۵۴۵۲۹۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

معضلی به نام پیش قراردادهای محرمانه

در ابتدای فصل وقتی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به آن شکل در جذب بازیکن با یکدیگر رقابت می‌کردند می‌شد حدس زد که چه پول‌های در این میان ردوبدل می‌شود.

هفت صبح: در ابتدای فصل وقتی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به آن شکل در جذب بازیکن با یکدیگر رقابت می‌کردند می‌شد حدس زد که چه پول‌های در این میان ردوبدل می‌شود. در آن مقطع بازیکنانی چون بختیار رحمانی، کاوه رضایی و وحید امیری سخت مورد توجه مربیان سرخابی قرار داشتند اما باشگاهی توانست هر یک از این نفرات را به خدمت بگیرد که پول بیشتری را به عنوان پرداخت اول به حساب آنها واریز کرد. پرداختی که در آن مقطع قرار شد جدا از رقمی باشد که در قرارداد طرفین می‌آید و در سازمان لیگ ثبت می‌شود. در واقع وقتی بازیکنی به این شکل پول بگیرد قاعدتا هم مالیات کمتری پرداخت می کند و هم اینکه پیش پرداخت بیشتری می‌گیرد. جدا از بازیکنان نامبرده، بودند نفراتی چون علیرضا بیرانوند و سید‌جلال حسینی که رقم قرارداد آنها در سازمان لیگ کمتر از آن چیزی بود که با آنها توافق شد. در استقلال هم بازیکنی مثل امید ابراهیمی به شکل دیگری حاضر به تمدید قرارداد خود شد.

الان که فصل تمام شده مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال حاضر نیستند به قول‌های شفاهی خود به بازیکنان پایبند باشند و طبیعتا در چنین شرایطی بازیکنان هم جدا از ناراحتی از باشگاه تصمیم دیگری درباره آینده شان می گیرند.

در پرسپولیس بازیکنانی چون وحید امیری، علیرضا بیرانوند و سید‌جلال حسینی طبق توافقاتی که با مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس داشته‌اند قرار نبوده دریافتی ابتدای فصل‌شان از قرارداد آنها کم شود اما در حال حاضر سرپرست این باشگاه زیر بار این مسئله نرفته و مدعی است توافق شفاهی بازیکنان با فلان مسئول باشگاه ارتباطی با او ندارد. در سوی مقابل افتخاری هم هرگونه توافق اینچنینی با برخی بازیکنان را به مدیران قبلی باشگاه ارتباط می دهد و مدعی است فقط بر اساس قراردادهای موجود در باشگاه و سازمان لیگ عمل می‌کند. در چنین شرایطی باید دید بازیکنانی چون؛ بیرانوند، سید‌جلال و امیری در پرسپولیس و کاوه رضایی و امید ابراهیمی حاضر به تمدید قرارداد با پرسپولیس خواهند شد یا اینکه باشگاه‌های سرخابی در قبال آنها تغییر موضع داده و تن به خواسته‌شان خواهند داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج