۶۱۶۲۷۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عذر‌خواهی قائدی در جلسه‌ انضباطی باشگاه

مهاجم جوان تیم استقلال امروز در جلسه‌ای که با عنوان جلسه انضباطی تشکیل شد از رفتار خود بعد از بازی با فولاد ابراز ندامت کرد.

خبرگزاری فارس: مهدی قائدی بعد از پایان دیدار تیم‌های استقلال و فولاد نسبت به بازی نکردن خود اعتراض کرد و همین موضوع باعث شد تا وینفرد شفر سرمربی استقلال در تمرین فردای بازی با فولاد اجازه تمرین را به این بازیکن جوان دهد.

قائدی که در این یکی دو روز در تمرین تیم امید استقلال زیر نظر نوازی شرکت کرده بود امروز با دعوت مسئولان باشگاه در نشست انضباطی که برای وی ترتیب داده شده بود شرکت و در این جلسه از رفتار خود بعد از بازی با فولاد خوزستان ابراز ندامت کرد.

مسئولان باشگاه استقلال نیز بعد از شنیدن صحبت‌های این بازیکن وی را در اختیار کادر فنی قرار داده و مقرر شد شفر در خصوص زمان بازگشت این بازیکن جوان تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

نصرالله عبداللهی با تائید این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: در هر صورت او عذر‌خواهی کرده و تصمیم گیرنده نهایی در مورد زمان حضور این بازیکن شفر خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج