۵۷۴۶۲۵
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

مبعلی چطور بهترین پاسور شد؟

آمار ۷ پاس گل، کاوه رضایی را تبدیل به بهترین پاسور لیگ شانزدهم کرد.

ایران ورزشی: آمار ۷ پاس گل، کاوه رضایی را تبدیل به بهترین پاسور لیگ شانزدهم کرد. مهاجم شماره ۹ تیم علیرضا منصوریان، در هیچ مقطعی از فصل در کورس آقای گلی قرار نداشت اما توانست آمار ضعیف گلزنی‌اش را با پاس‌های هوشمندانه و خلق موقعیت‌های متعدد برای همبازی‌ها جبران کند. کاوه، بالاتر از ایمان مبعلی و محسن مسلمان، بهترین پاسور فصل لقب گرفت اما در جشن تقدیر از بهترین بازیکنان فصل گذشته، این عنوان به طرز اعجاب‌آوری به ایمان مبعلی سپرده شد. کاوه پاس‌های خود را در هفته‌های اول، هشتم، نهم، پانزدهم، نوزدهم، بیست و پنجم و سی‌ام و به ترتیب مقابل تیم‌های نفت تهران، سیاه جامگان، سایپا، سپاهان، پیکان، فولاد و سپاهان برای سایر بازیکنان استقلال مهیا کرد.

مبعلی در حالی جایزه بهترین پاسور لیگ شانزدهم را به دست آورد که با 5 پاس گل، عملکرد ضعیف‌تری نسبت به کاوه رضایی داشت اما برگزارکنندگان مراسم به دلیل غیبت کاوه رضایی تصمیم گرفتند عنوان بازیکن سابق استقلال را به بازیکن دیگری تقدیم کنند. مبعلی پاس‌های خود را در هفته‌های سوم، هفتم، دوازدهم، چهاردهم و نوزدهم برابر پدیده، ماشین‌سازی، فولاد، صبا و استقلال خوزستان برای هم تیمی‌های خود ارسال کرده بود.

کاوه فصل جدید را در لیگ فوتبال بلژیک آغاز کرده و طبیعتا نمی‌توانسته به مراسم فدراسیون فوتبال برسد اما آیا این امکان وجود نداشت که او در مراسم به‌عنوان بهترین پاسور معرفی شود و باشگاه استقلال به نمایندگی از این بازیکن، جایزه‌اش را دریافت کند؟ با این حساب اگر مهدی طارمی نیز پرسپولیس را به مقصد یک باشگاه خارجی ترک کرده بود، ساسان انصاری یا منشا باید جایزه بهترین گلزن فصل را تصاحب می‌کردند؟ ‌

نکته دیگر درباره انتخاب ضلع سوم بهترین پاسورهای لیگ شانزدهم است. محسن مسلمان. هافبکی که فصلی درخشان را سپری کرد اما فقط 3 پاس گل داد. در مقایسه با او، احسان حاجی صفی می‌توانست یکی از گزینه‌ها باشد. کاپیتان سابق سپاهان که فصل قبل و در هفته‌های دهم، یازدهم، سیزدهم، شانزدهم، هفدهم و بیست و چهارم به ترتیب مقابل سایپا، فولاد، صبا، پدیده، نفت تهران و سیاه جامگان هم تیمی‌های خود را در موقعیت گل قرار داده بود.

از حاجی صفی اما نامی در میان گزینه‌ها دیده نشد. مدافع هافبک جدید پانیونیوس که پاس‌های گل او نادیده گرفته شد و دلیل‌اش را هم کسی نفهمید. اگر انتخاب بهترین پاسور یک جایزه سلیقه‌ای و مبتنی بر داوری بود، حذف کاوه کمی منطقی به نظر می‌رسید. در همه دنیا برگزارکنندگان چنین جشن‌هایی ترجیح می‌دهند جایزه را به دست بازیکنانی بسپارند که در مراسم حضور دارند اما بهترین پاسور ابدا یک انتخاب سلیقه‌ای نیست و به واسطه آمار انتخاب می‌شود. عنوانی که ایمان مبعلی در جشن بهترین‌های فصل به دست آورده، متعلق به خود او نیست. این جایزه، در روز روشن از کاوه رضایی و حتی احسان حاجی صفی سرقت شده است. از بازیکنانی که بهترین پاسورهای فصل گذشته فوتبال ایران بودند.

کج سلیقگی‌های فدراسیون در این مورد هم نمایان شد. عنوانی که می‌توانست به بازیکنانی دیگر برسد- آن هم با تکیه بر آمار - اما به بازیکنی دیگر تعلق گرفت. فدراسیون فوتبال اما فعلا سکوت می‌کند. کار همیشگی که مدام تکرار می‌شود و ابهام‌ها را برطرف نمی‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاوه هافبک نبود مهاجم بود اصلا نباید جزو کاندیداها میشود بعد مسلمان هفت پاس داد نه سه تا بعد کاوه دومین نفر بود

    • Hasti

      همیشه حق استقلال رو میخورن

    • mehdi

      فقط باعث تاسفه...البته با خنده های از گریه بدتر

    • بدون نام

      واقعا آمارتون عالیه؟؟!! آقای مسلمان در لیگ ۷ پاس گل دادن و رضایی با یک پاس بیشتر آقای پاس گل شد اما آقای مسلمان با تعداد پاس بیشتر و دقت پاس حدودا ۹۰% بهترین پاسور در ایران و آسیا هستند که میتونید این آمارو در سایت های معتبر ببینید که آقای میثاقی هم به این موضوع اشاره کردن و کسی که حقش خورده شد آقا محسن بود نه حاج صفی یا کس دیگه البته این جایزه ها برای ما یا آقای مسلمان مهم نیست چون همه میدونند که ایشون بهترینن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج