۶۶۵۷۴۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیش بازی یوونتوس - جنوا

دو تیم یوونتوس و جنوا، امروز در ورزشگاه آلیانز آره نا شهر یوونتوس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ورزش سه: دو تیم یوونتوس و جنوا، امروز در ورزشگاه آلیانز آره نا شهر یوونتوس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. یووه در حال حاضر با ۵۰ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته و در ۴ امتیازی صدرنشین یعنی ناپولی قرار دارد. شاگردان آلگری پس از شروع نه چندان خوب، بار دیگر به اوج برگشته اند و توانسته اند فرم خوب خود را به دست آورده و برای هفتمین قهرمانی پیاپی گام بردارند. بیانکونری ها در ۶ بازی اخیر خود، ۵ پیروزی و ۱ تساوی کسب کرده که این نشان از آمادگی و فرم بسیار خوب این تیم دارد. آلگری بار دیگر توانسته این تیم را متحد و همسو کند و در سوی اهداف بزرگ حرکت کند.

در آن سو جنوا با ۲۱ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفته است. هر چند که آنها شروع خوبی نداشته و نتایج ضعیفی کسب کرده اند؛ ولی در هفته های اخیر موفق شده اند شرایط را بهبود بخشیده و نتایج بهتری کسب کنند. در ۶ دیدار اخیر، جنوا ۳ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست به دست آورده است.

در ۶ تقابل اخیر دو تیم،۵ پیروزی برای یووه و ۱ پیروزی برای جنوا حاصل شده است. آلگری برای این بازی، هوودس، بوفون، دیبالا، کوادرادو و مارکیزیو را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

ترکیب احتمالی
پیش بازی یوونتوس - جنوا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج