۶۲۵۷۰۲
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

ورود به نیوکمپ برای دیدن «مسی»

یکی از هواداران لیونل مسی برای ملاقات او از نزدیک برنامه‎ریزی زیادی کرد و در نهایت کارش را هم از دست داد!

خبرگزاری مهر: روزنامه اسپورت روزنامه هواداری تیم فوتبال بارسلونا گزارشی از فردی دارد که زحمت‎های فراوانی برای دیدن مسی کشیده است. در این گزارش آمده است: ملاقات با لیونل مسی چقدر می‎تواند ارزش داشته باشد؟ ارزشش را دارد که زندگی را پشت سر بگذاری؟ اگر از مارتین گالی بپرسید جوابش «بله» است. او مردی ۲۷ ساله از ماردل پلاتا آرژانتین است که برای تماشای مسی راهی طولانی رفته است.

جولای سال گذشته او به بارسلونا رفت و همه چیز از آن زمان آغاز شد. بعد از این که برای مدتی مشغول انجام کارهای متفاوت بود شانس سراغ او آمد و این فرصت را پیدا کرد تا در نیوکمپ به عنوان یک خدمتکار مشغول به کار شود. مارتین درباره این پروسه توضیح داده است: روز اول ماموران امنیتی را رد کردم و گفتم مصاحبه کاری دارم که دروغ هم نگفته بودم. اما بعد از آن فهمیدم پروسه رسیدن به مسی بسیار پیچیده است و باید برای این کار راهی مناسب پیدا کنم.

سرنوشت باعث شد او به عنوان خدمتکار استخدام شود. از همان زمان تحقیقات گسترده او شروع شد. تحقیقات درباره این که راه رسیدن به مسی چیست؟ اینکه او از کدام ورودی وارد می‎شود؟ قبل از هر بازی کجا است و برای چه مدت در آن مکان حضور دارد؟ همه این‌ها سوالاتی بود که پاسخ لازم داشت، چون مارتین نمی‎خواست هیچ چیز شانسی باشد و سعی داشت همه چیز برنامه‎ریزی شده باشد.

پیش از بازی بارسلونا با ایبار زمانی بود که رویای او تعبیر شد. او در این باره گفت: همه آمدند، راکیتیچ، آلبا، اینیستا و ... اما مسی هنوز نیامده بود. فکر کردم شاید مشکلی پیش آمده، اما وقتی دیدم دوربین‌ها هم مانند من منتظر هستند متوجه شدم که او خواهد آمد. مسی آمد. بدنم یخ کرده بود. نزدیک او شدم، از او خواستم که بغلش کنم و او هم اجازه داد. بعد اجازه گرفتم که یک عکس سلفی با او بگیرم و این کار را کردم. بعد هم به او گفتم بهترین بازیکن دنیا است و در روسیه ما قهرمان دنیا خواهیم شد. بعد از این که کارم را انجام دادم می‎دانستم کارم در نیوکمپ تمام شده است. پیش رئیسم رفتم، لباس‌ها را تحویل دادم و گفتم کارم اینجا تمام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • مسعود

      به این میگن طرفدار نه اقایی رضا ستایش که فقط به خاطر شباهت به مسی معروف شده و ملت و البته طرفداران رعال مادرید توی کشورمان توقع دارن توی خیابان به اون شلوغی و بدون امنیت کامل ماشین مسی واسه و رضا ستایش رو بغل کنع عکس بگیره و سلفی بگیره با ستایش دنیا برعکس شده انگار... کامنت هایی که توی پیج مسی گذاشتن واقعا تاسف برانگیز بود این بود تمدن هفت هزار ساله؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا، آفرین

    • مریم

      مسعود،داداش گل ، رضا ستایش نه، رضا پرستش

    • هاشم

      واقعا‌مسی‌محبوب‌دلهاست‌

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج