۵۴۴۲۹۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

کومان: بارسلونای گواردیولا بهترین تیم تاریخ بود

رونالد کومان مانند سایر بازیکنان تیم رویایی بارسلونا در مراسم گلفی که به یاد یوهان کرویف برگزار شد حاضر شد و در حاشیه این مراسم در خصوص برخی مسائل صحبت کرد.

وبسایت نود: رونالد کومان مانند سایر بازیکنان تیم رویایی بارسلونا در مراسم گلفی که به یاد یوهان کرویف برگزار شد حاضر شد و در حاشیه این مراسم در خصوص برخی مسائل صحبت کرد.

رونالد کومان که نقش بزرگی در تیم رویایی یوهان کرویف داشت به همراه ژاوی، گواردیولا و برخی دیگر از اعضای آن تیم در تورنومنت گلفی که به یاد کرویف برگزار شده بود شرکت کرد و در حاشیه این مراسم در خصوص مسائل مختلف صحبت کرد. وی در خصوص چنین مراسم هایی که برای پاس داشت کرویف برگزار می شود گفت:

در خانه یوهان هستیم. روز قبل را با خانواده او گذراندیم و امروز در مسابقات گلفی که به یاد او برگزار می شود حاضریم، بسیار زیبا است که از کارهایی که کرویف برای ما کرده است یادآوری کنیم و یاد او را زنده نگاه داریم.

او همچنین در خصوص دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا که با پیروزی ۴-۱ رئال مادرید به پایان رسید افزود:

آن ها در آن دیدار مستحق پیروزی بودند، به نظرم نیمه دوم بسیار بهتر از نیمه اول ظاهر شدند. آن ها بسیار قدرتمند ظاهر شدند و نتیجه ای که به دست آوردند آن هم مقابل یوونتوس بسیار مهم بود.

زیدان که برای دومین سال متوالی موفق شده است رئال مادرید را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کند تمجید های فراوانی را بخاطر عملکردش شنیده است، با این وجود کومان اعلام کرد قیاس کردن رئال مادرید فعلی با بارسلونای گواردیولا کار اشتباهی است:

بارسای گواردیولا بهترین تیم تاریخ بود. نمی توان آن تیم را با رئال مادرید فعلی قیاس کرد. مادرید در حال حاضر بسیار قدرتمند است اما نحوه بازی بارسای گواردیولا مسئله ای بود که رئال مادرید هرگز نمی تواند به آن نزدیک شود.

بارسلونا که برای جانشینی لوچو کومان را نیز مد نظر داشت در نهایت ارنستو والورده را به عنوان مربی خود برگزید، کومان در ادامه در خصوص او گفت:

والورده از سوی مسئولین بارسا انتخاب شده است و باید منتظر بود تا عملکرد او را ببینیم. به عنوان مربی او را نمی شناسم و نمی دانم عملکرد او در تیم های دیگر چگونه بوده است. با این وجود برای اینکه انتخاب خوبی داشته باشید باید مربی با متد مربیگری نزدیک به خود را انتخاب کنید. بنابراین قطعا مسئولین بارسا اطلاعات بهتری دارند که والورده را انتخاب کرده اند.

وی همچنین در ادامه افزود:

بارسا هرگز با من برای مربیگری تماس نداشته است، بخاطر این مسئله ناراحت نیستم چرا که با اورتون قرارداد دارم و نمی توانم پروژه این باشگاه را نیمه تمام رها کنم.

وی در ادامه در خصوص نتایجی که بارسا در فصل گذشته کسب کرد افزود:

بارسا باشگاهی است که باید در هر فصل به قهرمانی های متعدد برسد و اگر موفق به انجام این کار نشود از آن ها انتقاد خواهد شد. در حال حاضر آن ها بازیکنان خوبی برای رقابت با تیم های قدرتمند دارند، امیدوارم بارسا به خوبی بتواند به روزهای خوب خود بازگردد.

جرارد دلوفئو که نیم فصل گذشته را به صورت قرضی در میلان سپری کرد با پایان مدت قرارداد با این تیم ایتالیایی بار دیگر به اورتون بازگشته است، به نظر می رسد بارسا علاقه دارد تا بند بازخرید وی را فعال کند تا این بازیکن جوان اسپانیایی بار دیگر برای بارسا به میدان برود.

کومان در ادامه در این خصوص افزود:

او هنوز با اورتون قرارداد دارد و ماندن او در اورتون اتفاقی عادی خواهد بود. او در ترکیب اصلی به میدان نمی رفت و به همین دلیل خواست تا به میلان منتقل شود. امیدوارم در تاریخ سوم جولای که پیش فصل خود را آغاز خواهیم کرد او همراه ما باشد. او هنوز با ما قرارداد دارد و امیدوارم بتوانم تمامی بازیکنان فعلی خود را در اورتون داشته باشم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شب بود سیبیلاتو ندیدیم کومان جان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج