۵۷۵۲۰۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تارتار: برای شکست پیکان انگیزه داریم

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: پیکان اولین بازی خانگی ما است و برای پیروزی در این بازی انگیزه‌های زیادی داریم.

خبرگزاری میزان: مهدی تارتار در مورد شرایط تیمش پیش از بازی با پیکان در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی با پیکان اولین میزبانی ما است و با توجه به هوادارانی که داریم باید بیشترین استفاده را از میزبانی‌ها ببریم.

وی در مورد تیم پیکان گفت: نمی‌توان گفت از پیکان شناخت کاملی داریم چون هیچ تیمی در هفته‌های ابتدایی خود واقعی‌اش را نشان نمی‌دهد.

این مربی در خصوص میزبانی در لیگ برتر گفت: ورزشگاه شهر جم مورد تایید قرار گرفته است و از این موضوع مشکلی نداریم. ضمن اینکه چمن مطلوب این ورزشگاه به تیم‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند اجازه می‌دهد تاکتیک‌های خود را به خوبی اجرا کرده و شاهد فوتبالی زیبا باشیم.

تارتار به پیروزی پر گل تیمش برابر گسترش فولاد هم اشاره کرد و افزود: پیروزی ما برابر گسترش با ۴ گل شاید دیگر تکرار نشود. معتقدم گسترش تیمی نبود که اگر یک بار دیگر با آنها بازی کنیم بتوانیم همان چهار گل را به ثمر برسانیم. بنابراین نباید به آن استناد کرد.

وی ادامه داد: ما اگر در باد آن پیروزی بخوابیم نتیجه نخواهیم گرفت. رقابت‌های لیگ برتر سخت است و هر حریفی برای ما خطرناک از این رو باید به همه بازی‌ها با قدرت به میدان رفته و نهایت استفاده را از فرصت‌ها ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج