۶۷۰۲۳۹
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

فروزان: گناه کردیم که در جمع مدعیان قرار گرفتیم!

پارس جنوبی در حالی با یک شکست سنگین ورزشگاه آزادی را ترک کرد که هواداران استقلال هم فکرش را نمي‌کردند بتوانند به تیمی که نیم فصل اول آنها را با دو گل شکست داده بود چهار گل بزنند‌.

وبسایت روزنامه گل: پارس جنوبی در حالی با یک شکست سنگین ورزشگاه آزادی را ترک کرد که هواداران استقلال هم فکرش را نمي‌کردند بتوانند به تیمی که نیم فصل اول آنها را با دو گل شکست داده بود چهار گل بزنند‌. شاگردان تارتار با این شکست روزهای سختی را پشت سر مي‌گذارند اما این بازی پرحادثه که نقش اول آن را داور ایفا مي‌کرد، یک حاشیه دیگر هم داشت و آن تشویق بی امان محسن فروزان از سوی هواداران استقلال بود‌. گلر سابق آبی‌پوشان به هنگام ورود به زمین برای گرم کردن مورد تشویق قرار گرفت و تا پایان بازی تشویق هواداران استقلال برای فروزان ادامه داشت‌. هرچند فروزان تنها یک فصل در استقلال بازی کرد اما گذشت از طلبش و مصاحبه نکردن علیه باشگاه استقلال باعث شد محبوبیتی دو چندان نزد هواداران این تیم پیدا کند‌. آنهم در شرایطی که خیلی از قدیمی‌هاي این باشگاه که متعصب هم بودند از استقلال به AFC شکایت کرده بودند‌. فروزان درباره شرایط خودش و پارس جنوبی صحبت کرد‌.

کمتر کسی فکر مي‌کرد که چهار گل از استقلال بخورید؟

ما مي‌دانستیم استقلال تیم خوبی است اما اختلاف ما با آنها چهار گل نبود‌. پنالتی دقیقه ۳ که اصلا پنالتی نبود شوک بزرگی برای تیم جوان ما بود‌. هنوز به خودمان نیامده بودیم که یک بازیکن ما را هم داور اخراج کرد‌. همین مساله باعث شد تیم ما از هم بپاشد‌. فکر کنید تیمی که بیش از نیمی از بازیکنانش برای اولین بار در آزادی بازی مي‌کردند ۱۰ نفره هم بشود‌. واقعا داوری باعث شد که دیگر کار برای ما سخت شود‌. با این حال بازهم سعی کردیم تا این نتیجه را جبران کنیم اما نشد و چهار گل خوردیم‌. همه مي‌گویند ما به داوری باختیم نه استقلال اگر اخراج نمي‌دادیم بازهم مي‌توانستیم آن یک گل را جبران کنیم‌. با این حال به استقلال و هوادارانش تبریک مي‌گویم‌.

تشویق تو از زمان گرم کردن تا آخر بازی از سوی هواداران استقلال هم در نوع خود جالب بود‌. فکر مي‌کردی در حضور رحمتی و حسینی اینگونه مورد تشویق قرار بگیری؟

بله! این موضوع از نظر من یک امر طبیعی بود‌. من همیشه این لیاقت را داشته ام که مورد لطف استقلالی‌ها قرار بگیرم‌. دلم برای هواداران استقلال تنگ شده بود و واقعا مدت‌ها بود دوست داشتم در چنین جو آبی قشنگی قرار بگیرم‌. ممنون که من را مورد لطف خودشان قرار دادند‌.
اما همیشه شائبه کم کاری از سوی بازیکنان سابق پرسپولیس و استقلال مقابل این دو تیم مطرح است‌.

این شائبه‌ها وجود دارد اما خدا را شکر همه مي‌دانند من شرافتم از هرچیزی برایم مهم تر است و این موضوع را در بازی مقابل استقلال در فصل گذشته زمانی که با صبا بودم و این فصل در بازی رفت نشان دادم‌. همیشه برای این که نشان دهم به استقلال تعصب دارم بهترین بازی‌هايم را مقابل این تیم انجام مي‌دهم‌. در این بازی هم با اینکه چهار گل دریافت کردیم طبق گفته کادرفنی و کارشناسان من روی گل‌ها مقصر نبودم‌. حتی در بازی رفت خیلی از نزدیکان تیم گفتند اگر تو نبودی به استقلال مي‌باختیم‌. وقتی 10 نفره شدیم دیگر کاری از دست من بر نمي‌آمد‌.

خود استقلالی‌ها هم فکر نمي‌کردند شما را با این نتیجه شکست دهند‌.

متاسفانه داور این نتیجه را برای ما رقم زد و خط دفاعی ما راحت توسط بازیکنان استقلال جا ماند‌. مهاجمان استقلال توپ‌ها را به جایی زدند که نمي‌شد کاری کرد‌. دوست نداشتم در آزادی مقابل استقلال چهار گل بخورم اما زندگی پر از چنین فراز ‌و ‌نشیب‌هایی است‌.

به نظر مي‌رسد بعد از پنالتی که به پرسپولیس زدی و گل نشد بیش از قبل نزد هواداران استقلال محبوب شدی؟

بحث پنالتی نیست‌. موضوع این است که هواداران استقلال با معرفت هستند و به بازیکن شان که مي‌دانند به تیم شان تعصب دارند احترام مي‌گذارند‌. من تنها یک فصل برای استقلال بازی کردم ولی هواداران مي‌دانند که به این تیم تعصب دارم‌. باشگاه استقلال به نامردی مرا کنار گذاشت اما من یک مصاحبه هم علیه‌شان نکردم‌. در حالی که خیلی‌ها برای طلب شان از استقلال به AFC شکایت کردند من از طلب چند صد میلیونی‌ام گذشتم‌. فکر مي‌کنم مردم ما به خصوص هواداران استقلال فوتبال را خوب مي‌فهمند و مي‌دانند چه کسانی به تیم شان تعصب دارند‌. از نظر من آن پنالتی ملاک لطف هواداران به من نیست اما شاید بی تاثیر هم نباشد‌. بالاخره یک روز به پرسپولیس گل مي‌زنم تا دل هواداران استقلال را شاد کنم.

حضور رحمتی و حسینی در استقلال راه چطور مي‌بینی؟

رحمتی و حسینی هر دو دروازه‌بان‌هاي خوبی هستند که هواداران دوست شان دارند‌. هواداران آن‌ها را یک جور دوست دارند و مرا به شکل دیگر! به نظر من هر دوی آنها جزو گلرهای خوب ایران هستند و برای استقلال خوب کار کرده اند‌. در استقلال همیشه باید گلر خوب حضور داشته باشد‌. امیدوارم هر دوی آنها این روند را که داشته اند، ادامه بدهند و از دروازه تیم محبوب من دفاع کنند‌.

لباس هایی که مي‌پوشی سوژه رحمتی شده است‌. همیشه یک گیری به لباس تو مي‌دهد؟

(خنده) بله اینطور است‌. رحمتی لباس‌هاي من را دوست دارد چون خوش تیپ هستم همیشه برای او جذابم! رحمتی اگر همین طور خوب گلری کند یکی از لباس‌هايم را با امضا به او مي‌دهم (خنده).

قبل از شروع بازی حسابی با رحمتی خوش و بش کردی‌. چه حرف‌‌هایی بین شما ردوبدل شد؟

من و رحمتی رفیق هستیم و از این شوخی‌ها زیاد با هم مي‌کنیم‌. به رحمتی گفتم چه موقع مي‌خواهی خداحافظی کنی تا من برگردم‌. حتما باید عمر فوتبالی ما تمام شود تا تو خداحافظی کنی‌. 50 سال سن داری چرا خداحافظی نمي‌کنی‌. (خنده) البته رحمتی با این سن و سال هم به خوبی گلری مي‌کند و امیدوارم همیشه موفق باشد‌.

چرا پارس جنوبی افت کرده؟

من برای شما یک مثال مي‌زنم‌. در فوتبال انگلیس منچسترسیتی، منچستریونایتد و چلسی همه چیزشان مثل هم است‌. از پول هفتگی تا جزیی‌ترین امکانات اما چه مي‌شود که یکی قهرمان مي‌شود و دیگری نه! فرق شان در جزئیات است‌. همین جزئیات باعث مي‌شود که یک تیم قهرمان شود‌. متاسفانه در فوتبال ما جزئیات اصلا مهم نیست‌. فقط مي‌گویند بروید و نتیجه بگیرید‌. نهالی را که مي‌کارید اگر آب ندهید و محافظت نكنيد مي‌خشکد‌. هیچ سرویسی به بازیکن نمي‌دهند اما نتیجه هم مي‌خواهند‌. البته من منظورم تاکتیک و سیستم بازی و مسایل فنی نیست‌. به طور کلی گفتم‌. شاید مقصر کادرفنی و بازیکنان باشند که توقعات و انتظارات را بالا بردند‌. در نیم فصل اول در داخل و بیرون خانه بهترین نتایج را گرفتیم‌. گناه کردیم که در نیم فصل اول خوب بودیم‌. تیمی که سال اول حضورش در لیگ برتر است چرا باید چنین انتظاری داشته باشند که همیشه پیروز باشد‌. به خدا رئال هم همه بازی هایش را نمي‌برد‌. بازیکنان جوان زیادی داریم که تجربه اول حضورشان در لیگ برتر است و هر بازی یک تجربه کسب مي‌کنند‌. همین جوان‌ها تیم را از لیگ یک به لیگ برتر آوردند‌. بهتر است مردم و هواداران پارس جنوبی این مسایل را بدانند که جایگاه تیم ما از اول اینجا نبود اما این بازیکنان و کادرفنی بودند که تیم را مدعی کسب سهمیه کردند‌. هیچ مربی ای چنین ریسکی را نمي‌کند که تارتار کرد؛ با چند جوان به لیگ برتر بیاید‌.

به نظر مي‌رسد فشار روی تیم شما زیاد است؟

بحث فشار نیست بلکه بحث توقعات بالاست که منطقی هم نیست‌. هیچ مربی ای با این همه جوان چنین نتیجه‌ای تا به حال نگرفته است‌. مردم جم باید تندیس تارتار را وسط این شهر نصب کنند چرا که تا همین جای کار هم تاریخ ساز شده است.

فکر مي‌کنی پارس جنوبی دوباره به جمع مدعیان کسب سهمیه برگردد؟

ما جایی نرفتیم که برگردیم و هنوز هم در جمع مدعیان هستیم و به امید خدا با شکست سایپا دوباره جایگاه مان تثبیت مي‌شود‌. با اینکه در نیم فصل دوم برد نداشتیم اما هنوز بالای جدول هستیم‌. ما بازی‌های رودررو با تیم‌هاي بالای جدولی را ببریم قطعا سهمیه اسیا را کسب خواهیم کرد‌. خوشحالم که هواداران ما در بیرون از خانه همیشه کنار ما هستند و از این بابت از آنها تشکر مي‌کنم اما بازی با سایپا اهمیت زیادی دارد و امیدوارم جمی‌ها استادیوم تختی را پر کنند و به تیم تا دقیقه 90 روحیه بدهند‌. هواداری که تا دقیقه 90 تیمش را تشویق کند یک هوادار واقعی است‌.

چرا تیم شما اینقدر پنالتی خراب مي‌کند‌. از خودت گرفته تا بقیه؟

فقط مي‌توانم بگویم که بدشانسی مي‌آوریم اما درباره خودم بگویم که نسبت به پنالتی هایی که خراب شده بهترین پنالتی را زدم چرا که هم فریب داشت و هم فنی زدم‌. فقط بدشانسی آوردم به تیر خورد‌. اگر تارتار دوباره به من اعتماد کند بازهم پنالتی مي‌زنم‌. بازی با استقلال خوزستان که پنالتی شد هواداران من را صدا مي‌کردند که پنالتی بزنم و بازهم منتظر فرصت دوباره از سوی سرمربی تیم هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ابراهیم زاده

      ممنون دار داور یاید باشی که جور تورو کشید

    • مهرداد

      گناه تیمتون این بود که به تو اعتماد کردن جلو کیسه ششتاخور راحت گل بخوری

    • بدون نام

      من پرسپولیسی هستم و از فروزان خوشم نمیاد
      ولی انصافا هیچوقت ازش کم کاری ندیدم برعکس عنایتی و عمران زاده ک حیثیت و شرف خودشونو راحت فروختن فصل پیش و باعث تیم بیچاره ی قم شدن
      با وجودیکه ازت بدم میاد ولی درود بر شرفت

    • بدون نام

      لنگی عزیز خفه.ببند گاله رو.
      عشق مایی با تعصب.عشق

    • 《واقع‌گو》

      چقدر این محسن فروزان پوروعهههههه

      کیسه‌کش استقلالی هستی و کم کاری های تو بهمون اثبات شده
      یادته بازی
      آخر ۲ فصل قبل .... پرسپولیس - راه آهن
      چه نمایش ها و ادا و اطفارهارو درمی‌آوردی ؟؟؟؟؟

      پس کیسه کش خاموش باش!!@@!!
      نیازی هم نیس باسه این‌واون خط و نشان بکشی ....@@!!!@@

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج