۵۴۴۳۴۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

عقب‌ نشینی منصوریان؛ از بنزین سبز به بین‌المللی

بعد از روزهای سخت علیرضا منصوریان در هفته‌های ابتدایی لیگ شانزدهم، با شروع نیم فصل دوم، استقلال پوست‌اندازی کرد و وارد مرحله تازه‌ای شد.

آی‌اسپورت: بعد از روزهای سخت علیرضا منصوریان در هفته‌های ابتدایی لیگ شانزدهم، با شروع نیم فصل دوم، استقلال پوست‌اندازی کرد و وارد مرحله تازه‌ای شد. تغییر ترکیب، تغییر تاکتیک و تغییر نگاه منصوریان به استقلال، کلیدواژه‌های تازه‌ای را هم به دایره لغات سرمربی آبی‌ها اضافه کرد. استفاده از بنزین سبز و اعتماد به جوانان و جوانگرایی، منصوریان را وارد دوران تازه‌ای کرد. دورانی که البته بخش بزرگی از تغییر روش‌های آن هم به دلیل محرومیت آبی‌ها از نقل و انتقالات زمستانی بود. حداقل این روزها و در پایان فصل و اعلام مواضع منصوریان، واضح است که آن جریان یک اجبار بوده که به توفیق اجباری بدل شده بود. از دست رفتن خریدهایی مثل جپاروف و آندو تیموریان، باعث شد تا منصوریان از نورافکن و مجتبی حق‌دوست و فرشید اسماعیلی بیش از پیش استفاده کند و در این بین، کلیدواژه‌های بنزین سبز و جوانگرایی روی زبان سرمربی استقلال بیفتد.

حالا اما فصل به پایان رسیده و به خصوص بعد از شکست تلخ و سنگین برابر العین، علیرضا منصوریان با عقب‌نشینی از آنچه پیش از این اصرار داشت به عنوان یک گفتمان جا بیندازد، می‌خواهد برای فصل آینده، بازیکنانی بین‌المللی را به استقلال اضافه کند. بازیکنانی که قطعا در تراز خریدهای زمستانی فصل گذشته او خواهند بود و عرصه را برای جوانان آبی‌پوش تنگ خواهند کرد. حضور احتمالی پژمان منتظری، سرور جپاروف و بازیکنانی که در نظر منصوریان به استقلال چهره‌ای بین المللی می‌دهند، دوباره اسماعیلی و حق‌دوست را به نیمکت خواهد فرستاد؛ و نورافکن، مجید حسینی و محسن کریمی را وادار به اندیشه درباره جدایی از استقلال می‌کند. تغییر روش از بنزین سبز به بین‌المللی، مشخص نیست چقدر بتواند استقلال منصوریان را به موفقیت و قهرمانی نزدیک کند؛ اما نشان می‌دهد منصوریان هنوز مسیر و فلسفه خاص خود را انتخاب نکرده؛ و نمی‌شود گفتمان‌های متغیر او را در طول حضورش در استقلال چندان جدی گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شیشعلی منصوریان هست دیگه کاری بهش نداشته باشید . با همین ادا و اطوار ها و زبان بازی ها طرفداران استقلال رو یک فصل مچل کرده حالا امسال هم میخواد با بازیکنان بین المللی همه رو سر کار بزاره! !!!!

    • بدون نام

      داچعلیمون بد شوکی بهش وارد شده بنده خدا داره هذیون میگه شما به دل نگیرید داشمون هنوز ازگیجی وشوک شش گل خارج نشده وهنوز داغه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج