۵۷۶۳۴۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انتقال نیمار خیلی شبیه به فیگو بود

خوان گاسپارت، رئیس سابق باشگاه بارسلونا ، جدایی نیمار را با لوئیس فیگو مقایسه کرد و مدعی شد که جدایی او به همان اندازه اشتباه بوده است.

ورزش سه: خوان گاسپارت، رئیس سابق باشگاه بارسلونا ، جدایی نیمار را با لوئیس فیگو مقایسه کرد و مدعی شد که جدایی او به همان اندازه اشتباه بوده است.

سال 2000، فیگو با 45 میلیون یورو از بارسلونا جدا شد و به جمع سپیدپوشان در رئال مادرید پیوست که این انتقال با واکنش های بسیاری همراه شد تا جایی که در بازگشت فیگو به نوکمپ، هواداران بارسا به سمت او کله خوک پرتاب کردند. حال گاسپارت، انتقال نیمار را مشابه انتقال فیگو دانست و با آن مقایسه کرد.
انتقال نیمار خیلی شبیه به فیگو بود

او گفت:" من شرایط مشابهی را دیده ام ولی نیمار سوار بر قایق فیگو است. فیگو قبلا در این قایق تنها بود ولی حالا نیمار را در کنار خود دارد. من بازیکنان بزرگی مثل مارادونا و رونالدو را دیده ام که از نیمار بهتر بوده اند و بارسا را با پرداخت رقم فسخشان ترک کرده اند. ولی آنها با احترام و بی سر و صدا و آشوب تیم را ترک کردند.
من از رفتار نیمار با هم تیمی ها، باشگاه و هواداران راضی نبودم. از این ناراحتم که افرادی که برایشان احترام قائلم، از قضیه انتقال نیمار برای ضربه زدن به باشگاه استفاده می‌کنند. بارسا مقصر نبوده است، مدیران مقصر نبوده اند، بازیکنان مقصر نبوده اند. همگی می‌خواستند او بماند. نیمار در این میان مقصر است."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج