۶۶۷۷۸۵
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

رونالدو: سالی باورنکردنی خواهیم داشت

با وجود حذف رئال مادرید از جام حذفی اسپانیا و اختلاف امتیازی فراوان با بارسلونا در لالیگا، مهاجم پرتغالی این تیم هنوز به داشتن فصلی درخشان امیدوار است.

خبرگزاری تسنیم: اگرچه رئال مادرید با قبول شکست خانگی برابر لگانس از جام حذفی اسپانیا کنار رفت و در جدول رده‌بندی لالیگا نیز اکنون با ۱۹ امتیاز فاصله نسبت به بارسلونا در رده چهارم قرار دارد، اما کریستیانو رونالدو هنوز ناامید نشده است.

رونالدو که حالا واقع‌بینانه‌ترین شانس تیمش برای کسب جام در فصل جاری، در لیگ قهرمانان اروپاست، با تأکید بر اینکه رئال مادرید به این زودی از قهرمانی در لالیگا مأیوس نمی‌شود، به نشریه چینی دونکیدی که او را برای سومین سال متوالی به عنوان بهترین بازیکن دنیای فوتبال معرفی کرد، گفت: هنوز لیگ قهرمانان را داریم و اگر قهرمان شویم، در پایان فصل می‌توانیم بگوییم که فصلی باورنکردنی داشتیم. در این فصل لالیگا را خوب شروع نکردیم و از وضعیتی که داریم راضی نیستیم. اکنون اما باید برای رسیدن به لیگ قهرمانان سخت تلاش کنیم چون این برای ما مهمترین جام است. در لالیگا هم با اینکه کسب عنوان قهرمانی کار سختی خواهد بود اما ما تسلیم نمی‌شویم اگرچه ما از ابتدای فصل امتیازات فراوانی را از دست داده‌ایم. باید به کار کردن‌مان ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا جوایز انفرادی مانند ۵ توپ طلایی که برده، به او برای فشار آوردن به خودش و ارائه بازی‌های خوب انگیزه می‌دهد، تأکید کرد: من عقده بردن این جوایز را ندارم چون انتظار بردن همین ۵ توپ طلای فعلی را هم نداشتم. با این حال این جوایز هم خوب هستند و من و مسی در ۱۰ سال اخیر توپ طلا را میان خودمان تقسیم کرده‌ایم.

رونالدو در پایان فصل جاری باید به تیم ملی کشورش در جام جهانی ۲۰۱۸ کمک کند، تورنمنتی که او اذعان داشت، قهرمان یورو ۲۰۱۶ جزو مدعیان قهرمانی آن نیست.

ستاره سابق منچستریونایتد گفت: آلمان، اسپانیا، برزیل، فرانسه و آرژانتین بخت‌های قهرمانی هستند. پرتغال هم با اینکه جزو مدعیان نیست، همیشه رقابت خواهد کرد و این بار هم این کار را انجام می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • عنایت الله رسایی

      هزار تومان بده آش و به همین خیال باش
      کریس تو دیگه مهره سخته شده ای واسه زغال مادرید هستی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شمالطفا یکم املاتوقوی کن بعدحرف بزن

    • بدون نام

      بزرگترین اشتباه اینه رونالدورو تموم شده بدونی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لاییییککککک
        رنالدودرسته بعضی وقت ها افت میکنه ولی وقتی برمیگرده طوفان به پا میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج