۶۰۱۸۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چهار گلی که از رونالدو گرفتند

محرومیت چهار جلسه‌ای مهاجم رئال مادرید باعث شد او چهار گل را از دست بدهد.

ایسنا: ‌به نقل از آس، کریستیانو رونالدو پس از پشت سر گذاشتن چهار جلسه محرومیتش می‌تواند بامداد پنج‌شنبه برابر رئال بتیس بازی کند. این نخستین بازی مهاجم رئال مادرید در این فصل لالیگا است. او مشتاق گلزنی است و تاکنون در دیگر رقابت‌ها سه بار دروازه‌ حریفان را باز کرده است. رونالدو در سه بازی این گل‌ها را به ثمر رساند. با این حال ستاره پرتغالی تاکنون چهار گل را از دست داده است. او زمانی که بازیکن مادرید شد میانگین ۶.۹ گل را در هشت بازی رسمی به ثبت رساند. محرومیت رونالدو باعث شد او چهار گل را از دست بدهد.

آمار گلزنی مهاجم پرتغالی در شروع فصل‌ها برای رئال مادرید نامتعادل است. بهترین آمارش (هشت بازی رسمی) در فصل ۱۶ - ۲۰۱۵ رقم خورد که توانست ۱۰ گل به ثمر برساند. او در هفته‌ دوم برابر ‌اسپانیول پنج گل به ثمر رساند. رونالدو در نخستین فصل حضورش (۱۰ - ۲۰۰۹) ۹ بار گلزنی کرد و در فصل ۱۲ - ۲۰۱۱ و ۱۵ - ۲۰۱۴ توانست هشت گل به ثمر برساند.

مهاجم پرتغالی فصل گذشته را با آسیب‌دیدگی‌ شروع کرد و تنها توانست دو گل به ثمر برساند. با این حال توانست در دور پایانی لیگ قهرمانان اروپا ( پنج گل به مانوئل نویر، دو گل به یان اوبلاک و سه گل به جان‌لویجی بوفون) ۱۰ بار دروازه‌ حریفان را باز کند. محرومیت رونالدو با توجه به پایان فوق‌العاده‌اش در فصل گذشته در آمار گلزنی‌اش کاملا تاثیرگذار بوده است.

لالیگا

بامداد پنج‌شنبه لالیگا برای ستاره پرتغالی شروع می‌شود. او در هشت فصل حضورش در این رقابت‌ها در چهار هفته‌ توانست میانگین ۳.۱ گل را به ثبت برساند.

بهترین رکورد این بازیکن به فصل ۱۰ - ۲۰۰۹ بر می‌گردد که توانست پنج بار گلزنی کند. او در فصل ۱۵ - ۲۰۱۴ این رکورد را تکرار کرد و یک فصل بعد نیز چنین اتفاقی رخ داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج