۵۷۷۰۶۸
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

تاریخ‌سازی گادوین منشا با اولین گل

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس در بازی دوم تیمش در فصل جدید لیگ برتر، موفق شد با یک ضربه زیبای ایستگاهی دروازه تراکتورسازی را باز کند.

وبسایت نود: گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس نقش ویژه‌ای در پیروزی مهم سرخپوشان در دیدار هفته دوم مقابل تراکترسازی داشت و ضمن ارائه یک بازی خوب و پرتلاش، موفق شد از روی یک ضربه ایستگاهی، گل اول خودش با لباس پرسپولیس و گل اول این تیم در این دیدار را نیز به ثمر برساند.

منشا که بعد از پایان اردوی پرسپولیس در اوکراین مصدوم شده بود و گفته می‌شد سه هفته دور از بازی و تمرینات خواهد بود، در میان تعجب بسیار زود به تمرینات پرسپولیس بازگشت و نه تنها در اواخر بازی مقابل فولاد در هفته اول به میدان رفت بلکه در هفته دوم نیز برابر تراکتورسازی در ترکیب اصلی قرار گرفت و خیلی زود هم موفق شد نخستین گل خود برای پرسپولیس را به ثمر برساند.

گلزنی منشا در بازی مقابل تراکتورسازی جدا از اینکه کمک کرد تا تیم برانکو سه امتیاز مهم و سخت را در تبریز کسب کند، دارای نکاتی ویژه هم بود که به آن خواهیم پرداخت.

تاریخ‌سازی گادوین منشا با اولین گل

اولین نکته ویژه در مورد گلزنی منشا در بازی پنجشنبه شب در تبریز این بود که گل او دومین گل تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر بود که توسط یک بازیکن خارجی و از روی ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه به ثمر می‌رسید. تا قبل از این تنها هوار ملامحمد هافبک عراقی پرسپولیس موفق شده بود در فصل ۸۹-۸۸ از روی ضربه ایستگاهی مستقیم و از پشت محوطه جریمه برای این تیم گلزنی کند که منشا نیز بعد از هشت سال موفق شد چنین کاری انجام داده و تبدیل به دومین بازیکن خارجی پرسپولیس شود که از روی ضربه ایستگاهی برای سرخپوشان گلزنی کرده است.

نکته دیگری که باید در مورد نخستین گل مهاجم شماره ۹۰ پرسپولیس به آن اشاره کرد این است که گل منشا در هفته دوم، زودهنگام‌ترین گل بازیکنان خارجی پرسپولیس در لیگ برتر نیز محسوب می‌شود. البته در این موضوع منشا یک شریک دیگر به نام صلاح حسن دارد که پیش از این او هم موفق شده بود در هفته دوم برای پرسپولیس گلزنی کند. مهاجم عراقی و اسبق پرسپولیس، در سال ۸۵ و در زمان سرمربیگری مصطفی دنیزلی در پرسپولیس، موفق شده بود در هفته دوم و در بازی مقابل برق شیراز گلزنی کند و تا قبل از گل گادوین منشا، صلاح حسن تنها بازیکن خارجی پرسپولیس بود که موفق شده بود در تاریخ لیگ برتر در هفته دوم برای این تیم گلزنی کند که حالا نام منشا هم در کنار او قرار می‌گیرد.

تاریخ‌سازی گادوین منشا با اولین گل

البته در این مساله یک تفاوت میان گل منشا و صلاح حسن وجود دارد و آن هم این است که در سال ۸۵ گل حسن در دقیقه ۳۰ از بازی هفته دوم به ثمر رسید اما منشا موفق شد در دقیقه ۱۵ از بازی هفته دوم برای تیمش گلزنی کند تا به این ترتیب گل گادوین منشا مقابل تراکتورسازی، تبدیل به سریعترین گل خارجی تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر شود.

لازم به ذکر است صلاح حسن که در فصل ۸۶-۸۵ در پرسپولیس حضور داشت، در آن فصل تنها هشت بازی برای پرسپولیس انجام و داد و گل او مقابل برق شیراز، اولین و آخرین گل او برای پرسپولیس بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • فهیم

      ما یک آسیاب برقی تو خونمون داریم برس بالاش عینهو موهای منشا است هر که میخره فروشنده ایم

    • بدون نام

      اتفاقا ما هم یک ماشین لباسشویی داریم سر و صداش خیلی به خریدای استقلال شبیه ولی واقعا خوب کار میکنه و سه و نیم میلیارد هم خرجش نکردیم.

      پاسخ ها

      • محسن پرسپولیسی

        آی گل گفتی و دل این شیشقلالی های پورووو دادی هااااا
        خخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج