آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۶۱۳۶۳۳
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

نکاتی خواندنی از مسابقه لیورپول - منچستریونایتد

شنبه لیورپول میزبان منچستریونایتد است.

وبسایت نود: در حساسترین بازی هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، شنبه لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان منچسترسیتی است. یاران کلوپ در این هفته میزبان تیم آماده مورینیو هستند. اما این مسابقه سوای حساسیت جدولی، از نظر تاریخی و رقابت بین دو تیم نیز حیثیتی است. بر همین اساس نگاهی داریم به برخی نکات خواندنی از جدال حساس لیورپول - منچستریونایتد.

بهترین گلزنان

اگرچه شاید هواداران منچستریونایتد، جرارد را به خاطر آن که حتی یک بار هم نتوانست مدال قهرمانی لیگ برتر را به گردن بیاویزد، به تمسخر بگیرند ولی این بازیکن در دیدارهای لیورپول - منچستریونایتد، اکثراً چهره ای موفق داشت. او هشت بار در لیگ برتر مقابل یونایتد گلزنی کرد که شامل دو پنالتی گل شده در پیروزی ۳-۰ لیورپول در مارچ ۲۰۱۴ بود. در رده بعدی، وین رونی و رابی فاولر حضور دارند که هر دو شش گل در دیدار لیورپول - منچستریونایتد به ثمر رسانده اند.

بهترین روند برد / شکست

لیورپول بعد از آن پیروزی ۳-۰ مقابل تیم مویس، نتوانسته در لیگ برتر یونایتد را شکست دهد. اما آمار بدتر این که بین سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۸، لیورپول پنج شکست پیاپی را در لیگ مقابل یونایتد متحمل شد. قرمزهای بندر لیورپول هم بین سال های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۲، چهار برد پیاپی را مقابل شیاطین سرخ به دست آوردند.

بهترین نتیجه ها

یکی از شیرین ترین بردهای یونایتد مقابل لیورپول، ۵ آپریل ۲۰۰۳ رقم خورد که یاران فرگوسن موفق شدند در الدترافورد ۴-۰ لیورپول را مغلوب سازند، دو گل از نیستلروی، یک گل از گیگز و سولسشر. اما لیورپول به جز برد ۳-۰ در زمان مربیگری مویس در یونایتد، مارچ ۲۰۰۹ نیز به یک نتیجه لذت بخش رسید. یاران بنیتز در آن روز، تیم فرگوسن را ۴-۱ شکست دادند، البته در نهایت شیاطین سرخ قهرمان لیگ برتر شدند.

بیشترین بازی

رایان گیگز افسانه ای با سابقه حضور در ۳۸ مسابقه، در دیدار لیورپول - منچستریونایتد از نظر تعداد بازی رکورددار است. او در این ۳۸ بازی، ۴ گل زده و هشت پاس گل ارسال کرده است. جرارد با ۳۰ بازی در رده بعدی است و کرگر و اسکولز با ۲۸ بازی در رده سوم قرار دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه فایده متاسفانه صدا و سیما همین سرگرمی دیدن فوتبال برای جوانها را از انها دریغ میکند . لطفا فکری بکنید . ضعف برنامه ها را با فوتبال پر کنید.

    • بدون نام

      خواندنی ترین نکته ش عدم پخش تلویزیونیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج