۵۴۵۶۲۰
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

دبی بدترین انتخاب برای پرسپولیس!

در این که تعداد ایرانی‌های دبی و هواداران پرسپولیس زیاد است شکی نیست.

آی اسپورت: در این که تعداد ایرانی‌های دبی و هواداران پرسپولیس زیاد است شکی نیست. بعضی از تیم‌های باشگاهی ایران هم اردوهای پیش‌فصل خود را در این شهر برگزار می‌کنند، فاصله کم بین تهران و دبی هم یکی از امتیازات بازی در این شهر است اما وقتی قرار به انتخاب شهری برای میزبانی از تیم‌های عربستانی باشد، دبی یکی از بدترین گزینه‌هاست. آن هم در شرایطی که از لحاظ سیاسی این روزها عربستان و امارات از همیشه به هم نزدیک‌ترند و موضعی خصمانه تر از قبل در برابر نمایندگان ایران دارند.

از سوی دیگر دروغ‌ها و بهانه‌جویی‌های باشگاه العین در زمان حضور این تیم در تهران برای بازی با استقلال را هم نباید فراموش کرد. کمی قبل‌تر هم اتفاقات بازی الاهلی امارات و استقلال در دوبی و بی‌اخلاقی‌های هواداران تیم اماراتی رخ داده بود که باعث ناراحتی استقلالی‌‎ها شده بود.

با این تفاسیر مطمئنا اگر قرار بر میزبانی پرسپولیس از الاهلی عربستان در دوبی باشد اماراتی‌ها حتی بیشتر از عمانی‌ها هوای سعودی‌ها را خواهند داشت و برای اینکه پرسپولیس خیلی هم در دبی احساس میزبانی نکند برای تیم الاهلی سنگ تمام خواهند گذاشت. در واقع یکی از بدترین جاهایی که پرسپولیس می‌تواند از الاهلی عربستان میزبانی کند دبی است و مشخص نیست آقای محمود خوردبین بر اساس چه استدلالی این شهر را یکی از بهترین گزینه‌ها معرفی کرده‌اند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بد بختی اینکه مشخص نیست
      میدونی مشخص نیست

    • بدون نام

      ، عمانو که دیدیم انگار تیمامون داشتن تو عربستان بازی میکردن لااقل توی امارات ایرانی پولدار زیاده که بلیط رو با هرقیمتی بخره بیاد استادیوم .

    • بدون نام

      خاک تو سر بی پولمون کنن واسه پول میرن دوبی انگار که عربستان میزبانه
      ببرین کشورای شوروی سابق مثل اذربایجان و ترکمنستان

    • amir

      اخه این همه جا واسه چی دبی تو گرما 50 درجه تاجیکستان یا ازبکستان بهتر نیست

    • بدون نام

      بازی اواخر مردادماه برگزار میشه یعنی تو دمای بالای ۴۰ درجه و رطوبت بالای ۹۵ درصد این برای ایرانی‌ها مشکل‌ساز میشه اما عربستانی‌ها به این شرایط عادت دارن و به نفع اوناست

    • مهدی

      آقای خوردبین یه چیزی برا خودش گفت ..شما خودشو ناراحت نکن ...همه مردم میدونن اماراتی ها مثل عربستان ع و ض ی هستن

    • بدون نام

      باید برین یه جایی که کشور عربی نباشه و به درد عربستان و امارات نخوره برین ترکمنستان یا تاجیکستان یا قزاق یا آذربایجان و ارمنستان یا هند و چین ولی نرین دوبی بخاطر ۲زار پول که همه چی به نفع حریف باشه و از فرودگاه تا لحظه برگشت اذیتتون کنن. نرین دوبی نرین قطر نرین عمان کی میخواین بفهمین این چیزارو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج