۵۹۳۳۲۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

برتری تمام نمای ایران در قاره آسیا؛

جدول قهرمانی ایران در دوران حکومت کی‌روش

در دوران کی روش تیم ملی فوتبال ما در ۴۳ بازی رسمی برابر رقبای آسیایی خود ایستاده ونتایج شایسته ای گرفته که این نتایج باعث ۲ بار صعود متوالی فوتبال کشورمان به جام جهانی شده است...

ورزش سه: در دوران کی روش تیم ملی فوتبال ما در ۴۳ بازی رسمی برابر رقبای آسیایی خود ایستاده ونتایج شایسته ای گرفته که این نتایج باعث ۲ بار صعود متوالی فوتبال کشورمان به جام جهانی شده است...

فوتبال قدرتمند ما در این دوران از برخی قدرت های درجه اول آسیا بازیهای بیشتری برگزار کرده است اما نگاهی به نتایج کسب شده از ایران ورقبای دیگر آسیایی مثل ژاپن وکره جنوبی وازبکستان وعربستان، نشان از برتری قابل قبول ما دارد، عملکرد تیم های قدر قاره در مدت زمانی که کی روش در فوتبال ما حاضر بوده است از تیم ملی فوتبال کشورمان ضعیف تر بوده است.
*علت نابرابر بودن تعداد بازی ها

در دوران حضور کی روش چنان که گفتیم تیم ملی فوتبال ما از تیم های برتر قاره بهتر عمل کرده اما چرا تعداد بازی های تیم هایی چون ایران وکره جنوبی با هم برابر نیست؟ مگر نه این که مرور رقابت های رسمی قاره شامل مقدماتی جام جهانی وجام ملتهای آسیا نشان از بازیهای مشابهی در قاره دارد پس چگونه است که تعداد بازی های تیم ها برابر نیست وتیم هایی چون ازبکستان بیشتر وتیم هایی چون ژاپن وکره از ما کمتر بازی کرده اند؟
پاسخ ارتباط به نحوه برگزاری مسابقات دارد، مثلا در مسابقات مقدماتی جام ملتهای ۲۰۱۵ تیم هایی چون کره وژاپن واسترالیا از برگزاری بازیهای مقدماتی معاف بودند وسایرین مثل ایران ملزم به حضور در این مسابقات بودند .
*مبنای مشخصی به نام میانگین

ما برای مقایسه عملکرد تیم های حاضر در قاره آسیا ، باید معیار دیگری به نام میانگین امتیازات تیم ها را مبنا قرار دهیم تا تعداد نابرابر بازی تیم ها باعث سردرگمی نشود، با این معیار کاملا درست ، ایران از همه آسیایی ها در مدت زمان مشابه بهتر عمل کرده است .
موفق حتی در مسابقات رودررو

حال اگر عملکرد ایران را در بازیهای رودررو برابر هم کدام از حریفان ذیل را با هم مرور هم کنیم باز هم خواهیم دید که در همه مسابقات برگزار شده در عرصه رسمی از رقبای خود بالاتر قرار گرفته ایم که نمونه اش همین تیم کره جنوبی است که در مدت زمان حضور کی روش ۵بار با این تیم مسابقه داده ایم که ۴بازیش رسمی ویک بازی دوستانه بوده ودر بازی های رسمی ۳برد ویک مساوی برابر این تیم داریم .

*به جز کره جنوبی در بازیهای رودررو برابر سایر آسیایی ها در دوران کی روش یا با تیم هایی چون استرالیا بازی نکرده ویا اگر بازی کرده ایم حداقل عملکردمان برابر این رقبا مساوی بوده وبرابر هیچ کدام از تیم های قدر قاره از ازبکستان وعربستان گرفته تا ژاپن وقطر وامارات وبحرین ولبنان وسایرین ، حداقل در بازی های رسمی ناکام نبوده ایم .
*انتخاب میدان های برابر

اما ما برای برقرار کردن معیار بازی های رسمی به حد نصاب مشترک آسیایی ها در این مقال ، نظر کرده ایم، مثلا بازیهایی که تیم هایی خاص از قاره در آن شرکت داشته اند، مثل جام جهانی وجام کنفدراسیون ها در این عرصه لحاظ نگرفته اند هر چند اگر این مسابقات را در نظر می گرفتیم هم باز در جدول مورد اشاره از همه بالاتر بودیم با این حال عرصه هایی مثل مقدماتی جام جهانی وجام ملتها ونهایی جام مبتها را در این مقال بررسی کرده ایم که عرصه رقابت برای آسیایی ها حتی المقدور با هم کاملا برابر باشد .
جدول ذیل را ببینید:
جدول قهرمانی ایران در دوران حکومت کی‌روش
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش درعرصه سیاست واقتضادهم مایک بزرگمردمانندکیروش می داشتیم ..هیهات زهی خیال باطل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج