۵۷۴۷۹۴
۳۰ نظر
۵۰۰۰
۳۰ نظر
۵۰۰۰
پ

با لولوی تعلیق کسی را نترسان آقای منصوریان!

علیرضا منصوریان ادعایی کرده که چه خوب است همه اصرار کنند او و باشگاهش یک بار تا ته قصه را بروند!

خبرآنلاین: ماجرای محرومیت بازیکنان استقلال و حکم فدراسیون که به برنامه ۹۰ هم کشیده شد، باز نکاتی داشت که قابل بررسی است. باز یک طرف قصه شروع کرد به تهدید برای تعلیق. کاش یکبار این بازی تعلیق تا تهش برود و این لولو برای همیشه از سر فوتبال ایران برداشته شود.

این بار علیرضا منصوریان عزیز بود که صدایش را بلند کرده بود و تقریبا داشت سر دبیرکل فدراسیون فوتبال فریاد می زد. او فریاد می زد چون اعتقاد داشت فدراسیون به ناحق سه بازیکنش را محروم کرده است و استقلال قانونی به تیم ملی فوتبال امید ایران بازیکن نداده است. این همان علیرضا منصوریانی بود که خودش ۴ سال قبل با بغض از اینکه تیم های باشگاهی یاری به او نداده اند، امیدها را ۲روز مانده به مسابقات ول کرد و رفت. همان منصوریانی که وقتی با اشتباه فاحش در استفاده از بازیکن سه اخطاره، امیدهای ایران را ناامید کرد، باز هم می نالید که چرا تیم های باشگاهی بازیکن در اختیارش نمی گذاشتند. او که در دو سال گذشته همه ژست روشنفکرانه اش دادن پز حمایت از تیم های ملی بود!

همه بحث های او و ساکت به کنار. فقط بیایید روی بخشی از حرف هایی زوم کنیم که سرمربی آبی ها از سوی مشاورانش شنیده بود و مطرحش کرد: «اگر ما برویم به فیفا شکایت کنیم، فوتبال ایران را تعلیق می کنند و بازی مان با نفت آبادان را تجدید.»

خب بسم الله! چرا این کار را نمی کنید؟ شما که این قدر حقوقی با مسئله برخورد می کنید و مصمم هستید که ابایی از بیان این تهدید ندارید، چرا دنبال حق تان نمی روید؟ سه امتیازتان را می خواهید؟ یا علی؛ شکواییه ای تنظیم کنید و ببرید به فیفا. چرا تهدید می کنید؟ حق تان است، بروید و بگیرید. اصلا اگر نگیرید دارید به میلیون ها هوادار استقلال خیانت می کنید.

آقای منصوریان اما فقط به این فکر کنید که با صدا بالا بردن و تهدیدهای اینچنینی، می توانید مصرف داخلی داشته باشید. محض اطلاع تان، به رغم اینکه در مباحث صرف قانونی، حالا شاید حکم در نظر گرفته برای‌تان با قوانین فیفا در تضاد باشد و باشگاه می تواند برای ندادن بازیکنان امروز توجیه داشته باشد اما باید بپذیرید بر اساس قوانین داخلی فوتبال ایران شما تخلف کرده اید. شکایت به فیفا هم در نهایت فقط به یک تذکر ممکن است ختم شود.

ماجرا هم خیلی ساده است. برای‌تان چند مثال در سوی مخالف مثال هایی که زدید و مشاوران‌تان برای‌تان تعریف کرده اند، یادآوری می کنم. ساکت با همه اشتباهاتی که دارد و همه اعتراض هایی که درباره چندشغلگی به او وارد است، نکته ای را گفت که انگار خیلی نمی خواستید بشنوید. اینکه بازی های ملی امیدها در تقویم رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده است. حالا حتی اگر در روزهای فیفا نباشد. جالب است ولی خیلی از مسابقات مهم بین المللی حتی در رده تیم های بزرگسالان هم گاهی در تقویم فیفا نیست. مثلا جام ملت‌های افریقا به آن بزرگی. بعضی از مسابقات مهم در آفریقای جنوبی و حتی بازی های المپیک. در همه این موارد احتمالا مربیان باشگاهی نباید در فصل بدنسازی‌شان بازیکن در اختیار تیم های ملی بگذارند. یا اصلا چرا راه دور می روید؟ همین در ای اف سی، مگر یادتان نیست، زمانی که یکی از دستیاران دور کارلوس کی روش بودید، در مسیر صعود به برزیل، تیم ملی همزمان دو بازی هم در مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا داشت. آن دو بازی در تقویم بازی های فیفا نبود. کارلوس کلی فریاد می زد که این عدم انطباق بازی های ملی باعث می شود تیم های اروپایی ملی پوشانش را به تیم ملی ندهند ولی حتی خیلی از تیم های اروپایی با تیم ملی ایران همراهی کردند و بازیکنان را در اختیار گذاشتند، آن هم بی منت. تیم های داخلی هم که اصلا چیزی در این باره نگفتند چون بر اساس قانونی که آن زمان هنوز مدیران باشگاهی قانون مصوبش نکرده بودند و این ماده ۸۳ آیین نامه انضباطی نشده بود، همه می دانستند اولویت در حمایت از تیم های ملی است.

حالا اما شما همه این ها را حرف هایی بی مستند قانونی می دانید؟ باشد، ایرادی ندارد. تهدید کرده اید به شکایت؟ بسم الله. ایرادی ندارد. خرجش نوشتن یک لایحه و ارسال به فیفاست. حتما وکیل بین المللی هم دارید و می تواند پیگیرش شود، خب شانس‌تان را چرا امتحان نمی کنید؟ شکایت کنید و بگویید بر اساس قوانین داخلی و اساسنامه مصوب فدراسیون ایران، آنها بازیکنان ما را محروم کرده اند. حتما پیگیر تعلیق فوتبال ایران و تجدید بازی تیم تان با نفت شوید. چه ایرادی دارد؟ این حق تان است.

ولی مطمئن باشید در صورت پیروزی در این پرونده، تنها جمله ای که می شنوید این است که به فدراسیون فوتبال تذکری می دهند درباره بازبینی این بند از اساسنامه و انطباق آن با قوانین فیفا. در سوی مقابل هم فدراسیون فوتبال استدلال به تقویم مسابقات ای اف سی می کند و ماجرا به سیکلی می افتد که فدراسیون ایران از فوتبال آسیا بخواهد تا تغییری درتقویم مسابقاتش ایجاد کند.

واقعیت این است که شما برای هیچ لج کردید و خواستید بگویید بازیکن نمی دهیم و هیچ چیز نمی شود، این بار اما چیزی شده است. دودش برای هیچ به چشم تیم‌تان رفته و حالا برای توجیه این همه شلوغش کرده اید. حالا هم می توانید با ادبیات تهدید پیش بروید. ولی کاش حالا که تهدید کردید، تشکیلات فوتبال یک بار بایستد و ترغیب‌تان کند تا ته ماجرا بروید و یاد بگیرید دیگر از لولوی تعلیق برای فوتبال ملی استفاده نکنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • سامان دمورپور

      وقتی امثال شمای باشند که از کارهای غیر قانونی دفاع کنند باید وضع همین منوال باشد.
      اقای نویسنده استقلال هیج کار غیر قانونی انجام نداده دیشب هم همه دیدن قوانین فیفا رو و فدراسیون کشورهای دیگر هم باید مطابق قوانین فیفا قانون وضع کنند؛ قانونی که هم شما و اقای ساکتتون ازش حرف میزنید هنوز تایید نشد.
      شبی که استقلال بخاطر نبود هافبک از العین6 گل خورد اقای ساکت اومد از منصوریان تشکر کنه بخاطر بازیکن دادنش الان که الان بخاطر ندادنش محروم کردن.
      چرا تراکتور محروم نشد؟چرا سه بازیکن محروم شدن؟چرا سهرابیان محروم شد؟اگه به حسینی نیاز داشتن و برای ایشون بلیط تهیه کردن چرا نورافکن و قائدی محروم شدن؟
      اقای نویسنده اگه شما رسانه ها از کارهای غیر قانونی دفاع نکنید هیچ مسئولی به خودش حق نمیده سر خود حکم صادر کنه

    • بدون نام

      همین شماهاهستیدکه باچرت وپرت نوشتن وگفتن برای استقلال شمشیرازروبستید کدوم قانونی گفته بازیکن نبایدبازی کنه آگه هم هست فوقش جریمه مالی یااخطار!!

    • علی

      آقای نویسنده منصوریان با لولای تعلیق کسی را نمیترساند حق سی میلیون هوادار را طاب میکند تو خوب مینویسی ولی سواد فوتبالی ات در حد صفر است مردم حسابی حق یک تیم بر اثر لجاجت عده ای خورده شده انوقت تو از آن عده حمایت میکنی خوب میدونی فیفا در رابطه با این مهم مثل آب خوردن فوتبال ایران را تعلیق میکند حتی نون تو هم اجر میشود برو کمی قوانین فوتبال راهروان بعد ادای نویسنده ها رادر بیاور چاپ کنی یا نکنی مهم نبست هدفم آموزش به تو بود که راجع به هر آنچه می نویسی اول فکر کن بعد دست به قلم شو همیشه حامی حق باش آنهم حق سی میلیون هوادار نه ادمایی که حقوقت را میدن

    • بدون نام

      آخه لنگی میشه بگی چرا چرت مینویسی،
      شنیدم درد داری البته حق داری خدا شفات بده،

    • بدون نام

      تو چرا سوختی لنگی خداییش دارم میگم دوساله دارم دنبال میکنم این سایتو همیشه هم کامنت گذاشتم یچیزیرو بگم از تو نویسنده لنگی تر ندیدم

    • m.x

      واقعا تمام حرفات درسته خبری،عالی توضیح دادی

    • علی

      اولا در مورد استفاده از بازیکن دو اخطاره در تیم امیدتقصیر متوجه سرپرست تیم امید بوده،چون منصوریان تازه سرمربی شده بود،آدم وعالم در اینکه فدراسیون خلاف قانون فیفا عمل کرده اتفاق نظر دارند،حالا چرا شما میخواهید منصوریان را بکوبید ما نمیدانیم

    • محمد

      اقایون لنگی دست ازسرتیم مابرنداریداین مطالبی که شما مینویسید بیشترتیمو به حاشیه میبره هرچی گفته دلش خواسته به لنگ ربطی نداره

    • محمد

      دمتون گرم. آره خیلی خوبه. پول بیت المال رو خرج کنین که به فدراسیون خودمون ضربه بزنید!! مگه استقلال چیش از عربستان کمتره؟! اونا می تونن به ما ضربه بزنن، چرا خودمون نزنیم؟؟؟

    • لطفاً منطقی و عاقلانه رفتار کتید

      شما چرا یک طرفه به قاضی میری؟
      اگه به فرض استقلال از فدراسیون به فیفا شکایت کنه،و فیفا حکم به تعلیق بده،حضرت عالی اونموقع به منصوریان لقب خائن وطنفروش نمیدی؟
      لطفا انصاف در گفتار و رفتار حرفه ای خود داشته باشین

    • علی

      تراخدا شیشعلی رو الکی بزرگ نکنید
      اقای حاشیه بهتره ب رستوران هاش برسه

    • بدون نام

      دمت گرم. عالي بود.منصوريان شومن بزرگ.تيمش يه حمله نكرده داره فرا فكني ميكنه

    • جواد

      نوسینده لعنتی.فقط بلدی به استقلال بتوپی.آخه بیمعرفت،نمک نشناس، بی تربیت،بی ادب.یکم شأن نویسندگی رو رعایت کن.تو که از نویسندگی و درج مطالب حالیت نمیشه چرا بیخود و بی جهت مطالب الکی مینویسی.چرا الکی و سرعناد و لجبازی داری مطالب .... مینویسی.واقعا واست متاسفم.

    • سید

      همه میدانند که منصوریان میخواهد شهر را به هم بریزد تا کسی نپرسد که چرا از اول فصل شروع به باخت کردی
      چرا شش تا از عربها خوردی .با این همه بازیکن و هزینه
      خودش راه خروجش را دیده .داره داد میزنه ای دزد .

    • بدون نام

      آفرین نویسنده لنگی

    • بینام

      لعنت
      به هرچی قلم دست بگیر پرسپولیسی

    • بدون نام

      احسنت..آقا فقط شلوغ میکنه و ژست میگیره

    • بدون نام

      معلوم نیست سوزش نویسنده از چیه.حق حسابت از ساکت و تاج چرب بوده.نه عزیزه دل؟بخور .فعلا که دوره بخور بخوره.وای به حالتون

    • ali katrina

      مگه اونشبی ک شش تا خوود,نگفت ک بازیکنام همشون جوون بودن و تجربه نداشتن,بازی با نفت ک دیگه همشون با تجربه بودن و جوون ها نبودن,الان این ماجرای یه بوم و دو هوا دیگه چیه!؟
      به نظر منکه این کارای منصوریان فقط و فقط توجیه
      کاش هوادا ی واقعی استقلال گول این شو هارو نخورند

    • جعفر

      هی لنگی ک اینو نوشتی داری میسوزی??

    • الیک

      فکرکنم نرم افزاربرترین ها فقط درمورد استقلال کنکاش میکنه.ما که لفت دادیم .خدارو شاهد و ناظر کارهاتون بدونید نه اینکه یکطرفه قضاوت کنید چه دلیلی دبیر ورییس اصفهانی باشن.آقا این فوتبال از ریشه کثیفه.ریشه شونو بخشکونید خواهشا تا جمعه بلوا بپا نکردیم.حکم سه نا امیدهامونو بدید وگرنه مببنید چه به سر فوتبتلتون با دبیر کلش میاد

    • داریوش

      بسیار عالی و به جا بود درود بر شرف نگارنده که یک تو دهنی محکم به این آقایی که از بی سوادی کلماتی میگوید بی معنی و بر آنها اصرار می‌ورزد که مثلا اصطلاحات روز دنیا را میداند

    • aren davoodian

      متأسفانه ایشون از نظر تحصیلات در سطح پایینی هستن وهم اینکه دورو اطرافش هم آدمهای مثل خودش!!این چه مصیبتی است گریبان فوتبال بی درو پیکر مارو گرفته که امثال این آقا بجای معذرت خواهی بخاطر ندادن بازیکن به تیم ملی و حذف تیم امید ،دارن خط و نشون میکشن و تهدید به شکایت میکنن ،،اون هم به فیفا!ی بار برای همیشه این آدمهارو تنبیه کنید تا حساب دست بقیه بیاد

    • بدون نام

      خودت داری میگی ناله میکرد ک چرا بازیکن نمیدن این پیروانی هم بزار ناله میکرد این مسخره بازی ها زمان منصوریان یادم نمیاد ک انجام بشه و سه نفر از یه تیم رو محروم کنن و تیم دیگه ای ک‌بازیکن نداده رو محروم نکنن،سوزش دربی هنوز تو شما ک این چرندیاتو نوشتی شعله وره

    • بدون نام

      اقای نویسنده خودت داری میگی کیروووش صداش در اومد اخه انسان،اون تیم بزرگسالان ایران بود ن امید.این پیروانی ب مولا قسم بهترین بازیکنای جهان هم دستش باشه ریییی.....استارت میکنه

    • بدون نام

      خیلی جالبه که کیسه ها ( دوست ندارم از این لفظ استفاده کنم اما جواب های هوی است ) انقدر اسطوره نداشتن که کسی رو که برای دومین بار لقب شش تایی رو برای باشگاهشون هدیه آورده اسطوره میدونن و ازش حمایت میکنن والا اگر کسی باعث باخت 6 گله پرسپولیس بشه ، ما نه تنها حمایتش نمیکنیم بلکه اسمش رو هم دیگه نمیاریم البته شما آبی ها به ششتایی شدن عادت دارین و ایمون زاید ، 4 واقعی ، گل آقا کریم از سه راه افسری که البته دلیل جعلی بودن 4 شما هم هست

      پاسخ ها

      • آرشا

        اسطوره ما نداریم یا شما که میای روی قبرهای اساطیر ما اسید میپاشی لونگی؟

    • فرهاد

      فوتبال کثیف

    • بدون نام

      لعنت

    • استقلالته

      منصوریان ادم دغلکاریه و هوادارای استقلال رو نفهم فرض کرده خدایی دوره این بازیا گذشته و دیگه نمیشه مردمو اینجوری خر کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج