۶۶۶۹۵۶
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

حاجی بیگی: پاسخ محبت‌های ما به طارمی این بود؟

عضو هیئت مدیره باشگه پرسپولیس گفت:دوستان با جت و فانتوم هم به پرسپولیس نرسیدند حالا می‌خواهند با این حرف‌ها به ما برسند.

خبرآنلاین: محمدرضا حاجی‌بیگی در واکنش به صحبت‌های جنجالی مهدی طارمی در برنامه ۹۰، داستان کسر امتیاز از باشگاه پرسپولیس، بحث تمدید قرارداد بازیکنان و .. صحبت‌های زیر را انجام داد.

*بعد ازصحبت‌های جنجالی طارمی چرا واکنشی از طرف باشگاه و یا حتی خود شما انجام نگرفت؟

علت اینکه خود من به شخصه تا الان پاسخگو نبودم این بود که واقعاً نمی‌دانم حق با باشگاه است یا طارمی. ما در حال بررسی مسئله هستیم و فعلاً به جمع‌بندی نرسیدیم. البته می‌دانید که این اتفاقات در دوران ما نبوده و اگر مسئله‌ای بوده برای قبل بوده. واقعا نمی‌دانم حرف چه کسی درست است. به هر حال طارمی هم یک موضوعی را مطرح کرده که به نظرم دیگران قضاوت کنند که آیا این همه محبت جوابش این است؟

*طارمی در قسمتی از صحبت‌هایش مدعی شد که عوامل غیرورزشی به او فشار آوردند تا از پرسپولیس جدا شود. این ادعا درست است؟

این مواردی که طارمی مطرح می‌کند کم لطفی برخی از آقایانی است که این وسط از این آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند.

*منظورتان چه کسانی هستند، چون طارمی تقریبا در صحبت‌هایش از همه انتقاد کرد و به قول معروف همه را زد.

خودتان باید تشخیص بدهید چه کسانی را می‌گویم. خود شما باید تشخیص بدهید کسی که این همه بی محتوا صحبت می‌کند حرف‌هایش می‌تواند سندیت داشته باشد یا خیر؟ طارمی حتی کسی که سال‌هاست همراه او بوده و برای او زحمت کشیده را زیر سوال برد او حتی نسبت به هم‌بازی‌های خودش هم کم‌لطفی کرد. اینها کم لطفی‌هایی است که آدم برخی مواقع از افراد می‌بیند که بستگی به جنبه آنها دارد.

*بعد از صحبت‌های طارمی، شب گذشته پندار توفیقی مصاحبه‌ای با سایت باشگاه استقلال انجام داد و مدعی شد که کمیته انضباطی باید در مورد پرونده طارمی ورود کند. البته این مصاحبه چند ساعت بعد از روی سایت برداشته شد.

این صحبت‌های توفیقی بی‌تدبیری مجموعه خودشان را نشان می‌دهد. آقایان می‌خواهند با زور هم که شده به پرسپولیس برسند. دوستان با جت و فانتوم هم به پرسپولیس نرسیدند حالا می‌خواهند با این حرف‌ها به ما برسند. اصلا این موارد به آنها و به کسی ربطی ندارد.

*برخی‌ها معتقدند که پرسپولیس با توجه به صحبت‌های طارمی باید محروم شود نظر شما چیست؟

از این بدتر محروم شویم؟ اینکه دو پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته شد محرومیت نیست؟ اما با تمام این شرایط ما مقابل همه این کم‌لطفی‌ها ایستاده‌ایم تا خللی در کار ما ایجاد نشود.

*شب گذشته اعلام شد که به‌خاطر حواشی به وجود آمده و شانس کم پرسپولیس برای بخشیده شدن پنجره نقل و انتقالات، وکیل سوئیسی باشگاه استعفا داده. آیا وکیل سوئیسی استعفا داده یا برکنار شده؟

اگر ایشان استعفا داده باشد مشکلی برای جایگزینی نفر جدید نداریم خوشبختانه آنقدر وکیل خوب داریم که دوست دارند به پرسپولیس کمک کنند.

*شنیده شده که برانکو به‌خاطر عدم تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و البته پیشنهاد‌های اروپایی که به برخی بازیکنان رسیده ناراحت است. چه زمانی قرار است قرارداد‌ها تمدید شود؟

به محض اینکه برانکو فهرستش را بدهد قرارداد‌ها را تمدید می‌کنیم در این مورد هیچ مشکلی پرسپولیس را تهدید نمی‌کند. ضمن اینکه با توجه به اینکه پرسپولیس تیم بزرگی است همه علاقه دارند که در این تیم بازی کنند.

*امروز اعلام شد که مسئولان وقت باشگاه پرسپولیس، طارمی و حسین هدایتی برای ارائه پاره‌ای از توضیحات به کمیته اخلاق احضار شدند.

کمیته اخلاق مرجع اصلی تصمیم‌گیری است و هر تصمیمی که بگیرد باید انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پندار توفیقی بیخود میکنه در مورد پرسپولیس حرف میزنه اول بره تیمشو درست بکنه بعد بیاد در مورد دیگران نظر بده

    • بدون نام

      ای بابا چه محبتی ؟بچه بااین همه در غ و کثیفکاری دیگه شبم خوابش نمیبرد البته شایدم وجدانش ازخواب بیدارش کرده وحرف راست زده ....زنده باد طارمی آفرین پسر خوب

    • بی طرف

      اون طرفدارای ظاهرا استقلالی واقعا ادمای کثیف ، رذل، بیشخصیت و دهن بینی هستید نه غیرت دارید نه شرف اون از تشویق کردن عرب اجنبی(خربین) این هم از نا عادلانه قضاوت کردنتون . اگه عقده جام دارید پرسپولیس اونقدر بزرگه که جام را بهتون بده . پرسپولیس مکتب و مرام و بزرگانی که تحویل جامعه داده مهمه نه جامها. ی جام و فوتبال اینقدر ارزس حقارت نداره شخصیت خودتون را نشون دادید از پرسپولیسهای عزیز و گرانقدر خواهش میکنم خودتون را کوچک نکیند و جواب عقده ایها را ندید مکتب و مرام پرسپولیس خیلی بالاتر از این حرفاس. جواب ابلهان خاموشی است بگذارید این ادمای حقیر عقده گشایی کنن اینا از حسادت دارن منفجر میشن

    • مهدی

      جمع کنن ای باشگاه لجنپولیسو آبروی فوتبالمونو بردن بی غیرتای پول پرست

    • بدون نام

      برو بابا تو کی هستی که اسم تاج کبیر رو تو دهنت بیاری خودتون دارین اعتراف میکنین که قهرمانیتون پارسال کثیف بود

      پاسخ ها

      • حسنی

        اسمش روشه دیگه تاج یعنی یک تیم حکومتی برخلاف پرسپولیس که تیم مردمیه مثل رئال که یک تیم حکومتی و بعدها بانکدارها بوده ولی بارسلون یک تیم اصیل و مردمی است

    • dar

      خدا واعظ اشتیانی صد سال دیگه عمرسلامتی بده هیچ وقت یادم نمیرود گفت فوتبال درزمین باید درنوددقیقه به دست بیاد نه بیرون از زمین اقایونی که دلشان خوش کردن زمان پروین هردوجام گرفتیم مگه درجام درجام استقلال به جای پرسپولیس شرکت نکرد چه زود فراموش کردین واقعا جای تاسف است این فوتبال دیگه به گفته اقای اشتیانی مثل اینکه باید بیرون اززمین باید مشخص شود خدایا به داد این ورزش برس

    • معین

      واقعا عقده جام دارین ششتاییا براتون متاسفیم

    • بدون نام

      آره درسته حقتون این نبود باید مثل همیشه کثافت کاریاتونو ماست مالی میکرد.
      تیم دزد و مافیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج