومحروم بشه حالا که بازیکن شما محروم شده کار بدیه؟ هرچی برای دیگران میپسندی برای خودت هم بپسند لنگی،احمد زاده هم باید بابت تکل رو پای بازیکن سپاهان زد محروم بشه.

      پاسخ ها

      • غم

        خخخخخخخخخ کیسه کشای بد بخت موتلی

    • بدون نام

      ایشان ظرفیت مربی گری را ندارد آن از نفت این هم از سپید رود ایشان یک مقدار جو یش زیاد شده تا افسار پاره نکرده بگیریدش .

    • حمی

      مگر تو عددی هستی پینوگیو گم لاف بزن

    • آبادانی اصیل

      آقای کریمی سلام دمت گرم ولا تو مردی راست میگی بخدا لعنت وتوف به شرف کفاشیان تاج وساکت و رئیس کمیته داوران تونیمه نهایی جام حذفی همین بی شرفان بودن که پیروزی مزخرف را با نامردی وبیشرفی وبی حیایی وظلم به یک شهر که همیشه مورد ستم مسئولین وظلم هشت سال جنگ تحمیلی ناخواسته وحالا پدیدار گرما وگرد وخاک آبادان مظلوم را به تیم کیسه کشا تقدیم کردند آخه اصفهانی جماعت چه به فوتبال برو گزت را بفروش خدا ازتان نگذر بحق صاحب الزمان

    • بهزاد

      ما تو فوتبالمون ده نفر امثال آدم های کریمی،دایی و دادکان داشتیم فوتبالمون درست می شد

      پاسخ ها

      • رضا

        کیسه کشا خفه شید راجب جادوگر درست حرف بزنید

    • بی نام

      وقتی کسی بدون دلیل زیاد گنده شد دست بکارهایی می زند که گنده اربشود ولی دریک لحظه می افتد ادم. بزرگترباید بزرگتریشو بااحترامو ادب وقانون نشان بدهد نه با کارهای احساسیو دیده شدن وقتی بدوتا دبل کردن شدی جادوگرفکرامروزهم باید کرد زیدان زیدانهست هیا اسمی براش افزودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج