۵۷۹۰۳۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قیمت کریم، مانع بزرگ جدایی

طی روزهای گذشته خبرهای متفاوتی در باره کریم انصاری فرد لژیونر خوب کشورمان که در تیم المپیاکوس یونان به میدان می‌رود، وجود داشت.

ایران ورزشی: طی روزهای گذشته خبرهای متفاوتی در باره کریم انصاری فرد لژیونر خوب کشورمان که در تیم المپیاکوس یونان به میدان می‌رود، وجود داشت. برخی از اخبار حکایت از این داشت که او اوضاع خوبی در این تیم یونانی ندارد و نیمکت نشینی کریم در سال جام جهانی، حسابی او را کلافه کرده و از طرف دیگر با توجه به شرایطی که در المپیاکوس وجود دارد، او شانسی برای حضور در ترکیب تیمش نخواهد داشت.

این اخبار به شدت طی روزهای گذشته تکرار شد تا جایی که در یکی دو روز اخیر برخی از رسانه‌های یونانی خبر جدی جدایی او را منتشر کردند. حتی کار به جایی رسید که سایت لایو اسپورت در گزارشی نوشت: «کریم انصاری‌فرد دیگر در برنامه‌های سرمربی تیم فوتبال المپیاکوس جایی ندارد و به همین دلیل این باشگاه یونانی آماده دریافت پیشنهاد برای فروش مهاجم ایرانی‌اش است. این نشریه با اعلام اینکه سرمربی المپیاکوس، بسنیک هاسی دیگر روی انصاری‌ فرد حساب نمی‌کند، از بازگشت احتمالی او به پانیونیوس خبر داده است.

از قرار معلوم باشگاه المپیاکوس قصد دارد به جای استفاده از انصاری فرد، اورزیچ یوریویچ، مهاجم تیم فوتبال پارتیزان بلگراد صربستان را به خدمت بگیرد. انتظار می‌رود ظرف چند روز آینده نمایندگان یک تیم خارجی به دفتر باشگاه المپیاکوس مراجعه کنند تا برای خرید مهاجم 27 ساله‌ این تیم وارد مذاکره شوند اما خود او ترجیح می‌دهد که به پانیونیوس برگردد.»

این تنها گزارش روزهای اخیر درباره جدایی انصاری فرد نبوده و نیست چرا که چند سایت دیگر و حتی رادیو یونان در این خصوص گزارشی منتشر کردند و در حقیقت همگی آنها دال براین داشت که این مهاجم ملی‌پوش کشورمان خیلی زود المپیاکوس را ترک خواهد کرد.

با وجود این، توجه به برخی موارد درباره انصاری فرد موضوع را کمی پیچیده‌تر می‌کند، اینکه انصاری فرد در گذشته نیز در فوتبال یونان چنین شرایطی را درک کرده و برای رسیدن به موفقیت و حضور در ترکیب اصلی تیمش جنگیده است.

او پیش از این در تیم پانیونیوس که اکنون یکی از بازیکنان محبوب هواداران این تیم به شمار می‌رود، شرایطی مشابه آنچه را که اکنون در المپیاکوس دارد، تجربه کرده است و برای رسیدن به ترکیب اصلی این تیم و تبدیل شدن به یک بازیکن موثر جنگیده است، او به خوبی می‌داند که چطور راه خود را برای حضور در ترکیب المپیاکوس باز کند.

از طرف دیگر کریم انصاری فرد برعکس دیگر تیم یونانی، با المپیاکوس قرارداد سه ساله و نیمه دارد و به نظر می‌رسد هم انصاری فرد و هم مسوولان المپیاکوس برنامه طولانی مدت برای او دارند و به این راحتی او را از دست نخواهند داد.

این زمانی اهمیت پیدا می‌کند که مسوولان المپیاکوس در گذشته حتی در قبال دریافت مبلغ هنگفتی از چینی‌ها حاضر به جدایی او نشدند.

پیش از آغاز بازی برگشت المپیاکوس مقابل عثمانلی اسپور ترکیه در مرحله یک‌ شانزدهم نهایی لیگ اروپا، این باشگاه آتنی پیشنهادی 10 میلیون یورویی از یک تیم چینی برای انتقال کریم انصاری‌فرد، دریافت کرد.

پس از موافقت باشگاه المپیاکوس با انتقال ۱۱ میلیون یورویی براون ایدیه، مهاجم نیجریه‌ای به تیانجین سوانجیان، این باشگاه چینی پیشنهاد هنگفت دیگری به مبلغ ۱۰ میلیون یورو برای جذب کریم انصاری فرد به المپیاکوس داد.

تیانجین که فابیو کاناواروی ایتالیایی هدایت آن را بر عهده داشت، پیشنهاد 10 میلیون یورویی خود را برای جذب کریم انصاری‌فرد، پیش از آغاز بازی برابر عثمانلی اسپور ترکیه به باشگاه المپیاکوس ارسال کرد اما مسوولان این تیم مطرح یونانی از خیر 10 میلیون یورو گذشتند تا این مهاجم خوبشان را از دست ندهند.

حالا با این شایعاتی که درباره جدایی انصاری فرد و پیوستنش به پانیونیوس مطرح شده این سوال پیش می‌آید که این تیم یونانی قادر به پرداخت چنین پولی و یا حتی بیشتر از آن خواهد بود.

به نظر می‌رسد این موضوع مهم‌ترین عامل جدا نشدن انصاری فرد از المپیاکوس باشد اما این تنها مساله نیست چرا که مسوولان المپیاکوس اگر قصد از دست دادن انصاری فرد را داشتند، قطعا همان زمان به چینی‌ها جواب مثبت می‌دادند اما به نظر می‌رسد حمایت مدیران المپیاکوس از انصاری فرد همچنان ادامه دارد و تنها مساله‌ای که موضوع انصاری فرد و ادامه حضورش در المپیاکوس را با تردید مواجه می‌کند، بازی نکردن او در این تیم و در حقیقت بازی ندادن کادر فنی به او است، که اولا حمایت مدیران این تیم می‌تواند این مساله را هم کم کم حل کند، مثل همان اتفاقی که برای انصاری فرد در پانیونیوس رخ داد و در ثانی روز گذشته بسنیک هاسی، سرمربی آلبانیایی تیم المپیاکوس اسامی بازیکنان دیدار مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم ریجکا کرواسی را اعلام کرد که نام کریم انصاری‌فرد نیز در میان آنها قرار داشت.

نام کریم انصاری‌فرد در ردیف اول بخش مهاجمان تیم المپیاکوس به همراه امانوئل امنیکه و محمد بن عرفه قرار گرفته و به یوفا ارسال شده است. با این شرایط به نظر می‌رسد گمانه زنی‌های رسانه‌های یونانی که اتفاقاً بازتاب بسیار زیادی هم داشته اند، اعتبار کافی ندارد و انصاری فرد همچنان به کارش در المپیاکوس ادامه خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج