۵۶۸۴۱۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

کریس رونالدو، شماره ۹ سُنتی

تغییر پست کریس رونالدو و تبدیل او به یک مهاجم میانی در فصل گذشته برای رئال مادرید یک قدم بلند رو به جلو بود.

آی اسپورت: تغییر پست کریس رونالدو و تبدیل او به یک مهاجم میانی در فصل گذشته برای رئال مادرید یک قدم بلند رو به جلو بود. مهاجم ۳۲ ساله نگران بود که با توجه به افت سرعتش که باعث شده بود در چند فصل اخیر او مدام افت کند، دوران بازیگری‎اش رو به اتمام باشد. او در فصل‌های قبل از فصل گذشته آمار گلزنی خوبی نداشت و اوضاع برایش هر فصل بدتر می‎شد.

اما دوباره توانست به شرایط رویایی بازگردد و در اواخر فصل گذشته گل‎هایی زد که همه برای تیمش تعیین کننده بودند. از طرفی سیاست استفاده از سیستم چرخشی زیدان هم کمک زیادی به او کرد و باعث شد ستاره پرتغالی زمان بیشتری برای ریکاوری در اختیار داشته باشد. او در فصل 17-2016 در 46 بازی از 60 بازی رسمی رئال مادرید حضور داشت.

از ۳۳% به ۸۸%

آمار رونالدو نشان می‌دهد او به یک شماره 9 سنتی تبدیل شده و 37 گل از 42 گل او از داخل محوطه جریمه زده شده است و از این تعداد 30 گل (71%) سرضرب بوده است. در اولین فصل حضور در رئال مادرید او تنها 33% از تمام گل‎هایش را از داخل محوطه جریمه زده بود و این در حالی است که این آمار فصل گذشته به 88% افزایش پیدا کرد.

ماشین‎ گلزنی

کریستیانو از سال 2009 که وارد لیگ فوتبال اسپانیا شده یک ماشین گلزنی تمام عیار بوده است. آمار گلزنی او برای سفیدپوشان واقعا فوق‎العاده بوده است. او فصل اول در لباس رئال 33 گل زد و از آن به بعد از فصل 11-2010 تا 17-2016 او به ترتیب 53، 60، 55، 51، 61، 51 و 42 گل زد.

اوهمچنین فصل گذشته در رقابت‎های لیگ قهرمانان ۱۰ گل زد و در فینال کاردیف که رئال توانست یوونتوس را شکست دهد و به دوازدهمین قهرمانی اروپا برسد هم دو بار دروازه حریف را باز کرد. واضح است که سیستم ۲-۴-۴ زیدان برای او مناسب است و این که در این سیستم از پست وینگر چپ به مهاجم میانی تغییر پست داده برایش مفید بوده است. مطمئنا اگر روند افت گلزنی او ادامه داشت هواداران رئال مادرید از این موضوع خوشحال نمی‎شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا رونالدو و مسی فوق العادن.به خصوص رونالدو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج