۶۲۱۱۹۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هررا: رابطه ام با مورینیو بسیار عالی است

هررا با وجود انتقاد از تیم، رابطه خوبی با مورینیو دارد.

وبسایت نود: بعد از شکست منچستریونایتد مقابل هادرزفیلد، آندر هررا به انتقاد از ذهنیت بازیکنان شیاطین سرخ پرداخت و عنوان کرد بازیکنان یونایتد با انگیزه و روحیه پایینی در زمین ظاهر شدند، موضوعی که موجبات عصبانیت مورینیو را فراهم آورد و این سرمربی پرتغالی در مصاحبه بعد از بازی اش عنوان کرد بازیکنان باید در کنفرانس خبری حاضر شوند و بابت این بی انگیزگی و ذهنیت بد، توضیح دهند.

اما حالا در آستانه دیدار با تاتنهام، هررا عنوان کرده که با وجود انتقاد از هم تیمی هایش، خدشه ای به روابط وی و مورینیو ایجاد نشده است:

رابطه خیلی خوبی با مورینیو دارم. در بازی با هادرزفیلد چیزی که گفتم این بود که در سی دقیقه ابتدایی مسابقه حریف ذهنیت بهتری نسبت به ما داشت. اما بعد از گذر از سی دقیقه ابتدایی، ما شرایط را تغییر دادیم و حتی نزدیک به تساوی شدیم ولی کسب تساوی بعد از سی دقیقه بد، کار آسانی نیست. به هر حال باید آن بازی را فراموش کنیم و به فکر بازی حساس با تاتنهام باشیم، می خواهیم در این مسابقه پیروز شویم. همیشه بعد از یک باخت، به دنبال جبران هستید و ما هم می خواهیم هر چه سریعتر به روند بازگردیم. تاتنهام رقیب سرسختی برای عنوان قهرمانی است، آن ها در طی دو سه فصل اخیر پیشرفت زیادی داشته اند و اکنون مدعی چند جام به حساب می آیند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج