۶۲۴۳۳۵
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

بیرانوند از هفته دوم می‌خواست به تراکتور برود

بعد از بازی پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر، علیرضا بیرانوند ابراز علاقه می‌کند تا به تراکتورسازی برود.

خبرگزاری میزان: روز گذشته و بعد از بازی پرسپولیس و سایپا علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس اعلام کرد که به خاطر پیشرفت و بازی در تیم‌های اروپایی بعد از جام جهانی می‌خواهد در نیم‌فصل از پرسپولیس جدا شود و برای گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی به تراکتورسازی برود.

بیرانوند در همین مصاحبه اعلام کرد که خانواده‌دار است و غیر از پرسپولیس باید در این مقطع به فکر خودش و خانواده‌اش هم باشد و به خاطر همین می‌خواهد از تحصیل انصراف دهد و به سربازی برود.

اینکه بیرانوند می‌خواهد به فکر پیشرفت و خانواده‌اش باشد چیز بدی نیست و خرده‌ای هم به او گرفته نمی‌شود، اما سوال اینجاست که چطور بیرانوند الان به فکر این موضوع افتاد؟ چطور از ابتدای فصل فکر آینده‌اش نبود؟

برای رسیدن به پاسخ این سوال‌ها باید چند ماهی به عقب برگردیم، به روز‌های ابتدای فصل که بیرانوند هوای رفتن به تراکتورسازی به سرش زد، به روز‌هایی که به جای تمرکز روی پرسپولیس به فکر فرستادن پیغام و پیامک به تراکتوری‌ها بود تا بتواند برای حضور در این تیم دل مسئولان را به دست بیاورد.

طبق اعلام منابع موثق، بعد از بازی پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر، علیرضا بیرانوند ابراز علاقه می‌کند تا به تراکتورسازی برود. حتی در این بین حدود ۶ نفر هم پیغام بیرانوند را به گوش مسئولان تراکتوسازی می‌رسانند. در ابتدا مسئولان و کادر فنی تراکتورسازی این مسئله را جدی نمی‌گیرند، اما وقتی خود بیرانوند به مدیران این باشگاه و اعضای کادر فنی پیام و پیامک می‌دهد، داستان جدی می‌شود.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به هر طریقی می‌خواهد در نیم‌فصل سرباز شود تا بعد از جام جهانی، مشکلی برای لژیونر شدن نداشته باشد! بیرانوند برای رسیدن به این خواسته‌اش دست به هرکاری زده و می‌زند. بیرانوند حتی به یکی از دستیاران گل‌محمدی هم ۳،۴ مرتبه زنگ می‌زند که این مربی اعلام می‌کند در این خصوص هیچ‌کاره است!

البته نکته مهم در این خصوص این است که آیا واقعا برای بیرانوند پیشنهاد اروپایی وجود دارد؟! آیا واقعا تیمی در اروپا دروازه‌بان پرسپولیس را می‌خواهد؟

به هر حال بیرانوند عزم خود را برای پیوستن به تراکتورسازی و سپری کردن خدمتش جزم کرده است، خدمتی که به قول خودش ۶ ماه بیشتر نیست. باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد و آیا دروازه‌بان پرحاشیه پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم در این تیم ماندنی می‌شود یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • آ کیا

      بیرانوند سوراخ تیم ملی در جام جهانی.
      کیروش باید به فکر جایگزین براش باشه وگرنه فاتحه.

    • بدون نام

      استاد بیرانوند عزیز باید توجه داشته باشن که محبوبیت ودعوت به تیم ملی رو از صدقه سر پرسپولیس دارن حقیقی وسروش رفیعی رو ببینن که با لژیونر شدن کجای تیم ملی تشریف دارن ایشون برن تراکتور ۲سال دیگه دسته دو تشریف دارن

    • امید

      متاسفم برای بازیکنان ایرانی که همشون با دوز و کلک بازی میکنند وقتی به یه جایی میرسند دست به کاری میزنند.اگه جای مدیران باشگاه بود میزاشتم بره سربازی بعد اونم که برگشت فقط میگفتم باید تمرین کنی حتی جز ۱۸ نفر هم نمیزاشتم

    • بدون نام

      گمشه بره خودمون بزرگش کردیم الان داره واسه خودمون ناز میکنه کسی نیست بهش بگه بی غیرت الان پرسپولیس محروم شده بعدش که محرومیت تمام بشه 10سال هم برگردی بتیم ارزش این 1سال رو نداره

    • بدون نام

      از پارسال بعد از بازی ذوب و اون حرفاش تا حالا از چشمم افتاده. بره به درک، متنفرم ازش...

    • بدون نام

      بهترین بازیکن های ایرانی سایه تیم های بزرگ اروپایی هم تو خواب نمیبینن این بیرانوند که دیگه هیچی! آره میری اروپا نویرو نیمکت نشین میکنی!

    • ایرانی

      بابا چرا این بازیکنان نباید به سربازی واقعی برن منظورم به پادگان اموزشی و نگهبانی رژه رفتن چرا.جوانهای دیگه چه گناهی دارند که فوتبالیست خوب نشدند حالاپول خوب ودوسال سربازی بدون دردسر....تازه پاداشم داره

    • مریانج

      جای ماران نشیند عقرب کور و کچل و قیچ.
      جای قیلیچ و عابدزاده و نکیسا فنایی کی آمده.
      این اقا مقصر نیست.مدیرانو لیدرها مقصرن که امسال اینارو بیشتر از سایزشون گنده میکنن.
      تمام عالم میدونن که تمام کیلینشیتاشو مدیون سید جلاله.خو نبودو دیدیم چیکار کردی دیگه.
      به ولا این اقا از ملمولیترین دربازه بانان لیگه.

    • بدون نام

      اصلن کل اروپا منتظر این منقاروندن .چالش مانکن .خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج