۶۱۱۴۸۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

همکاری مجیدی و شفر؛ جذاب‌تر از دربی ۸۵!

فرهاد مجیدی این روزها خبرسازترین گزینه دستیاری برای سرمربی آلمانی استقلال است و حضور او می تواند پروژه ای جذاب برای هواداران استقلال باشد.

طرفداری: در حالیکه کمیته فنی باشگاه استقلال، سیروس دین محمدی و بیژن طاهری را به عنوان دستیاران وینفرد شفر انتخاب کرد، سرمربی آلمانی و هواداران استقلال این انتخاب را تاکنون برنتابیده اند. پس از این عدم تمایل، خبرها حاکی از حضور یک دستیار جوان در کنار وینفرد شفر است و از فرهاد مجیدی نیز به عنوان یکی از گزینه ها یاد می شود.

نام فرهاد مجیدی پیش تر از این نیز در کنار گزینه هایی مانند مجید صالح، مهدی پاشازاده و محمد تقوی هم شنیده می شد اما حضور او همواره توسط کمیته فنی باشگاه استقلال تکذیب شده است. در این میان به نظر می رسد این وینفرد شفر است که اصرار به این همکاری دارد چراکه در هنگام عقد قرارداد نیز از مجیدی به عنوان یکی از گزینه های دستیاری خود نام برده بود. حالا نام فرهاد مجیدی دوباره روی زبان ها افتاده است و حتی برخی از اخبار حضور وی را در کنار شفر محتمل می داند.

حضور فرهاد مجیدی در استقلال با کسوت مربیگری را می توان از چند جهت مورد بررسی قرار داد:

شناخت مجیدی از وینفرد شفر و سبک فوتبال حاکم بر امارات

فرهاد مجیدی همانطور که خود می گوید سابقاً شاگرد وینفرد شفر بوده است و احتمالا این همکاری به دوران حضور او در الاهلی امارات بازمی گردد. علاوه بر این، مجیدی در زمان حضور خود در امارات بارها در مقابل تیم های تحت هدایت وینفرد شفر بازی کرده و از آنجاییکه سرمربیان صاحب سبکی در لیگ این کشور مربیگری می کردند، سبک بازی وینفرد شفر به خوبی برای فرهاد مجیدی آنالیز شده است.

محبوبیت فرهاد مجیدی نزد هواداران استقلال

بدیهی ترین دلیل برای ماجراجویی جدید فرهاد مجیدی جوان در استقلال «محبوبیت» است و همین واژه است که بر جذابیت حضور مجیدی در استقلال می افزاید. پر بیراه نیست اگر بگوییم فرهاد محبوب ترین استقلالی دو دهه اخیر است. ۴ گل فرهاد مجیدی و عملکرد فوق العاده او در دربی موجب شده است که این بازیکن همیشه پای ثابت کُری های هواداران استقلال و پرسپولیس و برای هواداران تیم آبی پوش پایتخت، سمبل دربی های دو تیم برای باشد و تقارن حضور او با دربی ۸۵ پروژه جذاب دیگری برای وی و هواداران خواهد بود و تَب دربی هفته دهم لیگ برتر را دوچندان می کند.

جوانی فرهاد مجیدی

فاکتور دیگری که می تواند در عملکرد فرهاد مجیدی به عنوان دستیار تأثیرگذار باشد «جوانی» است. البته جوانی در کسوت مربیگری! از آنجاییکه وینفرد شفر سن نسبتاً بالایی دارد احتمالاً در ارتباط با جوانان تیم نتواند آن اثربخشی لازم را داشته باشد. به خصوص اینکه آن ها به تازگی علیرضا منصوریان، سرمربی جوان خود را از دست داده اند. مجیدی در مقوله های انگیزشی به جوانان نیز نشان داده که مهارت خاصی دارد، به طور مثال وی در دربی ۷۳ و پس از گلزنی اسماعیل شریفات بازوبند کاپیتانی را از دست درآورده و به بازوی این بازیکن جوان می بندد.

حضور در آسیا و اروپا، زندگی حرفه ای و الگوسازی

فرهاد مجیدی از جمله لژیونرهای ایران در آسیا و اروپاست. وی در زمان بازیگری با العین قهرمان آسیا شده است و نزدیک به ۸ سال از عمر بازیگری خود را در خارج از کشور سپری کرده است. مدارج مربیگری خود را نیز در اروپا اخذ کرده و حالا در اسپانیا دوره آموزش عملی خود را با تیم های پایه اسپانیول سپری می کند. وی مسلماً تا همین جای کار هم از حضور در اسپانیول نکات زیادی از مربیگری و طرز نگرش به فوتبال در این کسوت کسب کرده است و می تواند از تجارب آسیایی و اروپاییش در کادر فنی استقلال بهره بگیرد، به خصوص که استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور دارد.

همچنین مجیدی نشان داده که هیچگاه از تمرینات شخصی خود دوری نمی جوید. حتی زمانی که کفش ها را آویخته، بدن او کاملاً روی فرم است و یک زندگی حرفه ای را به عنوان ورزشکار پشت سر می گذارد. همین امر باعث الگوسازی برای بازیکنان استقلال خواهد شد. در صورت حضور وی در استقلال، از همین حالا می توان همراهی مجیدی با سایر بازیکنان را در تمرینات فیزیکی، استقامتی و هوازی جذاب تلقی کرد.

همکاری مجیدی و شفر؛ جذاب‌تر از دربی 85!

شاید همین فاکتورها سرمربی سفیدموی آلمانی استقلال را به صرافت انداخته تا با زمان خواستن از کمیته فنی برای انتخاب دستیاران خود، در مورد همکاری با گزینه هایی چون فرهاد مجیدی بیشتر تأمل کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج