۶۳۷۴۴۱
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

فروپاشی یک رویا؛

ناکامی مثلث ZBZ به سرگروهی بیت‌ سعید

زهیوی، بیت‌سعید، زبیدی فصل خوبی را سپری نمی‌کنند.

وبسایت نود: زهیوی، بیت‌سعید، زبیدی فصل خوبی را سپری نمی‌کنند.

مثلث جادویی عبدالله ویسی که استقلال خوزستان را قهرمان لیگ پانزدهم کرده بودند، بعد از فروپاشی دیگر شباهتی به قبل ندارد. حالا بیت‌سعید نیمکت‌نشین استقلال تهران است، زهیوی در فولاد روزگار خوبی ندارد و همین هفته پنالتی‌اش را هم رشید مظاهری مهار کرد. زبیدی دوباره در تیم شگفتی‌سازی این بار به نام پارس‌جنوبی‌جم حضور دارد ولی در فاصله دو هفته مانده به پایان نیم‌فصل فقط یک گل زده است. سه بازیکنی که در فصل قهرمانی استقلال خوزستان روی هم ۱۹ گل زده بودند و اگر پاس گل‌های‌شان را هم اضافه کنیم، مجموعا روی ۲۴ گل استقلال‌خوزستان تاثیر داشتند. در آن فصل حسن بیت سعید ۹ گل زده بود و یک پاس گل داده بود. در حالی که در ۵۳۵ دقیقه‌ای که این فصل پیراهن استقلال تهران را به تن کرده، هیچ گلی نزده و هیچ پاس گلی هم نداده است. فقط پاس‌اش در دیدار با ذوب‌آهن پس از برخورد به پای دفاع حریف مقابل روزبه چشمی قرار گرفت و استقلال به گل رسید. این تمام تاثیر بازیکنی است که در هفته‌های اخیر بیشتر از همیشه روی نیمکت می‌نشیند.

اوضاع برای دابل‌زد‌های سابق استقلال خوزستان هم همین‌قدر ناامیدکننده است. رحیم زهیوی که اعتقاد ویژه‌ای به سیروس پورموسوی دارد و با این مربی، تیم عوض می‌کند در این فصل فقط یک گل زده است. مهاجمی که پس از قهرمانی استقلال‌خوزستان از پرسپولیس و استقلال پیشنهاد داشت و فصل قبل هم یک نیم‌فصل لژیونر شده بود، در این فصل ۶۱۰ دقیقه برای فولاد خوزستان بازی کرد. در این مدت فقط یک گل از روی نقطه پنالتی به گسترش‌فولاد زد. دومین پنالتی‌اش مقابل ذوب‌آهن بود که در همین هفته از دست داد. ضمن اینکه مقابل پارس‌جنوبی و استقلال‌خوزستان هم پاس گل داد.

زبیدی هم در تیم شگفتی‌ساز این فصل یعنی پارس‌جنوبی‌جم ۶۹۵ دقیقه بازی کرد. هفته نهم اولین گل فصل‌اش را در بازی مقابل ذوب‌آهن زد. جلوی سپیدرود هم یک پاس گل داد تا تمام تاثیرش روی گل‌های بهترین خط حمله لیگ به همین دو مورد خلاصه شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درمورد زبیدی اشتباه کردید

    • بدون نام

      مگه سردار آزمون تولیگ روسیه چند گل زده ؟ (سردار دعوت به تیم ملی شده ) این سه تابازیکن .دوتاشون مصدوم شدند .اون یکی تو استقلال هست .اون که تو پارس جنوبی هست .چرا از روی بی انصافی گفتی زبیدی بد بوده .توی پارس بازیکن فیکس نبوده ولی هر وقت پابه توپ می شود مشخص هست که مهارش آسون نیست .خیلی ها خوب نبودند ومدام دعوت می شوند تیم ملی .اصلا یارو بازی نمی کنه ولی ازاین ها انتقاد نمی شه .سالهاست به فوتبالیست خوزستانی توجه نمی شود.استقلال خوزستان باالهلال رفت وبرگشت باهمین zbz به االهال ۲بریک باخت اونهم با۱۰۰ درناداوری ولی پرسپولیس۴ گل خوردواون موقع بروید فیلم بازی استقلال خوزستان باالهال ببینید چقدر خوب بازی کردند بدون حقوق .نه فوتبالیست خوزستانی نه روزنامه داره نه تلویزیون نه سایت و....

    • امیر جوادی

      عمو فیشر با اون شال سبز خیلی شیشتقلال دوست داره .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج