۶۰۷۱۹۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دژاگه: چند پیشنهاد دارم که راضی کننده نیستند

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید سامان قدوس از بودن در تیم ملی راضی است و اگر کیفیت فنی خوبی نداشت کی‌روش او را به تیم ملی دعوت نمی‌کرد.

ایسنا: اشکان دژاگه، گاپیتان تیم ملی درباره دیدار تدارکاتی با تیم‌های توگو و روسیه اظهار کرد: خوشحالم که دوباره به اردوهای تیم ملی بازگشتم. خدا را شکر توانستیم به جام جهانی صعود کنیم و الان دو بازی دوستانه خیلی مهم داریم که فکر می‌کنم با تیم‌های خیلی قوی انجام می‌شود. خیلی‌ها می‌گویند نام توگو به آن صورت بزرگ نیست اما بازیکنان خوبی دارند که در اروپا و بخصوص در فرانسه بازی می‌کنند. بازی با تیم‌های آفریقایی به خاطر شرایط بدنی‌شان بسیار سخت است و فکر می‌کنم این دو بازی بسیار مهم است و از طرفی خوشحالم توانستم خودم را به تیم ملی برسانم.

او درباره وضعیت آمادگی خودش نیز گفت: بازی با سوریه در انتخابی جام جهانی آسان نبود چرا که بعد از مدت‌ها توانستم ۹۰ دقیقه به میدان بروم. در بازی هم مقداری درد داشتم اما سعی کردم در آلمان مجددا آمادگی خود را به دست بیاورم و خوشحالم که الان در تمرین هستم.

هافبک تیم ملی در واکنش به اینکه در بازی با سوریه به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شده بود، خاطرنشان کرد: خدا را شکر دو بازی اخیر برای ما خوب بود. در بازی با کره جنوبی با وجود ۰ نفره شدن یک مساوی خوب کسب کردیم و برای تیم ملی و من خوب بود. مقابل سوریه نتیجه خوب نبود چون می‌خواستیم بازی را ببریم اما خدا را شکر خودم خوب بازی کردم و بسیار سرحال بودم. امیدوارم همین طور بتوانم ادامه دهم و به تیم ملی کمک کنم.

دژاگه درباره شباهت وضعیت او و سامان قدوس به دلیل اینکه هر دو در کشور دیگری بزرگ شده‌اند اما ایران را انتخاب کرده‌اند، گفت: فکر می‌کنم سامان قدوس بازیکن خوبی است و اگر بازیکن خوبی نبود کی‌روش او را به تیم ملی دعوت نمی‌کرد. بازی‌هایی که از او دیده‌ام بسیار خوب بوده و در اواخر هفته گذشته نیز دیدیم که بازی‌های خوبی نشان داد. او بازیکن بسیار جوانی است و ان‌شاءالله بتواند به تیم ملی کمک کند. فکر می‌کنم تماشاگران و کارشناسان هنوز بازی قدوس را ندیده‌اند و می‌توانند از بازی او لذت ببرند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا سامان قدوس را برای حضور در تیم ملی ایران تشویق کرده یا فعلا نظری درباره او ندارد گفت: من هنوز نمی‌دانم وضعیت چیست تا جایی که می‌دانم تیم ملی سوئد هم او را دعوت کرده و فکر می‌کنم آن موقع هم که به تیم ملی آمد بسیار راضی بود و نشنیدم که می‌خواهد برای سوئد بازی کند. او برای ایران بازی می‌کند.

دژاگه درباره انتخاب تیم جدیدش در سال منتهی به جام جهانی گفت: من چند پیشنهاد دارم ولی هنوز پیشنهادی نیست که صددرصد از آن راضی باشم. فکر می‌کنم باید کمی صبر کنم و ان‌شاءالله به زودی به تیمی که خودم از حضور در آن رضایت دارم می‌پیوندم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج