۶۳۹۳۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لیورپول و اعلام رقم فروش کوتینیو به بارسا

طبق ادعای رسانه نزدیک به مدیریت باشگاه بارسلونا، گویا پس از هفته ها تلاش، باشگاه لیورپول نشانه هایی از آغاز مذاکرات مجدد با بلوگرانا را بروز داده است.

ورزش سه: طبق ادعای رسانه نزدیک به مدیریت باشگاه بارسلونا، گویا پس از هفته ها تلاش، باشگاه لیورپول نشانه هایی از آغاز مذاکرات مجدد با بلوگرانا را بروز داده است.

کوتینیو تا روز آخر نقل و انتقالات تابستانی گزینه شماره یک بارسا برای تقویت خط میانی محسوب می شد اما تمام تلاش ها بی نتیجه ماند و ستاره برزیلی علی رغم میل باطنی خود در لیورپول ماندنی شد. با این حال بارسلونا هنوز از جذب کوتینیو ناامید نشده و قصد دارد برای انتقالات زمستانی یک بار دیگر شانس خود را امتحان کند.
لیورپول و اعلام رقم فروش کوتینیو به بارسا

بارسا به خواسته ارنستو والورده قصد دارد کار جذب کوتینیو را در روزهای ابتدایی ماه ژانویه تمام کند، چرا که آبی اناری ها در این مقطع بازی های بسیار حساسی را در لیگ و جام حذفی پیش رو دارند که می تواند فرصت مناسبی برای سود بردن از توانایی های ستاره برزیلی باشد.
امروز نشریه موندودپورتیوو اعلام کرد که باشگاه لیورپول پس از درخواست های مکرر بارسلونا اعلام کرده است که برای فروش کوتینیو در انتقالات ژانویه، 145 میلیون یورو می خواهد. مبلغی بالا که البته از رقم 200 میلیون یورویی که تابستان مطالبه کرده بود، کمتر است.
طبق ادعای این منبع، مسئولان بارسا قصد دارند در مذاکرات بعدی این رقم را تا جای ممکن کاهش دهند. باشگاه کاتالانی در ابتدا قصد داشت 110 میلیون یورو برای کوتینیو هزینه کند ولی به نظر می رسد که با این رقم به خواسته خود نخواهد رسید.
ستاره برزیلی هرچند نمی تواند در لیگ قهرمانان برای بارسا به میدان برود ولی بارسلونا نمی خواهد بهترین شانس ممکن برای جذب او که همین زمستان است را از دست بدهد. بلوگرانا می داند که در تابستان باشگاهی چون پاری سن ژرمن به رقیبی کاملا جدی در راه جذب کوتینیو بدل خواهد شد.
لیورپول و اعلام رقم فروش کوتینیو به بارسا

نشریه اسپورت هم ادعا کرده است که بارسا رقمی بین 130 تا 150 میلیون یورو برای کوتینیو هزینه خواهد کرد و حقوق سالانه او نیز 14 میلیون یورو خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج