۵۴۳۲۷۱
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

درخواست اماراتی‌ ها برای بازی نکردن در ایران

فدراسیون فوتبال امارات به عراق پیشنهاد داده تا دیدار تیم های ملی دو کشور در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به جای ایران در کشور دیگری برگزار شود.

خبرگزاری ایسنا: فدراسیون فوتبال امارات به عراق پیشنهاد داده تا دیدار تیم های ملی دو کشور در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به جای ایران در کشور دیگری برگزار شود.

بعد از پیروزی و صعود مقتدرانه العین برابر استقلال رئیس این باشگاه اماراتی سخنان تندی را علیه فوتبال ایران بر زبان آورد و رسانه های ایرانی را به جنجال سازی و حاشیه پراکنی متهم کرد.
به نظر می رسد که اماراتی‌ها هم در مسیر برادران سعودی خود گام برمی دارند و تلاش می کنند تا فوتبال ایران را با حاشیه سازی خود تحریم کنند.
تیم ملی فوتبال امارات باید در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف عراق برود و این دیدار قرار است که به میزبانی ایران برگزار شود چرا که عراق نمی تواند میزبان بازیهای خود باشد و فدراسیون فوتبال این کشور پیش از این ایران را به عنوان میزبان خود انتخاب کرده است.
بعد از آنکه تیم ملی فوتبال عربستان حاضر نشد که در ایران به مصاف عراق برود نوبت به امارات رسیده تا چنین درخواستی را ارائه دهد.
سایت العین و دیگر رسانه های اماراتی تاکید کردند که بعد از اتفاقات دیدار العین برابر استقلال، فدراسیون فوتبال امارات در نامه ای به فدراسیون فوتبال عراق خواسته که به جای میزبانی ایران، کره جنوبی و یا چین را به عنوان میزبان انتخاب کنند که هنوز فدراسیون فوتبال عراق واکنشی به این موضوع نداشته است.

با توجه به این درخواست اماراتیها، این احتمال زیاد است که در صورت رویارویی العین با پرسپولیس در لیگ قهرمانان، این باشگاه اماراتی هم نخواهد در آزادی به میدان برود که فدراسیون فوتبال ایران نباید دست روی دست بگذارد تا همه چیز به ضرر تیم های ایرانی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا ما تا کی باید اینقدر کوچک شویم

    • دیده بان

      عزتم آرزوست. با شیخ اصلاحات تا 1400

    • فکرکنیم

      وقتی رسانه های ما با افتخار مینویسند سایت العین هک شد آیا انتظاری غیر از این ازطرف مقابل داریم؟ ما همیشه ادعای جوانمردی میکنیم وادعای خوب بودن اما آیا واقعا هستیم ؟ ما ازقبل تیمهای رقیب را به تبانی وخریدن داور ومسائل دیگه محکوم میکنیم وبعد معلوم میشه واقعا این جور نبوده،مسابقات فوتبال رو به قدری با اختلافات سیاسی ودینی آمیخته میکنیم که درصورت شکست بیش از هرچیزی حیثیت ملی ما زیر سوال می رود ،وقتی تیم ما توی زمین مسابقه از عهد حریف برنمی آید هک کردن سایت تیم مقابل چه معنیایی دارد؟ اصلا نمیخوام از اعراب دفاع کنم یا بگم اونا خوبند،صحبت من اینه ما خوب باشیم رفتار جوانمردانه اینه که درصورت پیروزی در هر مسابقه ای دست حریفت رو بگیری واز زمین بلندش کنی ودرصورت شکست به حریف بابت پیروزیش تبریک بگی،دوستان من هرگاه جنگی بوده وباشد سربازان وفرزندان این خاک بهترینند شک نکنید وسیاسیون هم کار خودشون رو خوب بلدن پس اجازه بدید میدان مسابقات فقط محل رقابت ورزشی باشه نه چیز دیگه! ضرب المثل معروفی داریم که میگه یک سوز به خودت بزن یه جولدوز به بقیه ، ازهمه رسانه ها بخصوص برترینهای عزیز خواهش میکنیم بیشتر به این مسائل بپردازند ودر جهت بالا بردن فرهنگ ورزشی وجوانمردی واخلاق در ورزش بیشتر فعالیت کنند .

    • تقی

      ای هات منت ذلت

    • بدون نام

      چرا ایرانیا با آتیش بازی میکنند از پرتاب سنگ و نارنجک تا توهین رسانه ها

    • از قزوین

      ای وای برما ایرانیها که فرهنگ هیچی رونداریم افسوس وصد افسوس چه لزومی داره توورزشگاه ازلیزر استفاده کنیم چه لزومی دارتوورزشگاه ازترقه استفاده کنیم چه لزومی داره فوتبال وقاطیه مسائل سیاسی کنیم بله این هست عواقبش باشعارهای زشت ناسزا مجوز حضور زنان به ورزشگاها رو نمیدن واقعا من که احساس خجالت وشرمساری می کنم این فقط درورزش بود توفرهنگ رانندگی افتضاح اصلا حق حقوق هم دیگرو رعایت نمی کنیم استفاده ازگوشی توفضای مجازی افتضاح براستی کی می خواهیم پیشرفت کنیم شاید پنجاه سال دیگه

    • مجتبی

      اگه امارات هم مثل عربستان ایران رو در چالش بگذاره باید در این مسابقات شرکت نکرد....تا ای اف سی بفهمد در هر کشوری قانون و مامورین شریف انتظامی حافظ امنیت هستند....باید طوری تشر برزنیم به مالکان کوتاه فکر ومتحجر ای اف سی که جرات تحقیر شیر خفته ی فوتبال آسیا را نداشته باشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج