۶۰۹۶۸۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بازیکن‌هایی که مورد غضب سرمربی قرار گرفتند

برای بازیکن‌های بزرگی پیش آمده که یک روز پس از محبوبیت نزد مربی‌شان نیمکت‌نشینی و سکونشینی را هم تجربه کنند.

خبرورزشی: برای بازیکن‌های بزرگی پیش آمده که یک روز پس از محبوبیت نزد مربی‌شان نیمکت‌نشینی و سکونشینی را هم تجربه کنند. به طور كلي فوتباليست‌هايي كه در سطح اول فوتبال دنيا بازي مي‌كنند هميشه دوران اوج دارند اما برخي اوقات پيش مي‌آيد همان مربي كه بيش از همه به آنها اعتماد داشت با بي‌اعتمادي و كنار گذاشتن آنها باعث مي‌شود به حاشيه بروند. اين اتفاق براي بسياري از ستاره‌هاي مطرح دنياي فوتبال هم رخ داده و پيش آمده كه مدتي نيمكت‌نشيني و حتي سكونشيني را تجربه كنند. در اين گزارش نگاهي خواهيم انداخت به ستاره‌هايي كه سخت براي تغيير نظر سرمربي تلاش كرده‌اند و برخي موفق و برخي هم ناموفق بوده‌اند.

هنريخ مخيتاريان (منچستريونايتد)


بازیکن‌هایی که مورد غضب سرمربی قرار گرفتند

يكي از نخستين بازيكن‌هايي كه ژوزه مورينيو در روزهاي آغازين مربيگري در منچستريونايتد به خدمت گرفت هنريخ مخيتاريان ارمنستاني بود. او كه در آخرين فصل بازي با پيراهن دورتموند در بوندس‌ليگا 15 گل و 11 پاس‌ گل در پرونده‌اش داشت در منچستريونايتد خيلي زود پس از چند نمايش ضعيف تبديل به يك بازيكن نيمكت‌نشين شد. همين شوكي كه آقاي ‌خاص به مخيتاريان وارد كرد باعث شد در بازگشت، او يكي از كليدي‌ترين مهره‌هاي شياطين‌سرخ شود و در ليگ اروپا هم گل‌هاي حساسي زد تا منچستريونايتد قهرمان شود.

متئو دبوشي (آرسنال)


بازیکن‌هایی که مورد غضب سرمربی قرار گرفتند

آرسن ونگر مدت‌ها براي بازگشت متئو دبوشي به شرايط آرماني صبر كرد اما اين بازيكن ديگر هيچ‌وقت آن مدافع راست خوبي نشد كه ونگر از نيوكاسل به خدمت گرفته بود. وضعيت دبوشي در حال حاضر در آرسنال اصلاً خوب نيست و او با مصدوميت‌هاي متعدد فقط توانسته ۲۳ مرتبه پيراهن آرسنال را بپوشد، در حالي كه روزهاي ابتدايي حضورش در جمع توپچي‌ها مهره ارزشمندي به حساب مي‌آمد. هنوز دبوشي عضو آرسنال است اما بعيد نيست به زودي قيد ادامه بازي كردن در اين تيم را بزند.

ممدو ساخو (ليورپول)


بازیکن‌هایی که مورد غضب سرمربی قرار گرفتند

واقعاً هنوز كسي نمي‌داند در آن اردوي آمريكا چه اتفاقي افتاد كه ديگر يورگن كلوپ نخواست از ممدو ساخو استفاده كند. ساخو در اولين فصل حضور كلوپ در ليورپول بهترين مدافع تيم بود اما فقط يك بي‌انضباطي كه به طور رسمي هم اعلام نشد چه اتفاقي بوده باعث شد مربي تيم قيد مدافع ليورپول را بزند. ساخو نيم‌فصل بيرون نشست و پس از آن به صورت قرضي به كريستال‌پالاس رفت و در بازگشت هم ليورپول به سختي راضي شد او را به طور قطعي به تيم لندني بفروشد.

باستين شواين‌اشتايگر (منچستريونايتد)


بازیکن‌هایی که مورد غضب سرمربی قرار گرفتند

مخيتاريان تنها نمونه‌اي نيست كه ژوزه مورينيو تصميم عجيبي در مورد او گرفت. پيش از هافبك ارمنستاني باستين شواين‌اشتايگر آلماني با پيشينه درخشان مدت‌ها از ليست منچستريونايتد دور بود. او آن‌قدر تلاش كرد تا به تركيب اصلي برسد و مورينيو هم حاضر شد دقايق اندكي اين بازيكن را به ميدان بفرستد. تلاش‌هاي عجيب و تمرين‌هاي مداوم شوايني بعدها مورد ستايش مورينيو قرار گرفت اما ديگر براي اين صحبت‌ها و تمجيدها دير بود چراكه باستين به شيكاگوفاير آمريكا پيوست.

ويكتور والدس (منچستريونايتد)


بازیکن‌هایی که مورد غضب سرمربی قرار گرفتند

بله و بازيكن ديگري از منچستريونايتد! البته اين مرتبه مسئوليت سكونشيني بازيكن با مورينيو نبود. لوئي فان‌خال تصميم گرفت ويكتور والدس را براي چالش با داويد دخئا به اولدترافورد بياورد اما اصلاً از او استفاده نمي‌كرد. والدس كه از بازي كردن در يونايتد نااميد شده بود راهي استانداردليژ بلژيك شد و پس از آن در بازگشت به انگليس هم قيد ادامه حضور در اولدترافورد را زد تا به ميدلزبورو برود. در پايان قرارداد با ميدلزبورو هم از فوتبال خداحافظي كرد.

ماريو بالوتلي (ليورپول)


بازیکن‌هایی که مورد غضب سرمربی قرار گرفتند

زندگي ورزشي ماريو بالوتلي پر از حاشيه و داستان است. سوپر ماريو دائم در حال كشمكش با مربيان خودش بوده، از ژوزه مورينيو تا لوسين فاوره. با اين حال مهم‌ترين زماني كه بالوتلي اعتمادش را نزد مربيان خودش از دست داد در ليورپول بود. برندان راجرز او را به خدمت گرفت اما انتظارات را برآورده نكرد و نيمكت‌نشين شد. پس از آن كلوپ هم كه در ابتدا تصميم داشت بالوتلي را حفظ كند قيد اين بازيكن و حاشيه‌هايش را زد تا بالوتلي به فرانسه برود و پيراهن نيس را بپوشد.

فلورن مالودا (چلسي)


بازیکن‌هایی که مورد غضب سرمربی قرار گرفتند

مالودای فرانسوي بازيكن منحصربه‌فرد و خوبي براي چلسي بود. او حتي با سابقه زياد در فينال ليگ قهرمانان هم بازي كرد و يكي از بازيكنان تيمي بود كه آن برد تاريخي مقابل بايرن‌مونيخ را كسب كردند اما پس از آن قهرماني روبرتو دي‌متئو و پس از آن رافائل بنيتس به راحتي هافبك باتجربه تيم را كنار گذاشتند تا او قراردادش را تمديد نكند و راهي ترابوزان‌اسپور تركيه شود.

كارلوس توس (منچسترسيتي)


بازیکن‌هایی که مورد غضب سرمربی قرار گرفتند

فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۱ كارلوس توس جايگاه خودش در تركيب منچسترسيتي را از دست داد. او تلاش زيادي كرد تا روي نيمكت برگردد و از بازي با بايرن‌مونيخ موفق شد دوباره به ليست سيتي برگردد اما سرپيچي از دستور روبرتو مانچيني براي گرم كردن باعث شد تا دوباره وضعيت خراب شود و درگيري بين بازيكن و مربي پيش آيد. مانچيني گفته بود هرگز تا وقتي او هست توس بازي نخواهد كرد اما قيد اين حرف را زد و در نهايت دوباره توس با بازگشت به تركيب در قهرماني آن فصل تيم در ليگ برتر نقش كليدي داشت.

خوناس گوتيرس (نيوكاسل)


بازیکن‌هایی که مورد غضب سرمربی قرار گرفتند

شرايط خوناس در نيوكاسل واقعاً ناراحت‌كننده بود. او دچار سرطان شد و مشخص نبود اصلاً به زندگي برگردد اما سرطان را شكست داد و دوباره به تمرين تيم برگشت. باشگاه هم تصميم گرفت يك سال قرارداد او را تمديد كند. باورنكردني بود زماني كه جان كاروِر به طور موقت مربي كلاغ‌ها بود در يك بازي به ميدان رفت و دقيقه آخر براي تيمش گل زد.

ديويد بكام (رئال‌مادريد)


بازیکن‌هایی که مورد غضب سرمربی قرار گرفتند

ستاره فوتبال انگليس هم طعم نيمكت‌نشيني را چشيده. او كه زماني با سرالكس فرگوسن مشكل پيدا كرده بود در رئال‌مادريد هم با واكنش منفي فابيو كاپلو مواجه شد. ديويد بكام سال ۲۰۰۷ پيش‌قرارداد خودش را با لس‌آنجلس گلكسي امضا كرده بود و همين امر باعث شد تا از برنامه‌هاي فابيو كاپلو به طور كلي حذف شود. بكام در نهايت پس از تمرينات سخت كاپلو را مجاب كرد تا از او دوباره استفاده كند و با رئال‌مادريد هم قهرمان لاليگا شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج