۶۱۱۹۴۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گوی‌ها دربی تهران و مازندران را رقم می‌زنند؟

مسابقات مرحله یک هشتم جام حذفی امشب در استودیو یازده محل برگزار برنامه نود قرعه کشی می شود.

ورزش سه: مسابقات جام حذفی در مرحله یک شانزدهم نهایی برگزار شد و مهم ترین نکته این مرحله را می توان حذف ۸ تیم لیگ برتری دانست؛ جایی که تیم های سپیدرود، فولادخوزستان، پیکان، پدیده، ذوب آهن، سپاهان و حتی پارس جنوبی جم صدرنشین فعلی لیگ برتر از دور رقابت ها کنار رفتند و با برگزاری دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت تهران که هنوز برگزار نشده، تعداد حذف شده های لیگ برتری به عدد ۸ خواهد رسید تا ماهیت شگفتی سازی جام حذفی بیشتر از هر زمانی خودنمایی کند.

با پایان دیدارهای مرحله یک هشتم و علیرغم برگزار نشدن دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت تهران بسیاری منتظر قرعه کشی مرحله بعدی و شناختن حریفان خود هستند.

نماینده های تیم های پرسپولیس-نفت تهران، نساجی مازندران، گسترش فولاد تبریز،استقلال تهران، صنعت نفت آبادان، اکسین البرز، سیاه جامگان، فجرسپاسی شیراز، خونه به خونه، تراکتورسازی، ایرانجوان بوشهر، بادران، گل ابریشم، استقلال خوزستان، داماش گیلان و ملوان بندرانزلی امشب در استودیو یازده محل پخش برنامه نود گرد هم می آیند تا سازمان لیگ قرعه کشی رقابت های مرحله یک هشتم را برگزار کند. ۷ تیم لیگ برتری، ۸ لیگ یکی و گل ابریشم که غریبه ای در میان تیم های سرشناس به شمار می رود، ۱۶ تیم حاضر در این مرحله هستند.

امسال جام حذفی با فرمتی جدید نسبت به سال های گذشته برگزار می شود و تیم ها برخلاف دوره های گذشته با عبور از هر مرحله و با قرعه کشی حریفان خود را خواهند شناخت. این موضوع باعث شده تا حساسیت این مسابقات نسبت به گذشته فزونی یابد.

نگاهی به تیم های حاضر در این مرحله احتمال برخوردهای هیجان انگیز و البته حساسی را یادآور می شود. جایی که احتمال برخورد دو تیم استقلال و پرسپولیس و همینطور خونه به خونه برابر نساجی می تواند حساسیت فوتبال کشور را به طور کامل بار دیگر به خود معطوف کند.

البته نبردهای دیگری مثل دربی تبریز، برخورد گل ابریشم با تیم های بزرگ، نبرد جواد نکونام و مهدی پاشازاده سرمربیان دو تیم خونه به خونه نساجی با تیم سابقشان استقلال و ... هم می تواند هیجان انگیز و البته خبرساز باشد؛ اما هواداران تیم های مختلف باید چند ساعت دیگر منتظر بمانند تا قرعه تیم محبوب خود را ببینند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج