۶۰۸۲۶۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

جواهری در دستان پوچتینو

قبلا هری کین را در رده بازیکنانی مانند آلن شیرر و وین رونی می‌دیدم، اما حالا به راحتی می‌توانم بگویم او هم رده بازیکنانی مانند لواندوفسکی، کاوانی و دیگر مهاجم میانی‌های سطح بالا است.

آی اسپورت: قبلا هری کین را در رده بازیکنانی مانند آلن شیرر و وین رونی می‌دیدم، اما حالا به راحتی می‌توانم بگویم او هم رده بازیکنانی مانند لواندوفسکی، کاوانی و دیگر مهاجم میانی‌های سطح بالا است. البته به نظرم هنوز با مسی، رونالدو و نیمار شدن کمی فاصله دارد، چون این بازیکنان استثنایی هستند. اما برای اشاره به شماره ۹‌های خوب به شیرر، کاوانی و لواندوفسکی می‌توان اشاره کرد و از نظر من هری کین به راحتی می‌تواند هم رده آن‌‎ها باشد.

او فقط 24 سال سن دارد و رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی و همه تیم‌‎های اروپایی او را می‌خواهند. حاضرند برایش 150 میلیون پوند هم بپردازند چون می‌دانند اگر او را بخرند برای 6 یا 7 یا 8 سال یک طلا خریده‌اند، کسی که گل می‌‎زند و حرفه‌ای است. بیشتر از این نمی‌توان از او تمجید کرد. او بازیکنی فوق‌العاده فوق‌العاده عالی است.

اما ۳ نفر از تاتنهام هستند که تا ۱۸ ماه آینده جایی نخواهند رفت. دله الی، پوچتینو و کین. این‌ها به هیچ وجه تا یک سال و نیم دیگر نخواهند رفت. در واقع دنیل لوی اجازه رفتن هیچ یک از این افراد را نخواهد داد.

جواهری در دستان پوچتینو

استادیوم تاتنهام در حال ساخته شدن است و فصل بعد را در آن ورزشگاه بازی خواهند کرد. ورزشگاهی که از هر نظر یکی از بهترین‌های انگلیس خواهد بود. این که قرارداد این 3 نفر هم تمدید بشود یا نه بحثی دیگر است. هر اتفاقی بیفتد این‌ها تا 18 ماه دیگر در تیم خواهند بود و این تصمیم لوی است چون خودش می‌داند تیمش شانس خوبی برای رسیدن به موفقیت دارد و دوست ندارد در این شرایط بازیکنانش را از دست بدهد.

لوی می‌خواهد همزمان با ورزشگاه همه چیز را دوباره بسازد و این اصلا به این معنی نیست که بازیکنی فروخته خواهد شد. اگر این افراد بروند تا حدودی ساختن ورزشگاه جدید هم بی هدف به نظر خواهد آمد. ورزشگاهی که سرمایه‌‎گذاری زیادی هم روی آن شده است.

کین یک رویا است. یک طلا است. بازیکنی است که هرگز روز بد ندارد و حتی زمانی که گل نزند هم در تیم بازی فوق‌العاده و تاثیرگذاری انجام می‌دهد. او مهاجم هدف است و کسی است که به خاطر حضور او در زمین همه بهتر بازی می‌کنند.

کین مطمئنا به زودی یک رهبر قوی هم خواهد شد. تا دو سال دیگر شاهد تغییر کاراکتر او خواهید شد. خود من شخصا رشد او را دیدم و دیدم که چطور پیشرفت کرد و مسئولیت‌‎پذیری‌اش بیشتر شد. البته هنوز هم جای پیشرفت زیادی دارد و با این حال همین حالا هم بازیکنی فوق‌العاده و عالی است.

این وضعیت او است و باقی بازیکنان هم جایی برای رفتن ندارند. تا زمانی که کین هم در اوج بماند و حرفه‌ای رفتار کند و سطح بازی‎اش همین‌طور خوب باشد، دلیلی نیست که بازیکنان دیگر هم بخواهند به تیمی دیگر بروند.

استانداردهای کین واقعا بالا است و هرکاری که بزرگان انجام می‌دهند را او هم انجام می‌دهد. او واقعا بازیکنی حرفه‌ای است که همه از تماشای بازی‌اش به وجد می‌آیند.

گری نویل
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • sajad

      هرکین یه بازیکن فوق العاده ای هست که بعید نیست این جز بازیکنانی مثل مسی و رونالدو و نیمار باشد و بزودی به جمع اونا میرسد وپیشرفت فوق العاده به اقتصاد میدهد به امید موفقیت هرکین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج