۵۹۲۲۷۱
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

به دلیل شایعه بی‌اساس تبانی صورت گرفت؛

تضمین تاج به رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی!

به دلیل اخبار بی‌ اساس که در رسانه‌های بیگانه مبنی بر تبانی ایران و سوریه منتشر شده بود روز گذشته تاج به رئیس فدراسیون کره بابت بازی جوانمردانه تضمین داد.

خبرگزاری فارس: به دلیل اخبار بی‌اساسی که در رسانه‌های مختلف و بیگانه مبنی بر تبانی تیم ایران و سوریه منتشر شده بود روز گذشته رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی چونگ مونگ چیو با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران نشست کوتاهی برگزار کرد و در این خصوص با رئیس فدراسیون فوتبال ایران به گفت‌وگو پرداخت.

مهدی تاج در پاسخ به اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی اظهار داشت: هیچ تبانی در کار نیست و من به شما تضمین می‌دهم همانطور که مقابل شما 10نفره بازی کردیم و با تمام توان و غیرت بازیکنان تا 90 دقیقه زحمت کشیدیم مقابل سوریه با همین انگیزه و تلاش بازی می‌کنیم و هیچ وقت اخلاق حرفه‌ای فوتبال را زیر پا نمی‌گذاریم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد: از این گفت‌ها و رفتارهای ناشایست بعضی از کشورهای همسایه ایران نیز در گذشته لطمه خورده است .

وی در پایان اظهار داشت: من به شخصه و همینطور سرمربی و مردم ایران اصلا چنین نگاهی نسبت به فوتبال نداریم و مطمئن باشید به دنبال بازی جوانمردانه هستیم تا نشان دهیم که حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه تیم ایران تیم سوریه رو نبره که... سوریه در مسائل سیاسی و نظامی هم پیمان ما هست و هواشو داریم ولی در ورزش تبانی معنی نداره

    • بدون نام

      خدا شاهده یه توپ سوریه بیاد سمت گل ایران خودت میدونی آقای تاج

    • کهریزی

      دیدیدکه چطورساق بچه های مارونشانه میرفتن ودایم دعواشون میکردن پس اگه بهشون رحم کنیدبه ملت خیانت کردیدبریدبهشون زیادگل بزنیدتاهم اوناتحقیرشن واسه اون لگدهاهم مادلمون خنک شه

    • علی رضا

      اونا نامردن هرچقدر خوبی کنیم باز لگد میزنن انشالله میبریمشون تا دیگه مثل بازی رفت اون کثافت کاریهارو نکنن نامردا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج