۶۴۱۹۳۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کویالا: کی‌روش،‌بزرگترین ستاره تیم ملی است

یک روزنامه‌‌نگار فنلاندی می‌گوید بزرگترین ستاره تیم ملی ایران، کارلوس کی‌روش است و ایرانی‌ها مصمم هستند به مرحله بعد جام جهانی روسیه صعود کنند.

خبرگزاری فارس: میکا کویالا،خبرنگار فنلاندی که ساکن تامپر است، بعد از مراسم قرعه‌کشی جام جهانی روسیه سفری به ایران داشته و برای روزنامه شهرش از آنچه در کشورمان دیده، صحبت کرده است.

وی اظهار داشت:ایرانی‌ها حس و انگیزه خاصی دارند.آنها هرچند نسبت به جام جهانی قبلی، تیمی جوان‌تر دارند اما مصمم به صعود به مرحله بعد هستند.در این تیم ستاره جهانی نیست اما بازیکنان بیشماری حضور دارند که پیوسته بازی می‌کنند و در یونان، هلند و روسیه لژیونر هستند.در ایران بر کار بیشتر تاکید می‌شود و رقبا را به چالش می‌کشند.

این نویسنده چهره برتر تیم ایران را کارلوس کی‌روش معرفی کرد:بزرگترین ستاره ایران، کارلوس کی‌روش، مربیش است.کسی که در گذشته مربی رئال مادرید بود و در ۲ مقطع دستیاری سرآلکس فرگوسن در منچستریونایتد را داشته است.کی‌روش مربی خواهان پیشرفت است و مسئولیت می‌پذیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج