۵۷۴۳۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پورموسوی: فولاد جوان‌تر می‌شود

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان بااشاره به هفت مصدوم تیمش برای دیدار با نفت‌تهران، گفت: باتوجه به این شرایط، فولاد در بازی پیش‌رو جوان‌تر خواهد شد.

ایسنا: اکبر پورموسوی درباره وضعیت تیمش پیش از بازی با نفت‌تهران در هفته دوم لیگ برتر کشور، اظهار کرد: متاسفانه پیش از آغاز لیگ، چهار مصدوم داشتیم و پس از بازی با پرسپولیس نیز ‌سه بازیکن دیگرمان مصدوم شدند. زهیوی و والی ۱۰۰ درصد به بازی با نفت تهران نمی‌رسند و حضور عاشوری هم ۵۰ - ۵۰ است و امیدوارم که حداقل او به این دیدار برسد.

وی بیان کرد: این مصدومیت‌ها، شرایط را سخت‌تر کرده است و تیمی که در طول اردوهای آماده‌سازی برای حضور در لیگ برتر آماده کرده بودیم، نیاز به زمان و حمایت داشت و با مصدومیت‌هایی که اکنون پیش آمده، طبیعی است که تیمی که در حال شکل دادن آن بودیم، به‌هم می‌ریزد و مسیر آماده‌سازی تیم طولانی‌تر خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: در هفته اول نتوانستیم امتیاز کسب کنیم و بازی با نفت‌تهران اولین دیدار خانگی ما است. هواداران پس از شکست برابر پرسپولیس به ما محبت داشتند و با پیام‌های‌شان به ما امیدواری دادند. به هر حال امیدوارم از بازی هفته دوم دست پر خارج شویم و هواداران را از نگرانی خارج کنیم.

وی گفت: متاسفانه بخت و اقبال هم با ما همراه نبوده است و امیدوارم از هفته دوم به بعد بازیکنان مصدوم، برسند. واقعا دست ما خالی است، البته یکسری بازیکن جوان در اختیار داریم ولی اعتقاد من این است که بازیکن جوان باید آهسته و آرام آماده مسابقات شود و این‌که بخواهیم یک جوان را سریع وارد مسابقات رسمی که تاکنون تجربه آن را نداشته است، کنیم، آن جوان می‌سوزد. اعتقادم این است که جوان باید آهسته و در یک شرایط خوب وارد مسابقات شود. به هر حال این هفته ۱۰۰ درصد شاهد یک فولاد جوان‌تر خواهیم بود.

پورموسوی در ارزیابی از نفت‌تهران هم گفت: نفت یک تیم قدیمی، ریشه‌دار و قابل احترام است. نمی‌توانیم حریف را دست کم بگیریم و به وضعیت فعلی آن نگاه کنیم. همین اشتباه را سپیدرود رشت در هفته اول داشت و شکست خورد. ما باید برای دل هواداران‌ هم که شده، با حداکثر انرژی وارد مسابقه شویم.

وی خاطرنشان‌کرد: از هوادارن می‌خواهم که در بازی با نفت تهران برای حمایت تیم به ورزشگاه بیایند و از دقیقه یک تا ۹۰، یک‌دل فقط تیم را تشویق کنند تا با انرژی‌ که از حمایت‌ آن‌ها می‌گیریم، علمکرد خوبی برابر نفت داشته باشیم و در نهایت هم با دست پر از میدان خارج شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج