۵۷۴۲۸۰
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

طاهری: در مراسم بهترین‌ها حق سایر باشگاه‌ها ضایع شد

مدیر عامل سپاهان گفت: احساس می‌کنم شب گذشته در مراسم بهترین‌ها، حق دیگر باشگاه‌ها ضایع شد چون دیده نشدند و امیدوارم در مراسم بعدی دیده شوند.

خبرگزاری فارس: محسن طاهری در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسید شب گذشته به جای انتخاب بهترین‌های فوتبال ایران، بهترین‌های استقلال و پرسپولیس انتخاب شدند، گفت: دقیقا همین بود. این مراسم بهترین‌های سال قبل بود و یکسری کارشناسان در مورد این انتخاب‌ها نظر داده بودند اما وقتی تاج اینقدر زیبا از لیگش سخن می‌گوید و عنوان می‌کند میانگین سنی تیم‌ها از ۲۹ سال به منظور جوانگرایی خیلی کمتر شده است، پس این نتیجه و حاصل زحمات همه تیم‌هاست و البته زمانی که یک مجری برنامه‌ای برگزار می‌کند باید از حق و حقوق تمام تیم‌ها دفاع کند و از زحمات آنها هم نام ببرد.

وی ادامه داد: اگر تیم ملی خوبی داریم، این موضوع حاصل تلاش همه تیم‌ها بوده که سعی کرده‌اند بازیکنان‌شان را آماده کنند که البته همین بازیکنان آماده پایه‌های یک تیم ملی قوی را فراهم کردند تا به واسطه برنامه‌ریزی مسئولان و تمرینات خوب کی‌روش، این تیم بتواند بدون گل خورده و به عنوان دومین تیم جهان راهی جام جهانی شود.

طاهری گفت: بنابراین احساس می‌کنم شب گذشته در مراسم بهترین‌ها، حق دیگر باشگاه‌ها ضایع شد چون دیده نشدند و امیدوارم در مراسم بعدی دیده شوند. اصلا روی این موضوع بحثی ندارم که یک بازیکن از استقلال یا پرسپولیس بهترین می‌شود اما چند سال پیش که سپاهانی‌ها با شایستگی‌ این عناوین را درو می‌کردند هم فقط اسم سپاهان نبود و در کنار سپاهان از دیگر شایستگان سایر تیم‌ها تقدیر می‌شد ولی دیشب ساسان انصاری را دعوت کردند و هیچ اسمی از او نبردند!

مدیر عامل سپاهان تاکید کرد: ما نیز به احترام بقیه دوستان آمدیم و دوست داشتیم از بازیکن‌مان تجلیل شود. شاید برنامه‌هایی هم برای او داشتند که حالا نمی‌دانم کنسل شد یا اتفاق دیگری افتاد که در جریان نیستم اما این موارد باعث کدورت می‌شود و این کدورت‌ها و ناراحتی‌ها باعث چالش‌های بزرگ خواهد شد. ما به بهترین‌ها احترام می‌گذاریم و آنها با انتخاب یک کمیته که افراد آن را نمی‌دانیم، انتخاب شدند اما می‌گوییم باید از بقیه باشگاه‌ها و بقیه بازیکنان هم که زحمت کشیده‌اند، تجلیل به عمل آوریم.

طاهری در مورد اینکه آیا بابت این موضوع از تاج و ساکت ناراحت است، گفت: چرا ناراحت نباشم اما اینطور که می‌گویید از دست کسی ناراحت نشدم و من را به کسی وصل نکنید. من به نظر کارشناسان احترام می‌گذارم اما مجری که برنامه برگزار می‌کند نباید فقط از دو تیم خاص صحبت کند و یا از یکسری افرادی که هستند فقط نام ببرد. در ایران بازیکنان بزرگی هستند که نتوانستند شب گذشته در مراسم حضور داشته باشند و معتقدم یک مجری باید از تمام مجموعه فوتبال تشکر کند.

وی درباره اینکه آیا نسبت به بخشش ساسان انصاری امیدوار است یا خیر، گفت: امیدواریم. همه می‌داننند که او چقدر خوش اخلاق و متین است و امیدوارم کمیته انضباطی به انصاری نظر خاصی داشته باشد تا بخشش شامل حالش شود.

طاهری در پایان درباره اینکه بالاخره در مشهد سپاهانی‌ها در کدام ورزشگاه مقابل پدیده بازی خواهند کرد، گفت: به ما گفتند ثامن و هر روز یک ورزشگاه را می‌گویند. این بلاتکلیفی ما نیست بلکه بلاتکلیفی سازمان لیگ و مشهدی‌هاست که زمین خود را اعلام نمی‌کنند تا ما هم تکلیف خودمان را بدانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • مریم

      همیشه همین جوری هستش
      دردانه های پایتخت تو صدر اخبار هستن و اخبار اونا گفته می شه مسئولین به طور مستقیم از اونا حمایت میکنند و فراتر از اون تو نتایج اونا دخالت می کنند و نقش دارند
      من اسیر پایتخت عشقم ،مرا با دردانه های پایتخت چکار
      یاشاسین آزربایجان یاشاسین ترک میلتی یاشاسین تراختور

    • رام

      اقای طاهری توغصه نخور دو سال پیش مفت مفت دوستا و همشهریاتون به ناحق و با کمک نا داور فغانی قهرمانی را از چنگ نفت تهران و تراکتور تبریز در اورده و دو دستی تقدیم شماکردن .عزیزم اگه به نا داوریهای دوفصل قبل نگا کنی تراکتور 8 امتیاز از دست دادونفت 7 امتیاز .شما که دیگه نبایس طلبکار بشی عزیزم .حتما میخای هرچی مقام و جایزه و ووکه به درد نخورن اوناهم مال شما باشن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج